abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206012082


Hallo allemaal en welkom in het feedback/faq-topic van het Wereldkampioenschap 2026 te Verenigde Staten, Canada en Mexico

Na een mooie kwartfinale in Qatar hopen wij dat Nederland het natuurlijk nog beter gaat doen.

De moderators van dienst:
- Coco DM / PM
- Capuchon_jongen DM / PM
- Onlogisch DM / PM
- R-woud93 DM / PM

Voor al je vragen kan je zowel in dit topic als bij de mods terecht. Ook opmerkingen, ideeën etc. zijn natuurlijk van harte welkom!

Hou je aan de policy, hou het gezellig met elkaar en niks staat ons een mooi toernooi in de weg.

Game on w/

[ Bericht 4% gewijzigd door Coco op 10-12-2025 21:27:17 ]
pi_206034167
Sorry hoor waarom is mijn topic gesloten?? Ik wil graag tips over Qatar
You need to be cold to be queen.
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 20:43:04 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206034215
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 20:39 schreef Waldorf22 het volgende:
Sorry hoor waarom is mijn topic gesloten?? Ik wil graag tips over Qatar
Dit is het WK forum.

Voor reistips mag je je vraag in TRV stellen.
What can change the nature of a man?
pi_206034233
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit is het WK forum.

Voor reistips mag je je vraag in TRV stellen.
Oh excuus dat had ik niet gezien.
You need to be cold to be queen.
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 20:44:34 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206034239
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 20:44 schreef Waldorf22 het volgende:

[..]
Oh excuus dat had ik niet gezien.
Kan gebeuren.
What can change the nature of a man?
pi_206037761
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 20:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan gebeuren.
Gefeliciteerd met het moderatorschap!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 september 2022 @ 19:59:02 #7
862 Arcee
Look closer
pi_206068530
WK 2022? Waarom niet WK Voetbal 2022? :D
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_206071380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Arcee het volgende:
WK 2022? Waarom niet WK Voetbal 2022? :D
Uiteindelijk is voetbal het enige wat er toe doet
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:32:29 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127137
Hoe vermoord je een user en forum?

GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 september 2022 @ 11:35:27 #10
35723 crew  GGMM
pi_206127171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?

GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?

:T
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)

En als je dan zo reageert als ik er om vraag ga dan lekker weg met je topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_206127175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?

GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?

:T
Wilde net Nederland - Brazilië WK ‘94 posten maar topic was alweer dicht. :{

:T
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:39:22 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)

En als je dan zo reageert als ik er om vraag ga dan lekker weg met je topic.
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?

Moed wordt ontnomen. Een uur bezig geweest met dit briljante topic. Zucht.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:40:51 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127215
Ook niet te veel humor. Laten we het forum dood en serieus houden.

tong80 in WK / Wie is jullie favoriete bron ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 september 2022 @ 11:41:24 #14
35723 crew  GGMM
pi_206127223
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?

Moed wordt ontnomen. Een uur bezig geweest met dit briljante topic. Zucht.

:T
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.

Het is gewoon niet toegestaan om content van andere sites zomaar over te nemen zonder bronvermelding.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:41:29 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127224
Hoop niet dat ik eenb an krijg om niks. Je weet immers nooit momenteel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:42:14 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.

Het is gewoon niet toegestaan om content van andere sites zomaar over te nemen zonder bronvermelding.
Als je het topic heropent plaats ik wel een link

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 september 2022 @ 11:43:21 #17
35723 crew  GGMM
pi_206127237
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Als je het topic heropent plaats ik wel een link

:T
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren. :)

Done.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:48:23 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:43 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren. :)

Done.
Broeder. :*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:04:29 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_206158050
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'

Ha ha ha

Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.

Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.

Ieder weerwoord is belachelijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:07:05 #20
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206158071
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'

Ha ha ha

Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.

Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.

Ieder weerwoord is belachelijk.

:T
Stel je eens niet zo aan
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 21:10:54 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206158104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'

Ha ha ha

Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.

Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.

Ieder weerwoord is belachelijk.

:T
Rustig
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:13:00 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_206158129
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef Sked het volgende:

[..]
Stel je eens niet zo aan
Was met een knipoog. Sorry.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:18:55 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_206158803
Kut mod. Smoor je eigen forum. Niks mis met dit dit topic. Ga buitenspelen.

WK / Rick de Saedeleer...........

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 23:15:04 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206159505
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kut mod. Smoor je eigen forum. Niks mis met dit dit topic. Ga buitenspelen.

WK / Rick de Saedeleer...........

:T
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.

Daarnaast had je het filmpje al in het Belgisch kanaal topic geplaatst.
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 23:27:07 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_206159613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.

Daarnaast had je het filmpje al in het Belgisch kanaal topic geplaatst.
Wat lul je :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 23:36:53 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206159687
What can change the nature of a man?
pi_206159700
Moderator @Coco wordt hard aangepakt.
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 23:38:52 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206159708
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:38 schreef Oriente het volgende:
Moderator @:Coco wordt hard aangepakt.
Mijn probleem.
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 23:40:12 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_206159721
quote:
Mijn god. Een post in een topic zorgt ervoor dat een briljant topic wordt gesloten. Ga buiten spelen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206188260
Wat een tering topics hier. Ter info.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 20:07:26 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206228444
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een tering topics hier. Ter info.
Zakken vanzelf weg.
What can change the nature of a man?
pi_206328940
Ik heb hier van de week wat feedback geplaatst maar dat is weggehaald?
pi_206328960
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb hier van de week wat feedback geplaatst maar dat is weggehaald?
Dan zie je dat meestal binnenkort of inmiddels terug in je notes.
pi_206365231
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb hier van de week wat feedback geplaatst maar dat is weggehaald?
hallo?

:?
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:39:03 #35
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206365273
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 16:35 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
hallo?

:?
Het soort persoonlijke feedback dat jij plaatste is niet gewenst :)
pi_206365306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 16:39 schreef Sked het volgende:

[..]
Het soort persoonlijke feedback dat jij plaatste is niet gewenst :)
Als mijn voorgestelde maatregel niet wordt doorgevoerd is het resultaat nog minder gewenst? 8)7
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:45:24 #37
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206365337
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 16:41 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Als mijn voorgestelde maatregel niet wordt doorgevoerd is het resultaat nog minder gewenst? 8)7
Dat zien we dan wel weer. We voeren zulke dingen niet preventief in.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:15:10 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_206365639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb hier van de week wat feedback geplaatst maar dat is weggehaald?
Ik heb de ban aanvraag doorgestuurd middels een TR. Ik hoop dat de FOK! policy wordt uitgevoerd, en je zelf een ban krijgt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206365743
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb de ban aanvraag doorgestuurd middels een TR. Ik hoop dat de FOK! policy wordt uitgevoerd, en je zelf een ban krijgt.

:T
Waarom, we hebben het toch gezellig samen? :')
pi_206368444
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 16:45 schreef Sked het volgende:

[..]
Dat zien we dan wel weer. We voeren zulke dingen niet preventief in.
Het is inmiddels begonnen.
pi_206368480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is inmiddels begonnen.
Wat precies? Het WK nog niet. :+

:T
  Trouwste user 2022 donderdag 20 oktober 2022 @ 10:05:41 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_206384125
Kan een mod dit in de OP zetten?



:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 20 oktober 2022 @ 15:38:07 #43
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206387846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod dit in de OP zetten?

[ afbeelding ]

:T
Dit is het feedbacktopic ;)

WK / [info] Poule-indeling en speelschema

Hier hebben we al een topic voor de poules en het schema.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 15:38:17 #44
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206387847
En doe eens niet zo kinderachtig naar elkaar.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 oktober 2022 @ 16:10:15 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_206388132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Sked het volgende:

[..]
Dit is het feedbacktopic ;)

WK / [info] Poule-indeling en speelschema

Hier hebben we al een topic voor de poules en het schema.
Ik bijt op m'n lippen en tel tot 10

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206475027
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:46:42 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_206475453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
Ja is bekend

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206475464
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:46 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ja is bekend

:T
Vertel effe dan! :P
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:56:32 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_206475564
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vertel effe dan! :P
https://nos.nl/sport/voetbal

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206475760
quote:
Dit helpt niet echt..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:30:42 #51
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206492692
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
Ik denk het wel, maar ik heb daar persoonlijk niks zekers over gelezen.

Zodra we precies weten wat de NOS gaat doen zullen daar ook wel topics voor komen.
pi_206601938
Ik mag hier niet posten, omdat ik niet in de vbl sc post. Beetje vreemd wel.


WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  Moderator dinsdag 8 november 2022 @ 16:23:54 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206603495
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Ik mag hier niet posten, omdat ik niet in de vbl sc post. Beetje vreemd wel.

WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Je mag daar posten.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:34:31 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206603587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag daar posten.
Een beetje zoals vrouwen ook gewoon bier mogen komen brengen als wij voetbal aan het kijken zijn, nietwaar?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2022 @ 09:48:02 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206611139
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Ik mag hier niet posten, omdat ik niet in de vbl sc post. Beetje vreemd wel.

WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Je mag zelf een WK poule organiseren, als je dat zo leuk vindt.
  woensdag 9 november 2022 @ 18:13:10 #56
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_206615573
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Ik mag hier niet posten, omdat ik niet in de vbl sc post. Beetje vreemd wel.

WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Je bent zeker een beetje vreemd.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 november 2022 @ 19:41:16 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206712041
Is het een idee om ook van elke groep een apart topic maken? Zie nu van elke wedstrijd. Misschien kan bijv @tong80 daar wat moois van maken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Trouwste user 2022 donderdag 17 november 2022 @ 19:43:37 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_206712111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:41 schreef Paul het volgende:
Is het een idee om ook van elke groep een apart topic maken? Zie nu van elke wedstrijd. Misschien kan bijv @:tong80 daar wat moois van maken
Te veel werk voor mij. Hebben mods geen taak of niks te doen ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 november 2022 @ 19:44:19 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206712132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef tong80 het volgende:

[..]
Te veel werk voor mij. Hebben mods geen taak of niks te doen ?

:T
ik zal es wat groepjes maken hee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Trouwste user 2022 donderdag 17 november 2022 @ 19:47:40 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_206712209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:44 schreef Paul het volgende:

[..]
ik zal es wat groepjes maken hee
Cool mate.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206712266
Maak gerust een topic per groep aan, maar voor het live bespreken van wedstrijden moeten we gewoon lekker aparte topics doen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sked op 17-11-2022 19:55:50 ]
pi_206734814
Is dit het tong80 forum?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 november 2022 @ 16:14:41 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206735519
Neuh, ik zie genoeg topics van andere users.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 19 november 2022 @ 16:22:49 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206735579
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
Maak gerust een topic per groep aan, maar voor het live bespreken van wedstrijden moeten we gewoon lekker aparte topics doen. :)
Zekers, het leek me alleen handiger om ook groeptopics te hebben als je de groep in het geheel wilt bespreken en de kanshebbers om door te gaan etc :Y
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 26 november 2022 @ 20:40:44 #65
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206833312
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dit het tong80 forum?
Actueel onderwerp :P
pi_206865221
Waarom worden mijn posts in dit topic steeds weggehaald?
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:11:59 #67
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206865402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom worden mijn posts in dit topic steeds weggehaald?
Ze zijn vervelend, op de man, offtopic op of een andere manier wel niet conform onze policy
pi_206905727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:11 schreef Sked het volgende:

[..]
Ze zijn vervelend, op de man, offtopic op of een andere manier wel niet conform onze policy
Dan wordt het tijd om jullie policy aan te passen.
pi_207091944
Zeg mods... Beetje trollen en gek doen is natuurlijk voetbal eigen, maar de provocaties in de marokkanen topics gaan maar door. Fascisme, racisten weet ik veel wat voor termen worden er continu bijgehaald door een specifieke user. Meerdere meldingen verzonden inmiddels afgelopen 24 uur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 18:28:43 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207093585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:48 schreef Red_85 het volgende:
Zeg mods... Beetje trollen en gek doen is natuurlijk voetbal eigen, maar de provocaties in de marokkanen topics gaan maar door. Fascisme, racisten weet ik veel wat voor termen worden er continu bijgehaald door een specifieke user. Meerdere meldingen verzonden inmiddels afgelopen 24 uur.
Je TR's zijn voldoende.
What can change the nature of a man?
  zondag 25 december 2022 @ 10:23:53 #71
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_207222740
Finale was een week geleden, doe uit dat licht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 19:13:56 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207263224
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Finale was een week geleden, doe uit dat licht.
Bij iedere keer vragen blijft WK een week langer open.
What can change the nature of a man?
pi_207263648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Bij iedere keer vragen blijft WK een week langer open.
Maar hij stelde geen vraag
pi_219524609
Ik dacht even dat Sked terug was.

Stukje koude kermis.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:41:30 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220897814
Ach, Sked ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:48:35 #76
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220919209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, Sked ;(
Waar is 'ie eigenlijk gebleven?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 31 mei 2026 @ 20:39:44 #77
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220931846
Ik zie geen topic oefenwedstrijden WK-deelnemers?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:40:37 #78
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220932502
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zie geen topic oefenwedstrijden WK-deelnemers?
Dat klopt.
What can change the nature of a man?
pi_220934206
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:40 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat klopt.
Wil jij niet gastmodden? Nu voert die onlogisch helemaal geen fluit uit hier.
  Forum Admin maandag 1 juni 2026 @ 09:56:44 #80
35723 crew  GGMM
pi_220934473
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wil jij niet gastmodden? Nu voert die onlogisch helemaal geen fluit uit hier.
Wat bedoel je met gastmodden, Coco is gewoon mod hier.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220934515
Uitstekend gewerkt Coco
  maandag 1 juni 2026 @ 15:22:29 #82
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936206
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:40 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat klopt.
Zonde, mooie potjes gisteren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220989164
Doet @onlogisch nog wat in dit subforum? Weinig gezien.
Noot noot.
pi_220989171
quote:
19s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Doet @:onlogisch nog wat in dit subforum? Weinig gezien.
Geen klote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')