abonnement Unibet Coolblue
pi_206022660
Precies 10 jaar geleden dat Merthe haar verjaardag vierde en deze op openbaar zette op facebook.
Pownews zat er bovenop en hitste en hypete het ook flink op waardoor het nieuws zich als een olievlek begon te verspreiden.

Veel triest volk kwam uit het hele land erop af, vooral door de aandacht die de media eraan gaf. De burgemeester is onder druk afgetreden omdat het zo gigantisch uit de hand is gelopen. De AH is geplunderd, ijssalon Italini gesloopt (wat niet heel erg is want dat was de ijssalon van de beruchte Joshua Camara) en nog tig andere zaken waarvan alle ramen het moesten ontgelden.

En behalve wat trieste Hooligans uit Groningen deden ook veel pubers mee aan deze terreur, maar de verhouding man vrouw was vrijwel gelijk die aanwezig waren. Er kon niet in het bijzonder een specifieke groep worden aangewezen. Deze ontwikkeling was weer een dieptepuntje van het dunne laagje beschaving wat we als mensheid hebben opgebouwd.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)-een-historische-dag
pi_206022691
deze dag was voor mij wel een keerpunt over hoe ik over de NLse jongeren dacht.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 september 2022 @ 20:00:54 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_206022722
En woensdag is het precies 10 jaar geleden dat Project X daadwerkelijk was :+

Topicreeks: Project X Haren
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206022734
Gaan we dit soort zooi herdenken? :')
pi_206022768
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:00 schreef heywoodu het volgende:
En woensdag is het precies 10 jaar geleden dat Project X daadwerkelijk was :+

Topicreeks: Project X Haren
Inclusief de schrikkeljaren is het idd 3.652 dagen geleden op woensdag.
pi_206022797
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:00 schreef heywoodu het volgende:
En woensdag is het precies 10 jaar geleden dat Project X daadwerkelijk was :+

Topicreeks: Project X Haren
Godverdomme wat een briljante FOK! avond was dat. Zelden zo hard gelachen als in dat topic _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_206022798
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:02 schreef Prego het volgende:
Gaan we dit soort zooi herdenken? :')
voor mij was het een memorabele dag en mijn oogkleppen vielen toen af en ik besefte mij hoe diep de NLse jeugd gevallen was. Sindsdien is wel de bodem meerdere malen gebroken.... Volgens mij is er ook geen ondergrens.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206022845
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
voor mij was het een memorabele dag en mijn oogkleppen vielen toen af en ik besefte mij hoe diep de NLse jeugd gevallen was. Sindsdien is wel de bodem meerdere malen gebroken.... Volgens mij is er ook geen ondergrens.
Voer voor sociologen. De avondklokrellen leken in hevigheid er veel op. Hoewel een andere aanleiding is het beide keren van het trieste lage niveau zonder noodzaak en zonder positieve uitkomst.
pi_206022857
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:14 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Voer voor sociologen. De avondklokrellen leken in hevigheid er veel op. Hoewel een andere aanleiding is het beide keren van het trieste lage niveau zonder noodzaak en zonder positieve uitkomst.
de avondklok rellen vond ik van een andere orde omdat de reden anders was.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 18 september 2022 @ 20:20:38 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206022924
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 18 september 2022 @ 20:21:24 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_206022931
Goed feestje was dat, tijd voor een reunie.
pi_206023011
POWNED? Dat was gewoon mediabreed. Zelfs DWDD had een liveverbinding met Haren.
  zondag 18 september 2022 @ 20:36:43 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206023096
Hoe is het met Merthe eigenlijk? Heeft ze ooit nog een verjaardagsfeestje durven organiseren? :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 18 september 2022 @ 20:45:51 #14
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206023191
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:02 schreef Prego het volgende:
Gaan we dit soort zooi herdenken? :')
Kranten doen er werkelijk alles aan om de krant te vullen en tegelijk zo min mogelijk journalistiek te bedrijven.
pi_206023608
Hebben ze die pownews ooit voor t gerecht getrokken?? Wat een ongelofelijk oetlullen waren dat
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_206023634
No amount of money ever bought a second of time.
pi_206024274
Dat moet gevierd worden *O* :7 O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 18 september 2022 @ 22:13:20 #18
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_206024296
Haha was goed feestje heb er nog tijdje voor moeten zitten
pi_206024400
die film was wel leuk, de rest achterlijk.
pi_206024986
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:14 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Voer voor sociologen. De avondklokrellen leken in hevigheid er veel op. Hoewel een andere aanleiding is het beide keren van het trieste lage niveau zonder noodzaak en zonder positieve uitkomst.
Vond die er niet echt op lijken, Haren was 1 avond ontstaan door een landelijke hype.
pi_206025118
bloempot.gif
pi_206025156
Ik woonde toen op de route van het centrum van Groningen naar Haren. Echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die het stuk gingen lopen. Het was een lange menigte.

De avond zelf zat ik in de trein naar thuis thuis en heb ik hard gelachen om alle huilende koppies van pubers die vechten met de politie toch niet zo leuk vonden. In Groningen zeiden ze trouwens dat de trein niet ging stoppen in Haren, maar dat gebeurde wel. De politie dumpte nog wat extreem dronken meisjes in de trein die zichzelf niet meer overeind konden houden. Dat was aangenaam.

10 jaar geleden alweer...
pi_206025546
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
de avondklok rellen vond ik van een andere orde omdat de reden anders was.
Ik zag veel overeenkomsten in het dierlijk gedrag van de mens, rellen om het rellen.
pi_206025564
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik woonde toen op de route van het centrum van Groningen naar Haren. Echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die het stuk gingen lopen. Het was een lange menigte.

De avond zelf zat ik in de trein naar thuis thuis en heb ik hard gelachen om alle huilende koppies van pubers die vechten met de politie toch niet zo leuk vonden. In Groningen zeiden ze trouwens dat de trein niet ging stoppen in Haren, maar dat gebeurde wel. De politie dumpte nog wat extreem dronken meisjes in de trein die zichzelf niet meer overeind konden houden. Dat was aangenaam.

10 jaar geleden alweer...
Er waren meer dan 10.000 mensen op afgekomen, zelfs boeren uit de achterhoek vroegen aan mij waar het feestje was. er waren meer mensen op straat in Haren dan dat het inwoners heeft.
pi_206025586
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 00:57 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Er waren meer dan 10.000 mensen op afgekomen, zelfs boeren uit de achterhoek vroegen aan mij waar het feestje was. er waren meer mensen op straat in Haren dan dat het inwoners heeft.
Die schatting geloof ik wel. Alleen op mijn fietstocht richting station alleen al meer dan 1000 man tegengekomen. Ik kan mij herinneren dat er heel wat wazige communicatie was de dagen ervoor. Eerst geen en toen wel een feestje en er zijn best nog wat studenten die ik kende op af gekomen. Was saai en toen grimmig. Het verhaal ging later dat er nog best wat rechtenstudenten tussen de plunderaars zaten en voor hun was het exit studie. Kende ze zelf niet dus wellicht een broodje aap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')