Dit is het WK forum.quote:Op maandag 19 september 2022 20:39 schreef Waldorf22 het volgende:
Sorry hoor waarom is mijn topic gesloten?? Ik wil graag tips over Qatar
Oh excuus dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 19 september 2022 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is het WK forum.
Voor reistips mag je je vraag in TRV stellen.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2022 20:44 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Oh excuus dat had ik niet gezien.
Uiteindelijk is voetbal het enige wat er toe doetquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Arcee het volgende:
WK 2022? Waarom niet WK Voetbal 2022?
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)quote:Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?
GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?
Wilde net Nederland - Brazilië WK ‘94 posten maar topic was alweer dicht.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?
GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)
En als je dan zo reageert als ik er om vraag ga dan lekker weg met je topic.
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?
Moed wordt ontnomen. Een uur bezig geweest met dit briljante topic. Zucht.
Als je het topic heropent plaats ik wel een linkquote:Op woensdag 28 september 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.
Het is gewoon niet toegestaan om content van andere sites zomaar over te nemen zonder bronvermelding.
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je het topic heropent plaats ik wel een link
Broeder.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren.
Done.
Stel je eens niet zo aanquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'
Ha ha ha
Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.
Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.
Ieder weerwoord is belachelijk.
Rustigquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'
Ha ha ha
Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.
Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.
Ieder weerwoord is belachelijk.
Was met een knipoog. Sorry.quote:
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kut mod. Smoor je eigen forum. Niks mis met dit dit topic. Ga buitenspelen.
WK / Rick de Saedeleer...........
Wat lul jequote:Op vrijdag 30 september 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.
Daarnaast had je het filmpje al in het Belgisch kanaal topic geplaatst.
Mijn probleem.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:38 schreef Oriente het volgende:
Moderator @:Coco wordt hard aangepakt.
Mijn god. Een post in een topic zorgt ervoor dat een briljant topic wordt gesloten. Ga buiten spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
WK / Kijken jullie het WK ook op de Belg ?
Zakken vanzelf weg.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een tering topics hier. Ter info.
Dan zie je dat meestal binnenkort of inmiddels terug in je notes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb hier van de week wat feedback geplaatst maar dat is weggehaald?
hallo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als mijn voorgestelde maatregel niet wordt doorgevoerd is het resultaat nog minder gewenst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het soort persoonlijke feedback dat jij plaatste is niet gewenst
Dat zien we dan wel weer. We voeren zulke dingen niet preventief in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als mijn voorgestelde maatregel niet wordt doorgevoerd is het resultaat nog minder gewenst?
Ik heb de ban aanvraag doorgestuurd middels een TR. Ik hoop dat de FOK! policy wordt uitgevoerd, en je zelf een ban krijgt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom, we hebben het toch gezellig samen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de ban aanvraag doorgestuurd middels een TR. Ik hoop dat de FOK! policy wordt uitgevoerd, en je zelf een ban krijgt.
Het is inmiddels begonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. We voeren zulke dingen niet preventief in.
Dit is het feedbacktopicquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod dit in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Ik bijt op m'n lippen en tel tot 10quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is het feedbacktopic
WK / [info] Poule-indeling en speelschema
Hier hebben we al een topic voor de poules en het schema.
Ja is bekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
Ik denk het wel, maar ik heb daar persoonlijk niks zekers over gelezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
Je mag daar posten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Ik mag hier niet posten, omdat ik niet in de vbl sc post. Beetje vreemd wel.
WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Een beetje zoals vrouwen ook gewoon bier mogen komen brengen als wij voetbal aan het kijken zijn, nietwaar?quote:
Je mag zelf een WK poule organiseren, als je dat zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Je bent zeker een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Te veel werk voor mij. Hebben mods geen taak of niks te doen ?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:41 schreef Paul het volgende:
Is het een idee om ook van elke groep een apart topic maken? Zie nu van elke wedstrijd. Misschien kan bijv @:tong80 daar wat moois van maken
ik zal es wat groepjes maken heequote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel werk voor mij. Hebben mods geen taak of niks te doen ?
Cool mate.quote:
Zekers, het leek me alleen handiger om ook groeptopics te hebben als je de groep in het geheel wilt bespreken en de kanshebbers om door te gaan etcquote:Op donderdag 17 november 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
Maak gerust een topic per groep aan, maar voor het live bespreken van wedstrijden moeten we gewoon lekker aparte topics doen.
Ze zijn vervelend, op de man, offtopic op of een andere manier wel niet conform onze policyquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom worden mijn posts in dit topic steeds weggehaald?
Dan wordt het tijd om jullie policy aan te passen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zijn vervelend, op de man, offtopic op of een andere manier wel niet conform onze policy
Je TR's zijn voldoende.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:48 schreef Red_85 het volgende:
Zeg mods... Beetje trollen en gek doen is natuurlijk voetbal eigen, maar de provocaties in de marokkanen topics gaan maar door. Fascisme, racisten weet ik veel wat voor termen worden er continu bijgehaald door een specifieke user. Meerdere meldingen verzonden inmiddels afgelopen 24 uur.
Bij iedere keer vragen blijft WK een week langer open.quote:Op zondag 25 december 2022 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Finale was een week geleden, doe uit dat licht.
Maar hij stelde geen vraagquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij iedere keer vragen blijft WK een week langer open.
Waar is 'ie eigenlijk gebleven?quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zie geen topic oefenwedstrijden WK-deelnemers?
Wat bedoel je met gastmodden, Coco is gewoon mod hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij niet gastmodden? Nu voert die onlogisch helemaal geen fluit uit hier.
Zonde, mooie potjes gisteren.quote:
Geen klote.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Doet @:onlogisch nog wat in dit subforum? Weinig gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |