abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 18 september 2022 @ 02:09:02 #1
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_206014164
Nu zit ik met een probleem.

ik heb een grote geldkist die nog lang niet vol is en ik wil daar een grote berg geld in plaatsen.
Het liefst een berg 100 euro briefjes, maar ik zou eventueel ook zo'n grote combinatie van munten en briefjes willen.

het is niet dat ik niet kan leven zonder zo'n geldkist want ik heb een inbouw kluis in mijn keuken maar ik zou soms weleens een grotere willen.

maar nu het probleem.

Een grote geldkist is pas echt een geldkist als die vol staat met stapels geld toch?

Sinds een jaar spaar ik eigenlijk bijna geen geld meer, ben niet volledig afgekickt maar wel sterk geminderd.
Vroeger spaarde ik zo'n 6 a 7 euro per dag en nu alleen nog maar af en toe in het weekend.

Ik ben bang dat ik door het kopen van zo'n grotere geldkist er uit ellende maar stuivers in ga stoppen omdat ik m anders niet gevuld krijg en weer in mijn oude patroon ga vallen.

Iemand een oplossing?

// in before GC / Dilemma koelkast.
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
pi_206014455
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 02:09 schreef LeonDavinci het volgende:
// in before GC / Dilemma koelkast.
In de OP al naar het origineel van je lemming linken, wat is dit dan voor actie :')
pindazakje
pi_206014496
Is dit ONZ?
pi_206014820
Volgens mij ben jij vooral kak aan het sparen
Hallo
pi_206015521
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2022 07:53 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
In de OP al naar het origineel van je lemming linken, wat is dit dan voor actie :')
Dit is toch geen lemming joh. Dit is bagger.

Een echte lemming is hetzelfde verhaal, vanuit de andere kant. Met een verrassende twist als het kan.
Waarbij je denkt: welk topic is nou het origineel?

Maar echt goede lemmingen heb ik al een tijdje niet meer gezien -O-
  Beste/leukste mod 2022 zondag 18 september 2022 @ 10:28:26 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_206015727
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 08:07 schreef DW457 het volgende:
Is dit ONZ?
Voor een hoop mensen wel helaas
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')