Dat zie je vaak bij kapsters.Die verknallen hun eigen haar.quote:Op zondag 18 september 2022 14:01 schreef Sestra666 het volgende:
wendy als kapster heeft toch een flutkapsel en kleur..
Weer een teleurstelling te verwerken.quote:Op zondag 18 september 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
Erik had een veilenset gekocht want die waren goedkoper, blijken het van die kleintjes te zijn.
vijlenquote:Op zondag 18 september 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
Erik had een veilenset gekocht want die waren goedkoper, blijken het van die kleintjes te zijn.
Nee van die vijlen om hout netjes te maken maar je hebt ook kleintje voor bijvoorbeeld speksteen vorm geven.quote:
Ik liep gisteren door de regen en de zon en zag een regenboog.quote:Op zondag 18 september 2022 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrold en kenzy zijn in de regen aan het basketballen.
Mot ie maar beter opletten.quote:Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer een teleurstelling te verwerken.
Oh dat is wel geinig ja.quote:Op zondag 18 september 2022 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik liep gisteren door de regen en de zon en zag een regenboog.
Dat vind ik echt leuk en ga het ooit nog een keer doen.quote:Op zondag 18 september 2022 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee van die vijlen om hout netjes te maken maar je hebt ook kleintje voor bijvoorbeeld speksteen vorm geven.
Is geinig maar ik heb te weinig fantasie om iets in een steen te zien, ben ik achter gekomen, ook na een hoop vijlen.quote:Op zondag 18 september 2022 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt leuk en ga het ooit nog een keer doen.
Voor de kijkersquote:Op zondag 18 september 2022 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom draagt zij nooit een shirtje maar altijd een sport-BH over haar gewone BH
Zonder foto zouden mensen hele ander dingen kunnen denken.quote:Op zondag 18 september 2022 14:08 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Myrthe zit weer te stoken
Maar heb jij ze wel eens apart opgeroepen horen worden?quote:Op zondag 18 september 2022 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is een 'achter', zenderkamer heet het daar. Waar het exact is, nog steeds niet officieel bekend, wel een idee waar het zit.
Ik heb een hele mooie gemaakt,liet de steen de vorm maken.quote:Op zondag 18 september 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geinig maar ik heb te weinig fantasie om iets in een steen te zien, ben ik achter gekomen, ook na een hoop vijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |