Dit is het WK forum.quote:Op maandag 19 september 2022 20:39 schreef Waldorf22 het volgende:
Sorry hoor waarom is mijn topic gesloten?? Ik wil graag tips over Qatar
Oh excuus dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 19 september 2022 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is het WK forum.
Voor reistips mag je je vraag in TRV stellen.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2022 20:44 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Oh excuus dat had ik niet gezien.
Uiteindelijk is voetbal het enige wat er toe doetquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Arcee het volgende:
WK 2022? Waarom niet WK Voetbal 2022?
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)quote:Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?
GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?
Wilde net Nederland - Brazilië WK ‘94 posten maar topic was alweer dicht.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?
GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)
En als je dan zo reageert als ik er om vraag ga dan lekker weg met je topic.
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?
Moed wordt ontnomen. Een uur bezig geweest met dit briljante topic. Zucht.
Als je het topic heropent plaats ik wel een linkquote:Op woensdag 28 september 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.
Het is gewoon niet toegestaan om content van andere sites zomaar over te nemen zonder bronvermelding.
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je het topic heropent plaats ik wel een link
Broeder.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren.
Done.
Stel je eens niet zo aanquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'
Ha ha ha
Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.
Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.
Ieder weerwoord is belachelijk.
Rustigquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'
Ha ha ha
Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.
Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.
Ieder weerwoord is belachelijk.
Was met een knipoog. Sorry.quote:
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kut mod. Smoor je eigen forum. Niks mis met dit dit topic. Ga buitenspelen.
WK / Rick de Saedeleer...........
Wat lul jequote:Op vrijdag 30 september 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.
Daarnaast had je het filmpje al in het Belgisch kanaal topic geplaatst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |