abonnement Unibet Coolblue
pi_206013632
Ja hoi :o.

Van 29 juli tot 1 augustus dit jaar was ik een weekend weg met familie naar vakantiepark Katjeskelder van Roompot.

In het zwembad herkende ik vrijwel meteen iemand: ik ben 90% zeker dat het een FOK!ker was :o.

Je droeg een bril en was met 2 oudere mensen. Ik denk dat het je ouders waren.

Verder heb je een gemiddeld postuur en… dat is alles wat ik nog weet :+.

Ik heb lang nagedacht om te vragen of ik je niet ergens van kende, maar dacht dat dat beter zou zijn buiten het zwembad. Ik kwam je echter niet meer tegen ;(.

Herken jij jezelf hierin? Identificeer jezelf dan please!

Ps: dit is geen datingadvertentie oO<.
pi_206013649
De Katjeskelder! _O_ Daar heb ik ook nog goede herinneringen aan. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206013668
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2022 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Katjeskelder! _O_ Daar heb ik ook nog goede herinneringen aan. _O_
Tell me us _O_.
pi_206013682
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2022 00:20 schreef moemoe het volgende:

[..]
Tell me us _O_.
Daar gingen we vroeger nogal eens naar toe met een grote vriendengroep, met 15+ man in één huis. Elke dag de kampwacht aan de deur dat we moesten dimmen. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206013713
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Daar gingen we vroeger nogal eens naar toe met een grote vriendengroep, met 15+ man in één huis. Elke dag de kampwacht aan de deur dat we moesten dimmen. :@
Volgens mij zaten wij met 24 man in 1 huis en waren we eh gezellig aanwezig :@.

Op zich is het zwembad niet heel speciaal moet ik toegeven.
  One tough cookie zondag 18 september 2022 @ 00:27:39 #6
169210 liesje1979
pi_206013724
TVP *O*
Had je het gevoel dat je die user eens op een meeting had gezien of herkende van foto's ofzo? Of voelde je het FOKaura wat we soms om ons heen hebben hangen? :D
pi_206013752
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2022 00:25 schreef moemoe het volgende:

[..]
Volgens mij zaten wij met 24 man in 1 huis en waren we eh gezellig aanwezig :@.

Op zich is het zwembad niet heel speciaal moet ik toegeven.
Zwembad is idd niet zo bijzonder, daar blijft Centreparcs echt het beste in. Maar de huizen zijn bij Roompot dan vaak weer veel beter, zeker voor de prijs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206013772
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
TVP *O*
Had je het gevoel dat je die user eens op een meeting had gezien of herkende van foto's ofzo? Of voelde je het FOKaura wat we soms om ons heen hebben hangen? :D
Soms spreek ik met iemand en kan ik wel een inschatting maken of diegene op een forum zit of niet :+.

Maar nee, ik herkende hem van een foto.

Ik heb wel ooit FOK!kers in het echte leven gespot, zonder ze eerder ontmoet te hebben. Wel heel heel lang geleden. Ik zou de namen niet meer weten.

Heb jij weleens een FOK!ker irl gespot @liesje1979 ? :D
  One tough cookie zondag 18 september 2022 @ 00:50:26 #9
169210 liesje1979
pi_206013868
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2022 00:33 schreef moemoe het volgende:

[..]
Soms spreek ik met iemand en kan ik wel een inschatting maken of diegene op een forum zit of niet :+.

Maar nee, ik herkende hem van een foto.

Ik heb wel ooit FOK!kers in het echte leven gespot, zonder ze eerder ontmoet te hebben. Wel heel heel lang geleden. Ik zou de namen niet meer weten.

Heb jij weleens een FOK!ker irl gespot @:liesje1979 ? :D
Hmm even nadenken. Want je bedoelt uiteraard niet op meetings want dan heb ik heel erg veel gespot.

Nee volgens mij niet dat ik iemand herkende als FOK!er vanuit het niets. Wel eens via FOT dat ik met een user ontdekte dat we dichtbij elkaar woonden en ik hem daarna meerdere malen heb zien fietsen denk ik. We lachten dan wel naar elkaar dus denk dat hij het ook wel wist. Verder geen behoefte aan gesprekken ofzo.

En mijn liefste collega met wie ik heel veel praat en deel liet ik al vrij snel weten dat ik op FOK zat. Zij vertelde dat ze vooral lurkte op Viva. :D Later vertelde ze me eens dat ze me had gevonden op FOK, helemaal prima. Het is niet alsof ik hier dingen post die ze niet weet of ik haar niet zou willen vertellen. Toen Viva even ten onder zou gaan had ze ook even een account op FOK! En wist ik ook hoe ze heette. :D
Geen idee of ze nog actief is.

En ik zat eens naast iemand in de trein die juist op FOK! heel bekend was. Er waren zoveel grappige plaatjes van hem. Baas Onur ofzo??? Ik weet het echt niet meer maar ik had zo vaak om hem gelachen :@ en toen zat ik opeens naast hem in de trein en had ik zo'n WTF!! :D *O* :")

Dat was het denk ik wel.
pi_206014322
Huh, ik was daar één weekend later. Dit komt wel heel dichtbij. :+

:T
  zondag 18 september 2022 @ 08:35:29 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_206014634
tong80 niet herkennen :')
Of had ie z'n fles drank niet bij zich? :?

:T
pi_206014764
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 08:35 schreef RedFever007 het volgende:
tong80 niet herkennen :')
Of had ie z'n fles drank niet bij zich? :?

:T
Tong is dít weekend ‘op vakantie’. _O-

:T
pi_206014996
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2022 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Katjeskelder! _O_ Daar heb ik ook nog goede herinneringen aan. _O_
2 meiden ontmaagd in 1 week vroeger _O_
pi_206015002
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 08:35 schreef RedFever007 het volgende:
tong80 niet herkennen :')
Of had ie z'n fles drank niet bij zich? :?

:T
Gaat die ooit van huis zonder?

Ik snap dat ook niet, dagen in het ziekenhuis door de drank, daarna gewoon weer verder… gewoon zonde van het geld van de zorgverzekeraar
pi_206242512
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2022 00:17 schreef moemoe het volgende:
Ja hoi :o.

Van 29 juli tot 1 augustus dit jaar was ik een weekend weg met familie naar vakantiepark Katjeskelder van Roompot.

In het zwembad herkende ik vrijwel meteen iemand: ik ben 90% zeker dat het een FOK!ker was :o.

Je droeg een bril en was met 2 oudere mensen. Ik denk dat het je ouders waren.

Verder heb je een gemiddeld postuur en… dat is alles wat ik nog weet :+.

Ik heb lang nagedacht om te vragen of ik je niet ergens van kende, maar dacht dat dat beter zou zijn buiten het zwembad. Ik kwam je echter niet meer tegen ;(.

Herken jij jezelf hierin? Identificeer jezelf dan please!

Ps: dit is geen datingadvertentie oO<.
Ohhh wat was nou jouw oude username? Kan er ff niet opkomen. Ben jaar of 12 weggeweest ook dus niet zo gek 😜
pi_206598235
Oh ship, dit topic heb ik ooit geopend en daarna ben ik afgeleid geraakt :@.

Ehrm, ik kom zo spoedig mogelijk met een reactie!

En waar heb ik die schop naar ONZ aan verdiend? :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')