Een soort tjaptjoep maar dan zonder goed uitziende vrouwen dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Iemand was er zeker van dat het 30 juni 5-0 ging worden inclusief barbecue hoofden.
En dat x6 miljoen. @:coco heeft de 2 uur lang posts moeten verwijderen (later met hulp) maar kon hem niet bannen.
Dan heb je verder helemaal geen zielig leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
atypisch of klaas was even terug en het topic aan het onder spammen met mijlenlange berichten.
Je bent vergeven. Dat je als Belg je nacht door de weeks niet opofferde voor Nederland lijkt mij verstandig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou zeg nu voel ik me schuldig dat ik er niet was
ik neem het mee naar achterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent vergeven. Dat je als Belg je nacht door de weeks niet opofferde voor Nederland lijkt mij verstandig.
Maar hopelijk komt er wel iets uit het "overleg" want ik deed er lacherig over maar het was gisteren echt niet leuk.
Je posts werden verwijderd omdat je liep te schelden en ik had aangegeven dat het in feedback moest.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
GGMM zit met anderen alleen maar off topic te posten in het Argentinie Kaapverdie topic, 0 voetbal. Als ik er wat van zeg, krijg ik te horen dat ik maar lekker weg moet gaan. Vervolgens worden mijn posts verwijderd. Beetje triest, zelf je zo gedragen en dan met machtsmisbruik mijn posts verwijderen. En mods doen niks bij rapporteren off topic. Dus zeg het maar, is dit de manier waarop het gaat in WK nu?
Dat is geen schelden man, wat overdreven. Jij bent degene die zegt dat ik maar moet oprotten als je off topic posten mij niet bevalt. Je zou eens in de spiegel kunnen kijken en je gedrag aanpassen, maar het is makkelijker om mij natuurlijk te censureren en gewoon door te gaan met het topic kapen voor je alles behalve voetbal gepraat. Dat anderen er niks van zeggen betekent niet dat ze je off topic geouwehoer leuk vinden. Maar je kan dus met een groep een topic ergens op FOK! ingaan en over alles behalve waarvoor dat topic is posten en dan is het oke want de meerderheid op dat moment bepaalt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je posts werden verwijderd omdat je liep te schelden en ik had aangegeven dat het in feedback moest.
En tijdens minder sterke wedstrijden is er meer offtopic gelul, ja.
Ik weet niet waarom je mij specifiek aanwijst lol maar 'de rest' vindt het gewoon gezellig, dus laten we het zo.
Ik censureer niks, ik gaf je antwoord en je bleef doorgaan en doorgaan. Toen heb ik het hier naar feedback verplaatst.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is geen schelden man, wat overdreven. Jij bent degene die zegt dat ik maar moet oprotten als je off topic posten mij niet bevalt. Je zou eens in de spiegel kunnen kijken en je gedrag aanpassen, maar het is makkelijker om mij natuurlijk te censureren en gewoon door te gaan met het topic kapen voor je alles behalve voetbal gepraat. Dat anderen er niks van zeggen betekent niet dat ze je off topic geouwehoer leuk vinden. Maar je kan dus met een groep een topic ergens op FOK! ingaan en over alles behalve waarvoor dat topic is posten en dan is het oke want de meerderheid op dat moment bepaalt?
Ik heb niks tegen wat off topic posten dat doe ik zelf ook en is inderdaad verder gezellig meestal, maar jij en wat anderen waren alleen maar off topic aan het posten. langere tijd, 0 intentie om over voetbal te posten. Waarvoor is het topic dan? Waarom zoek je dan geen andere plek op ipv het Argentinie Kaapverdie topic? Je geeft geen antwoord op of je dus met een groep een willekeurig topic op FOK! kan betreden en zelf bepalen waarover het gaat al is alles off topic. Het is je nieuwe stokpaardje kennelijk om mij weg te zetten als zuur naar persoon. Wellicht kan je beter naar je eigen kijken eer je mij hier wil gaan demoniseren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik censureer niks, ik gaf je antwoord en je bleef doorgaan en doorgaan. Toen heb ik het hier naar feedback verplaatst.
En dat ik zei dat je weg moest gaan was omdat je weer sfeerverziekend bezig was. Je bent wel vaker zuur/chagrijnig dit WK. Erg vervelend.
De sfeer is nou eenmaal een cafesfeertje waar bij saaie wedstrijden de onderwerpen wat breder getrokken worden dan voetbal. Ik ga er niks aan veranderen.
De wedstrijd die mensen aan hebben staan trekt mensen naar het topic.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen wat off topic posten dat doe ik zelf ook en is inderdaad verder gezellig meestal, maar jij en wat anderen waren alleen maar off topic aan het posten. langere tijd, 0 intentie om over voetbal te posten. Waarvoor is het topic dan? Waarom zoek je dan geen andere plek op ipv het Argentinie Kaapverdie topic? Je geeft geen antwoord op of je dus met een groep een willekeurig topic op FOK! kan betreden en zelf bepalen waarover het gaat al is alles off topic. Het is je nieuwe stokpaardje kennelijk om mij weg te zetten als zuur naar persoon. Wellicht kan je beter naar je eigen kijken eer je mij hier wil gaan demoniseren.
Erg leuk voor de mededeling maar dit is het feedbacktopic dat gaat over moderatie.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:00 schreef Montagui het volgende:
Ik ben dat hele handbal voetbal van de afgelopen jaren helemaal zat.
Voorstel: 3 corners is een half punt.
Het beloont aanvallend voetbal.
Net op de dag dat @onlogisch stond ingeroosterd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wens de moderators een fijne rustdag toe.
Jouw posts blijven ook gewoon staan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom wordt dit forum onderdeel ook vervuilt met de onzinnige topics van MikeyTT
Afgevinkt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
@:Coco ik heb een aantal posts gerapporteerd. Ben heel benieuwd of je gaat handhaven. (Ga je uiteraard niet doen haha)
Weg, thanks voor de mentionquote:Op zondag 19 juli 2026 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm er is weer een idioot zonder leven bezig.
WK / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #2: De finale
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |