abonnement Unibet Coolblue
pi_206154108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat loopt nog een keer fout af.
Is al een paar keer gebeurd maar het is wel wachten op een grote klapper ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206176418
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206176438
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206176461
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206176489


Superboer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206185417
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206185421
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206188705
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je gezien dat het b2cee.nl wat zij met en paar anderen (haar woorden) had opgericht ook weer helemaal van haar profiel is af gepoetst?

Topless blijft zo te zien wel hoog in vaandel bij haar staan :+
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206188751
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Heb je gezien dat het b2cee.nl wat zij met en paar anderen (haar woorden) had opgericht ook weer helemaal van haar profiel is af gepoetst?

Topless blijft zo te zien wel hoog in vaandel bij haar staan :+
Dat is rap :D Was me nog niet opgevallen nee

Benieuwd of ze wel weer aan de slag gaat waar ze zat na de vakantie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206188752
quote:
Ik zie een piemel :@ _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206188787
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:30 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat is rap :D Was me nog niet opgevallen nee

Benieuwd of ze wel weer aan de slag gaat waar ze zat na de vakantie
Nou daar zit ik ook op te wachten, hoe snel ze haar baan zal opgeven en dan in "haar" bedrijf gaat werken. Lees, zijn bedrijf ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206188788
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:30 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ik zie een piemel :@ _O-
Harmaoenema ook denk ik

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206188817
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:34 schreef pullup het volgende:

[..]
Harmaoenema ook denk ik

[ afbeelding ]
Ik voel me nu heel blonT :D Harmaoenema, was dat? :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206188838
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:36 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ik voel me nu heel blonT :D Harmaoenema, was dat? :@
Kijk naar de comments naast de foto
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206188889
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Kijk naar de comments naast de foto
Ow verhip, dat had ik nog niet eens gezien, ben godzijdank niet de enige dus _O- _O-

Ik was al op dat woord aan het googelen, ik dacht alweer te ver na, namelijk met een spatie ertussen kwam ik uit op een winkelmedewerker in 2dehands spul. Wat weer overeenkomt met Bill der lover op dit moment _O-


jenssomers
Met @cleannutrition 8 weken op vakantie geweest in de gym; 6x/week sporten, 2200kcal ipv 2500kcal, 2,3g eiwitten/kilo lichaamsgewicht, intermitted fasting, max 1x/week alcohol en goed slapen... resultaat? 4 kilo lichter en kiplekker in m'n vel, thanks! ??



Volgens mij zijn Jens en Mylène ook uit elkaar, staat niet meer in hun profielen bij beschrijving

Bij haar staat nu ook dit in het profiel:
Mylene Youandi Beintema she/her

Bij Jens trouwens dit, hij blijft grappig vind ik _O-

Jens


[ Bericht 15% gewijzigd door DaniqueV op 03-10-2022 13:50:14 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206188975
Tijdje dat account niet bekeken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206189025
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:49 schreef pullup het volgende:
Tijdje dat account niet bekeken
Nee ik ook niet, was het helemaal vergeten,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jens reist op dit moment heel vaak en naar veel plekken/landen , hij is nu in Phuket
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 3 oktober 2022 @ 13:55:26 #68
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206189054
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:41 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ow verhip, dat had ik nog niet eens gezien, ben godzijdank niet de enige dus _O- _O-

Ik was al op dat woord aan het googelen, ik dacht alweer te ver na, namelijk met een spatie ertussen kwam ik uit op een winkelmedewerker in 2dehands spul. Wat weer overeenkomt met Bill der lover op dit moment _O-

jenssomers
Met @:cleannutrition 8 weken op vakantie geweest in de gym; 6x/week sporten, 2200kcal ipv 2500kcal, 2,3g eiwitten/kilo lichaamsgewicht, intermitted fasting, max 1x/week alcohol en goed slapen... resultaat? 4 kilo lichter en kiplekker in m'n vel, thanks! ??

[ afbeelding ]

Volgens mij zijn Jens en Mylène ook uit elkaar, staat niet meer in hun profielen bij beschrijving

Bij haar staat nu ook dit in het profiel:
Mylene Youandi Beintema she/her

Bij Jens trouwens dit, hij blijft grappig vind ik _O-

Jens
[ afbeelding ]
wat een eng lijf :@ :{w
pi_206189084
quote:
13s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:55 schreef Flow3r het volgende:

[..]
wat een eng lijf :@ :{w
Ja vind er ook niet veel aan :N vandaar ook dat ik hem plaatste, hij zegt nu ook dit in een reactie lees ik net:
dit is inderdaad ook wel m’n ondergrens, ik heb m’n calorieën weer naar normaal niveau opgeschroefd

Owww en dit is ook wel weer grappig hahahaha

(iemand zegt dit) Jens, heb nu wel een stoere uit straling . Nu zal je wel moeite hebben om de meiden van je af te houden. Ha ha ha ha .
10 w.Reageren


jenssomers
@l.......... haha, dat valt wel mee. In m'n privé inbox krijg ik vooral berichtjes van mannen naar aanleiding van deze foto's

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206189133
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206189778
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206189798
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Getsie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206189852
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef pullup het volgende:

[..]
Getsie
;) :+ _O-

Amanda van de gouden kooi

Maar kan niet zeggen dat ik dit dan wel beter vind, die borsten zien er toch ook niet uit :X
Sowieso staat zij ook stijf van alle kunstmatige ingrepen, zit volgens mij ook niet veel origineel aan -O-
Snap niet wat sommige allemaal aan hun lichaam kunnen veranderen :N



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206189994
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus wat erg. _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206190011
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:29 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
;) :+ _O-

Amanda van de gouden kooi

Maar kan niet zeggen dat ik dit dan wel beter vind, die borsten zien er toch ook niet uit :X
Sowieso staat zij ook stijf van alle kunstmatige ingrepen, zit volgens mij ook niet veel origineel aan -O-
Snap niet wat sommige allemaal aan hun lichaam kunnen veranderen :N

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die heeft toch weer een andere "rijke" vent aan de haak geslagen. Ze moet ook wel een beetje opschieten. Ik weet niet hoe oud ze nu is maar zo te zien beginnen de jaartjes te tellen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206190028
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Jesus wat erg. _O-
Jaaa _O-
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft toch weer een andere "rijke" vent aan de haak geslagen. Ze moet ook wel een beetje opschieten. Ik weet niet hoe oud ze nu is maar zo te zien beginnen de jaartjes te tellen.
Klopt, die man heeft flink wat centjes ;)
Euhhm, ff nagekeken, 34 jaar is ze :D en dan al zoveel ingrepen achter de rug -O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206190080
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:54 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Jaaa _O-
[..]
Klopt, die man heeft flink wat centjes ;)
Euhhm, ff nagekeken, 34 jaar is ze :D en dan al zoveel ingrepen achter de rug -O-
34 nog maar. Nou :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206191277
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:54 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Jaaa _O-
[..]
Klopt, die man heeft flink wat centjes ;)
Euhhm, ff nagekeken, 34 jaar is ze :D en dan al zoveel ingrepen achter de rug -O-
Die had al een Boobjob gehad in voor dgk volgens mij
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206191426
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:38 schreef pullup het volgende:

[..]
Die had al een Boobjob gehad in voor dgk volgens mij
:Y en zo te zien met wat ze nu heeft zijn er nog meer bij gekomen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206191433
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:54 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
:Y en zo te zien met wat ze nu heeft zijn er nog meer bij gekomen
En lijkt ze 60
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206191541
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:55 schreef Soury het volgende:

[..]
En lijkt ze 60
Ja zonde gewoon.

Ik zit net bij Huub te kijken en zie dat hij zijn profiel ook op prive heeft staan maar lees in zijn omschrijving, father to 5? Euhmm volgens mij heb ik iets gemist dan hahaha

Huub
Family guy, married father to 5, professional traveller

Is er Iemand die weet hoe dat zit bij hem?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206199588
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:22:23 #83
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206202552
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
WTF :D

Ze heeft wel lef, met die uitgekakte kop, theezakjes en blubberbuik :+

_O-
pi_206213153
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 5 oktober 2022 @ 16:06:59 #85
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206213546
-O-

  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 5 oktober 2022 @ 16:10:42 #86
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206213574
pi_206213617
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Oh boy :o
pi_206213633
quote:
Kijk aan, ze is er nog ^O^
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206213744
quote:
15s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:06 schreef mario390 het volgende:
-O-

[ afbeelding ]
Ik haat dat mensen dit soort dingen op social media zetten. Puur eigenbelang. Naar wijf :r
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 5 oktober 2022 @ 16:25:10 #90
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206213771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik haat dat mensen dit soort dingen op social media zetten. Puur eigenbelang. Naar wijf :r
zeker niet,dat doen mensen soms

ik heb ook en lied geplaatst als mijn papa overleed
pi_206213790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:25 schreef mario390 het volgende:

[..]
zeker niet,dat doen mensen soms

ik heb ook en lied geplaatst als mijn papa overleed
Dat is wat anders dan zo'n foto. Dan wil je likes over lijk :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 5 oktober 2022 @ 16:31:17 #92
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206213848
laat het goed zijn je weet het niet precies
pi_206223071
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206223090
Er zal toch geld verdiend moeten worden

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206236591
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206238206
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206247857
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206247874
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206247882
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206251897

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')