abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 7 februari 2003 @ 10:04:21 #51
2628 Karin
pi_8326930
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:22 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Vond het vroeger als kind leuk om onder al die tafeltjes/bakken door te lopen
Grrrrrrrr
Ik heb er 4 jaar als zaterdaghulp gewerkt, ik kon die kinderen wel wat! En dat gekwijl tegen de spiegels, stond 2 x per dag de spiegels schoon te maken

Maar ik vind er ook ontzettend leuke kinderkleertjes. Van de week nog een heel leuk broekje en truitje gekocht voor weinig.

pi_8327030
Ook hier Zeeman-kleding voor Jorden. Niet alles, vandaag heeft hij bijvoorbeeld aan: een spijkerbroek van de Marca, een streep T-shirt van de Zeeman, en een trui van Timberland (uitverkoop).

Koopjeziek! Nou weet ik eindelijk waar ik aan lijd!

pi_8327127
in het begin kocht ik er inderdaad regelmatig kleren voor alicia. Maar je moet het dan ook op regelmatige basis blijven doen

Het zijn leuke kleren voor heel weinig geld maar je verwast ze ook een heel stuk sneller, ze worden erg gauw pillig, vaal en vertonen slijtage.

Als ze straks wat sneller groeit, kleding minder draagt/vies maakt misschien dat ik dan weer overstap maar voorlopig niet meer voor kinderkleding naar de zeeman. Andere artikelen haal ik daar met net zoveel gemak dan als ik het ergens anders zou moeten gaan halen

vrijdag 7 februari 2003 @ 10:37:44 #54
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8327282
Toen Jasper nog een baby was kwam zijn hele garderobe bij de zeeman, wibra en hans textiel vandaan. Er werd me wel eens gevraagd waar ik zijn kleren kocht omdat hij er zo leuk uitzag en als ik dan zeeman zei, keek men erg verbaasd.
Nu Jasper groter is en zijn kleding meer te verduren heeft koop ik het wel ergens anders maar ondergoed en speeltruien en voor de zomer het spijkerjack, komt allemaal bij zeeman, en wibra vandaan.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_8327306
Ik koop er eigenlijk alleen sokken, schoonmaakmiddelen en spullen, washandjes en dergelijke. De kleren spreken me er niet echt aan, vaak toch een iets te lage kwaliteit..
Maar ik schaam me er absoluut niet voor ! Wat kan het mij nou toch schelen !
pi_8327377
Zeeman... ik dacht altijd dat het een winkel voor allochtonen was
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_8327666
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:43 schreef UFOtje het volgende:
Dat is Sinbad de Zeeman
pi_8327864
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:43 schreef UFOtje het volgende:

3 hoofddoekjes voor de rpijs van 1

vrijdag 7 februari 2003 @ 13:57:34 #59
3542 Gia
User under construction
pi_8331119
Ik koop regelmatig bij de ZeBra, zoals wij ze in een adem noemen.
Spijkerbroeken voor de jongens, bijvoorbeeld, kosten daar bijna niks. En handdoeken en zo, ook heel goedkoop.

Voor goeie kleren voor de kids ga ik meestal naar de C&A en voor bijzondere gelegenheden naar Esprit.

Maar ik schaam me absoluut niet met een Zeeman of Wibra tas.

pi_8331161
tja waarom koop je er dan??
slaat toch nergens op??
schamen is toch iets uit de pubertijd??
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_8331223
JE HOEFT JE TOCH NIET VOOR JEZELF TE SCHAMEN
"If you feel like you're in control, you're not going fast enough."
pi_8333595
Nee, dat zijn weer van die dingen waar ik me niet druk om kan maken. Een vriendin van mij wel die vindt het verschrikkelijk als ik even binnen moet zijn bij Hans Textiel of Zeeman, net zoals de Lidl daar schaamt ze zich ook voor om naar binnen te gaan, "Is tegen haar principes"
Ik heb meer zoiets waarom veel geld voor iets uitgeven als je het voor weinig ook kan krijgen.
;)
pi_8333829
Ik ga morgen even naar ze zeeman of wibra voor een goedkope broek voor mijn zoon. Die wil als punker te carnavallen daar ga ik toch echt geen goede broek voor verknippen, kan wel wat beters met mijn geld doen.
Vroeger dat hij jonger was kwam ik er vaker als nu, maar in dit geval huppel ik gewoon even binnen:).
pi_8334051
Zeeman, wibra, hans textiel... ik kom in al deze winkels.
Al kom ik in de wibra wat minder frequent omdat die niet om de hoek ligt hier.

En iedereen mag het weten!!!!

pi_8336869
ik heb vandaag nog bij de zeeman veiligheidsspelden gekocht, en ik zit in de puberteit en ik schaam me er heus niet voor
pi_8337007
Daar kom ik dus echt helemaal nooit, en die wens heb ik ook niet.
pi_8339156
Nee ik heb daar niet. Als ik daar iets wil kopen moet ik dat zelf weten! Ik heb dan echt schijt hoe iemand anders daar over denkt! Het is mijn leven en al sik daar wil kopen dan doe ik dat!
pi_8339618
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik heb daar niet. Als ik daar iets wil kopen moet ik dat zelf weten! Ik heb dan echt schijt hoe iemand anders daar over denkt! Het is mijn leven en al sik daar wil kopen dan doe ik dat!
You go girl! Op zich heb je gelijk, maar ik weet nu al dat ze daar toch niet de dingen verkopen die zou willen hebben.

/einde vooroordeelmode

vrijdag 7 februari 2003 @ 21:44:22 #69
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_8340104
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:39 schreef detulp050 het volgende:
Ik koop er eigenlijk alleen sokken, schoonmaakmiddelen en spullen, washandjes en dergelijke. De kleren spreken me er niet echt aan, vaak toch een iets te lage kwaliteit..
Maar ik schaam me er absoluut niet voor ! Wat kan het mij nou toch schelen !
Helemaal mee eens.........al zijn de sokken daar sinds kort duurder dan op de markt
Dat zou je toch niet verwachten!
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
pi_8340127
Never nooit niet dat ik daar ooit een voet zal binnen zetten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8340545
Ik ben bij beide winkels nog nooit geweest, zou ook niet weten wat ik er zou moet kopen.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 22:04:30 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_8340557
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:47 schreef Sweej het volgende:

En vindt de icecups van de Wibra niet te versmaden
Kijk, da's een goeie tip! Ik ben DOL op icecups (een passie die ik trouwens met mijn zus deel, zou het in de genen zitten?)
pi_24487165
Nee, lol.

Ik koop niks bij de zeeman, Aldi, Lidl, oke, maar ik wil toch wel kwaliteitskleren aan.
pi_24487253
Ik denk dat veel mensen niet bij de Zeeman/Wibra/Hans Textiel kopen, omdat daar een bepaald slag mensen komt. (lees asociale arme mensen)
pi_24487270
Ik denk dat veel mensen niet bij de Zeeman/Wibra/Hans Textiel kopen, omdat daar een bepaald slag mensen komt. (lees huismoeders met 25 kinderen op een flatje in Heesbroekwijkstaddorp)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')