quote:Grrrrrrrr
Op vrijdag 7 februari 2003 00:22 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Vond het vroeger als kind leuk om onder al die tafeltjes/bakken door te lopen![]()
Maar ik vind er ook ontzettend leuke kinderkleertjes. Van de week nog een heel leuk broekje en truitje gekocht voor weinig.
Koopjeziek! Nou weet ik eindelijk waar ik aan lijd!
Het zijn leuke kleren voor heel weinig geld maar je verwast ze ook een heel stuk sneller, ze worden erg gauw pillig, vaal en vertonen slijtage.
Als ze straks wat sneller groeit, kleding minder draagt/vies maakt misschien dat ik dan weer overstap maar voorlopig niet meer voor kinderkleding naar de zeeman. Andere artikelen haal ik daar met net zoveel gemak dan als ik het ergens anders zou moeten gaan halen
quote:Dat is Sinbad de Zeeman
Op vrijdag 7 februari 2003 10:43 schreef UFOtje het volgende:
Zeeman... ik dacht altijd dat het een winkel voor allochtonen was
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:43 schreef UFOtje het volgende:
Zeeman... ik dacht altijd dat het een winkel voor allochtonen was
3 hoofddoekjes voor de rpijs van 1
Voor goeie kleren voor de kids ga ik meestal naar de C&A en voor bijzondere gelegenheden naar Esprit.
Maar ik schaam me absoluut niet met een Zeeman of Wibra tas.
En iedereen mag het weten!!!!
quote:You go girl! Op zich heb je gelijk, maar ik weet nu al dat ze daar toch niet de dingen verkopen die zou willen hebben.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik heb daar niet. Als ik daar iets wil kopen moet ik dat zelf weten! Ik heb dan echt schijt hoe iemand anders daar over denkt! Het is mijn leven en al sik daar wil kopen dan doe ik dat!
/einde vooroordeelmode
quote:Helemaal mee eens.........al zijn de sokken daar sinds kort duurder dan op de markt
Op vrijdag 7 februari 2003 10:39 schreef detulp050 het volgende:
Ik koop er eigenlijk alleen sokken, schoonmaakmiddelen en spullen, washandjes en dergelijke. De kleren spreken me er niet echt aan, vaak toch een iets te lage kwaliteit..
Maar ik schaam me er absoluut niet voor ! Wat kan het mij nou toch schelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |