Ik moest denken aan een topic in R&P en dat heb ik met JeffreyR&P / Mensen die je zonder reden irritant vindtquote:Op zondag 18 september 2022 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Berend en Jeffrey zijn echt geinig samen, beetje huub en jaap vibes krijg ik erbij, dat bespreken hoe ze mensen dingen kunnen laten doen.
Oh die heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 18 september 2022 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een topic in R&P en dat heb ik met JeffreyR&P / Mensen die je zonder reden irritant vindt
Op stream 1quote:Op zondag 18 september 2022 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor het gelukkig niet, zit op stream 2
Ja best leukquote:Op zondag 18 september 2022 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gelezen.Dat heb ik nou met Erik.
Berend is een beetje de godfather daar. Alla Tonyquote:Op zondag 18 september 2022 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
Berend kreeg wat van kensy, haalt het eerst 3 keer langs zijn neus om te ruiken en eet het dan op.
Echt, Berend hoeft niet eens te bewegen, ze brengen hem heel de dag eten en drinken.
Ja echt he.quote:Op zondag 18 september 2022 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Berend is een beetje de godfather daar. Alla Tony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij krijgt iig mijn stem als het konquote:Op zondag 18 september 2022 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.Zo zie ik het wel voor me iedere keer. Berend is baas
quote:Op zondag 18 september 2022 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alicia meldt aan de groep dat ze gaat vertrekken ......![]()
[ afbeelding ]Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Gggggggg.quote:Op zondag 18 september 2022 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja en bij isaac zit imididiidiindiidni, ff opletten als ie gaat lachen.
Klinkt het soms een beetje als ernie, van bert en ernie. Dat dacht ik van de week al te horen en toen dacht ik wtf, wie lacht zo raar.quote:
Is dat een transgender?quote:
Ik weet het niet.quote:
Heb ik altijd gedacht. Maar kan ook een rotkop zijnquote:
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op zondag 18 september 2022 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Alicia zegt, dit is ook mijn omgeving ook niet, niemand die naar me toe komt omdat ik weggaat maar bij, ik denk, tommy lee, heel de tijd mensen om hem heen van oh wat erg en je moet niet gaan en zo. Waren er maar 2 die naar alicia toe kwamen. Iemand anders zegt, vind je dat erg dan, alicia, nee eigenlijk niet nee.
Dat zou wel een stunt zijn dan.quote:Op zondag 18 september 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel/idee dat Isaac met zijn vriendjes, Jeffrey een mes in de rug gaat steken
Kijk nu word het interessantquote:
Dat werd vandaag al besproken.quote:Op zondag 18 september 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel/idee dat Isaac met zijn vriendjes, Jeffrey een mes in de rug gaan steken
Oh echt, vertelquote:Op zondag 18 september 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat werd vandaag al besproken.
Mooi, het begint een erg naar/negatief mannetje te worden.quote:Op zondag 18 september 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel/idee dat Isaac met zijn vriendjes, Jeffrey een mes in de rug gaan steken
Babette,Wendy en Jeffrey staan op het lijstje. Dit kwam wel meer van Kim en Marciano vandaan,maar Isaac zit ook in dat bondje.quote:
Ikn het filmpje van DGK tegengas had ze het ook over de kaarten...quote:Op zondag 18 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze had het er al vaker over, heeft ook een nieuw vriendje die ze heel erg mist.
Toch hè, Isaac vond ik al zo vaag doenquote:Op zondag 18 september 2022 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babette,Wendy en Jeffrey staan op het lijstje. Dit kwam wel meer van Kim en Marciano vandaan,maar Isaac zit ook in dat bondje.
Er was ook iets dat ze Jeffrey niet meer vertrouwen.quote:Op zondag 18 september 2022 21:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Toch hè, Isaac vond ik al zo vaag doen
Gelijk ff kijken nu want ik kwam daarstraks te laat bij de streams en tikte wat ik dus later hoorde en van de week al gehoord had. Zie nu toch meer dan 2 mensen op haar afkomen ook.quote:Op zondag 18 september 2022 21:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ikn het filmpje van DGK tegengas had ze het ook over de kaarten...
Ben ik niet met u eens,ik vind haar wel degelijk een toevoeging.quote:Op zondag 18 september 2022 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelijk ff kijken nu want ik kwam daarstraks te laat bij de streams en tikte wat ik dus later hoorde en van de week al gehoord had. Zie nu toch meer dan 2 mensen op haar afkomen ook.![]()
Nou ja, als ze zichzelf goed voelt erbij, niets aan de hand, vind haar leuk maar voegde weinig toe voor ons streamers.
quote:Op zondag 18 september 2022 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik niet met u eens,ik vind haar wel degelijk een toevoeging.
quote:Op zondag 18 september 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ze wil zo graag in de OP
[ afbeelding ]
Dat is toch juist mooi?quote:Op zondag 18 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]U nog wel.
Ze kan prachtig zingen en vond het fijn om naar haar te luisteren. Maar geen kans op fitties met haar. Zei was/is eerder degene die iedereen rustig krijgt dan.
Er zit meer helderheid in die lamp achter haar dan achter haar ogen volgens mijquote:
quote:Op zondag 18 september 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik jank nooit .... heb je mij hier zien huilen??
Mexx zei dat ook..quote:Op zondag 18 september 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik jank nooit .... heb je mij hier zien huilen??
quote:Op zondag 18 september 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was het dan misschien Mexx die dat zei?
Maar Zoe nietquote:
Die heb je ook nodigquote:Op zondag 18 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]U nog wel.
Ze kan prachtig zingen en vond het fijn om naar haar te luisteren. Maar geen kans op fitties met haar. Zei was/is eerder degene die iedereen rustig krijgt dan.
Wanneer?quote:
Helaas, maar de duif heeft al zijn eigen topic zag ik 🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 18 september 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ze wil zo graag in de OP
[ afbeelding ]
Ik geef het door,ze zal heel verdrietig zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, maar de duif heeft al zijn eigen topic zag ik 🤣🤣🤣🤣
Straks wil er iemand ook een foto van een vlieg in de OP
[ afbeelding ]
heb er geen antwortquote:Op zondag 18 september 2022 21:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit hier nu 'n tijdje mee te lezen, maar hoe vaak ga je dit nog vragen?
Eindeloos...quote:Op zondag 18 september 2022 21:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit hier nu 'n tijdje mee te lezen, maar hoe vaak ga je dit nog vragen?
Nou ik zet het in mijn agendaquote:
Fucking hellquote:Op zondag 18 september 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kleurt mooi bij de bank.
[ afbeelding ]
De gaten vallen in je smoel.quote:
EENS !!! DRANK en Weed !!!quote:Op zondag 18 september 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
Martin: "Alleen nog drugs en hoeren,dan zijn we klaar."
Ik zeg doen.
Het is ook wel een klein smurfje.quote:Op zondag 18 september 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Ik lijk wel een smurf
[ afbeelding ]
Nou tering dat zijn geen jeugdpuistjes. Maar ze was toch ook verleidster op dat eiland. Was ze toen wat aantrekkelijkerquote:
Dat gaat echt door merg en been.quote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef IkFok het volgende:
Die stem van Wanda gaat me steeds meer iriteren. Die mag er van mij gelijk uit
nu pasquote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef IkFok het volgende:
Daar ken ik een liedje van.quote:
Die stem idd en haar manier van praten..Denkt dat ze alles weet en hoort zichzelf heel graag pratenquote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef IkFok het volgende:
Ik heb dat niet gezien, maar dit ziet er wel nasty uit.quote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou tering dat zijn geen jeugdpuistjes. Maar ze was toch ook verleidster op dat eiland. Was ze toen wat aantrekkelijker
Houwen die mutsquote:Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die stem idd en haar manier van praten..Denkt dat ze alles weet en hoort zichzelf heel graag praten
En denkt grappig te zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die stem idd en haar manier van praten..Denkt dat ze alles weet en hoort zichzelf heel graag praten
Deze was wel heel mooi.quote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Zoe zit te kakken dus niemand mag de badkamer in
Mirthe heeft sowieso geen zin in Zoe
Ja iets slikken om bruin te zijn, zelfs dat is een dramaquote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, maar dit ziet er wel nasty uit.
Lijkt me vreselijk om acne te hebben , of komt dit door die enge troep die ze gebruikt?
(ik las daar een keer wat over, maar heb geen idee wat voor behandelingen dat zijn en waarvoor precies
Daar hoefde ze niet lang over te denken idd.quote:Op zondag 18 september 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam er heel droog en beslist uit
WTFquote:Op zondag 18 september 2022 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iets slikken om bruin te zijn, zelfs dat is een drama
Injecties.quote:Op zondag 18 september 2022 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iets slikken om bruin te zijn, zelfs dat is een drama
quote:Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF![]()
Dus die grindtegel komt daarvan?
Is dat die kapster?quote:Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim K staat te boeren als een bootwerker
Triestquote:
quote:Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim K staat te boeren als een bootwerker
* Kenzyquote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Met haar mooie billuh.quote:
Dank. Ik hoorde het, maar zag het niet, dus gokte op Mirthequote:
Ik liet een harde boer vandaag en in gezelschap. Ik ben wat te veel op mezelfquote:
zo goorquote:Op zondag 18 september 2022 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liet een harde boer vandaag en in gezelschap. Ik ben wat te veel op mezelf
Ow echt, ik dacht dat iedereen hier het over Kim de kapster had. Kim Z dan vanaf nuquote:Op zondag 18 september 2022 21:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze is geen kapster meer, ze zit in de zorg
Raar mens vind ik dat. Die zat vanmiddag ook van zich af te scheten tijdens een gesprekje in dat slaaphok met Maddiequote:
Kon je gezelschap vast wel hebben.quote:Op zondag 18 september 2022 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liet een harde boer vandaag en in gezelschap. Ik ben wat te veel op mezelf
Ja zo niet ikquote:
Ja.quote:
zij kann zich niet inslissenquote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Wat een smerig wijfquote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Raar mens vind ik dat. Die zat vanmiddag ook van zich af te scheten tijdens een gesprekje in dat slaaphok met Maddie
Nou.ik heb daar een cap van.quote:
Maar wel bloed aan haar anusquote:Op zondag 18 september 2022 21:59 schreef puzziepie het volgende:
ATTENTIE : ZOE HEEFT NIET GEPOEPT
IK HERHAAL NIET GEPOEPT
Maar ze heeft wel bloed aan d'r anusquote:Op zondag 18 september 2022 21:59 schreef puzziepie het volgende:
ATTENTIE : ZOE HEEFT NIET GEPOEPT
IK HERHAAL NIET GEPOEPT
quote:Op zondag 18 september 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel bloed aan d'r anus
Dat heeft ze verteld.Maar ze wil het er niet meer over hebben.quote:Op zondag 18 september 2022 21:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heeft ze dat verteld of is dit een aanname?
Ja vaag gedoe was datquote:Op zondag 18 september 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft ze verteld.Maar ze wil het er niet meer over hebben.
Zeg dan niksquote:Op zondag 18 september 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zonde van haar huid.quote:Op zondag 18 september 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
heeft zij 3 weken niet ?quote:Op zondag 18 september 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel bloed aan d'r anus
Van haar poep ?quote:
Mangalie vraagt het me toch.quote:
Ik heb het niet over jou dusquote:
Ja , het wordt fokking saai.quote:Op zondag 18 september 2022 22:03 schreef Sestra666 het volgende:
nou hop, sirene en actie ofzoooooooooooo
Hoe was je verjaardag?quote:
Iets met bloed.quote:
Er is in gepoept dus ik denk het welquote:Op zondag 18 september 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Worden die bedden ook weleens verschoond?
belgisch of nederlands?quote:Op zondag 18 september 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is in gepoept dus ik denk het wel
Amberd Heard is langs geweest?quote:Op zondag 18 september 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is in gepoept dus ik denk het wel
Hoe bedoel uquote:
Kontcapjequote:
Ja blijkbaarquote:
Mooiquote:Op zondag 18 september 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kontcapje
Kontcapje
Laat je billen zien
Ik maak geen
grapje
de laatste arsch is van kim de je me zendete ?quote:Op zondag 18 september 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kontcapje
Kontcapje
Laat je billen zien
Ik maak geen
grapje
Heb je die?quote:Op zondag 18 september 2022 22:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
de laatste arsch is van kim de je me zendete ?
LOLquote:
Op zijn screen zijn ze bijna op ware grootte dan.quote:
Tegen de camera, was even bang dat hij hem gesloopt had, maar hij doet het nogquote:
Misschien maar geen manager maken dan, als 1 ding onthouden al te lastig isquote:Op zondag 18 september 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Erik wil het wel doen, maar is bang dat hij het vergeet
Het zit niet in zijn ritme, zegt hijquote:Op zondag 18 september 2022 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maar geen manager maken dan, als 1 ding onthouden al te lastig is
Erik of de camera?quote:Op zondag 18 september 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de camera, was even bang dat hij hem gesloopt had, maar hij doet het nog
Pok.quote:
Alles heeft een ritmequote:Op zondag 18 september 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zit niet in zijn ritme, zegt hij
Daar ken ik een liedje van.quote:
E.R.quote:
Lekker? Zei ie dat zelf?quote:Op zondag 18 september 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Erik denkt dat hij voor veel vrouwen een geschikte partner kan zijn, want hij is lang dun en lekker
Eunice lachen.quote:Op zondag 18 september 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Erik denkt dat hij voor veel vrouwen een geschikte partner kan zijn, want hij is lang, dun en lekker
Ja het blijkt een uitspraak van zijn vader te zijnquote:
Dat heeft ie zijn zoon bijgebracht?quote:Op zondag 18 september 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het blijkt een uitspraak van zijn vader te zijn
Eisen! Hij is het waard tenslottequote:Op zondag 18 september 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gok dat Erik nogal een wensenlijstje heeft.
Dat is het juiste woord.quote:
Toch is hij leuk.quote:Op zondag 18 september 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Hij denkt dat hij bijna de ideale schoonzoon zou kunnen zijn.
Erik heeft zelfvertrouwen
Als ze maar niet ook zo klef gaan zitten doen de hele dagquote:Op zondag 18 september 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Erik makes some moves richting Eunice.
misschien een Rotterdamse uitdrukking, want ik ken hem ook, ook als uitspraak van mijn vaderquote:Op zondag 18 september 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het blijkt een uitspraak van zijn vader te zijn
quote:Op zondag 18 september 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soury past qua lengte prima bij Erik.
Wat Iq betreft maakt Deisyy meer kans.
Ik ben Rotterdamse, maar ik heb nog nooit van die uitdrukking gehoordquote:Op zondag 18 september 2022 22:33 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een Rotterdamse uitdrukking, want ik ken hem ook, ook als uitspraak van mijn vader
Dat brachten ze kennelijk alleen jongens bijquote:Op zondag 18 september 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdamse, maar ik heb nog nooit van die uitdrukking gehoord
Qua IQ mag je niet op fokquote:Op zondag 18 september 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soury past qua lengte prima bij Erik.
Wat Iq betreft maakt Deisyy meer kans.
quote:Op zondag 18 september 2022 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat brachten ze kennelijk alleen jongens bij
ik van Zuid, misschien dat dat uitmaaktquote:Op zondag 18 september 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdamse, maar ik heb nog nooit van die uitdrukking gehoord
1971quote:Op zondag 18 september 2022 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
Schijnt dus een liedje te zijn.
[ afbeelding ]
Toen kon dat gewoon.quote:
Ja beterquote:
Het B kantje: Je moet m voelen lijkt me ook een topper.quote:
Gaat het nu over de man, of een deel daarvan?quote:Op zondag 18 september 2022 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
Schijnt dus een liedje te zijn.
[ afbeelding ]
Het gaatjequote:Op zondag 18 september 2022 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het nu over de man, of een deel daarvan?
Dat weet ik nog niet Dee.quote:Op zondag 18 september 2022 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het nu over de man, of een deel daarvan?
Gelooft nog in Adam en Evaquote:
En iedereen boven de 30?quote:
Gaat em niet worden, de mannen zijn veel interessanter dan die barbiesquote:
Die moeten ook kapot.quote:
Je weet wie het post toch?quote:
Ze wil Madeleine als Manager.quote:
Ruben gaat niet meer.quote:Op zondag 18 september 2022 22:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ruben naar huis. Alicia naar huis. Mexx naar huis.
In december is het programma afgelopen.
Mooi.
Heb ik tijd voor BB.
En paarsgepunt?quote:
Juist wel dan.quote:Op zondag 18 september 2022 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Die kan volgen mij helemaal niets zelfstandig, lijkt me geen goede zet
Complete chaos.quote:Op zondag 18 september 2022 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vooruit, voor ons als kijker wel natuurlijk
ze geeft me colinda vibesquote:Op zondag 18 september 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
Yeauuuhh Madelaine voor manager...Wel geheim houden he ..zal wel lukken met 12 mensen
Meer Andrea.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |