abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206012082


Hallo allemaal en welkom in het feedback/faq-topic van het Wereldkampioenschap 2026 te Verenigde Staten, Canada en Mexico

Na een mooie kwartfinale in Qatar hopen wij dat Nederland het natuurlijk nog beter gaat doen.

De moderators van dienst:
- Coco DM / PM
- Capuchon_jongen DM / PM
- Onlogisch DM / PM
- R-woud93 DM / PM

Voor al je vragen kan je zowel in dit topic als bij de mods terecht. Ook opmerkingen, ideeën etc. zijn natuurlijk van harte welkom!

Hou je aan de policy, hou het gezellig met elkaar en niks staat ons een mooi toernooi in de weg.

Game on w/

[ Bericht 4% gewijzigd door Coco op 10-12-2025 21:27:17 ]
pi_206034167
Sorry hoor waarom is mijn topic gesloten?? Ik wil graag tips over Qatar
You need to be cold to be queen.
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 20:43:04 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206034215
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 20:39 schreef Waldorf22 het volgende:
Sorry hoor waarom is mijn topic gesloten?? Ik wil graag tips over Qatar
Dit is het WK forum.

Voor reistips mag je je vraag in TRV stellen.
What can change the nature of a man?
pi_206034233
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit is het WK forum.

Voor reistips mag je je vraag in TRV stellen.
Oh excuus dat had ik niet gezien.
You need to be cold to be queen.
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 20:44:34 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206034239
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 20:44 schreef Waldorf22 het volgende:

[..]
Oh excuus dat had ik niet gezien.
Kan gebeuren.
What can change the nature of a man?
pi_206037761
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 20:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan gebeuren.
Gefeliciteerd met het moderatorschap!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 september 2022 @ 19:59:02 #7
862 Arcee
Look closer
pi_206068530
WK 2022? Waarom niet WK Voetbal 2022? :D
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_206071380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Arcee het volgende:
WK 2022? Waarom niet WK Voetbal 2022? :D
Uiteindelijk is voetbal het enige wat er toe doet
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:32:29 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127137
Hoe vermoord je een user en forum?

GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 september 2022 @ 11:35:27 #10
35723 crew  GGMM
pi_206127171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?

GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?

:T
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)

En als je dan zo reageert als ik er om vraag ga dan lekker weg met je topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_206127175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe vermoord je een user en forum?

GGMM in WK / Wat is je favoriete WK wedstrijd ooit ?

:T
Wilde net Nederland - Brazilië WK ‘94 posten maar topic was alweer dicht. :{

:T
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:39:22 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Bronvermelding is verplicht (al 100 keer gezegd)

En als je dan zo reageert als ik er om vraag ga dan lekker weg met je topic.
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?

Moed wordt ontnomen. Een uur bezig geweest met dit briljante topic. Zucht.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:40:51 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127215
Ook niet te veel humor. Laten we het forum dood en serieus houden.

tong80 in WK / Wie is jullie favoriete bron ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 september 2022 @ 11:41:24 #14
35723 crew  GGMM
pi_206127223
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Man man man. Bloed onder nagels vandaan. Ik kan wel 10 bronnen melden uit dat topic.Ik bron me suf. Ik meld nog speciaal dat het gedeeltelijk een CP is. Ik zeg toch niks over het artikel in de TT?

Moed wordt ontnomen. Een uur bezig geweest met dit briljante topic. Zucht.

:T
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.

Het is gewoon niet toegestaan om content van andere sites zomaar over te nemen zonder bronvermelding.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:41:29 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127224
Hoop niet dat ik eenb an krijg om niks. Je weet immers nooit momenteel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:42:14 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gewoon een link met een bron plaatsen als je een artikel copy/paste, lastiger dan dat is het niet.

Het is gewoon niet toegestaan om content van andere sites zomaar over te nemen zonder bronvermelding.
Als je het topic heropent plaats ik wel een link

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 september 2022 @ 11:43:21 #17
35723 crew  GGMM
pi_206127237
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Als je het topic heropent plaats ik wel een link

:T
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren. :)

Done.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 11:48:23 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_206127272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:43 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat had je ook gelijk kunnen doen na m'n vraag, in plaats van zeggen dat ik op moet flikkeren. :)

Done.
Broeder. :*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:04:29 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_206158050
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'

Ha ha ha

Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.

Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.

Ieder weerwoord is belachelijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:07:05 #20
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206158071
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'

Ha ha ha

Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.

Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.

Ieder weerwoord is belachelijk.

:T
Stel je eens niet zo aan
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 21:10:54 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206158104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
'Mooi geweest weer, mod geneuzel mag in het FB topic.'

Ha ha ha

Wat een treurige onzin om drie mods te hebben op een niet lopend forum.

Terwijl Tong de ideale kandidaat zou zijn geweest.

Ieder weerwoord is belachelijk.

:T
Rustig
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:13:00 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_206158129
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef Sked het volgende:

[..]
Stel je eens niet zo aan
Was met een knipoog. Sorry.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:18:55 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_206158803
Kut mod. Smoor je eigen forum. Niks mis met dit dit topic. Ga buitenspelen.

WK / Rick de Saedeleer...........

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 23:15:04 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206159505
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kut mod. Smoor je eigen forum. Niks mis met dit dit topic. Ga buitenspelen.

WK / Rick de Saedeleer...........

:T
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.

Daarnaast had je het filmpje al in het Belgisch kanaal topic geplaatst.
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 23:27:07 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_206159613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Een youtube link en een smiley is wel erg summier voor een topic.

Daarnaast had je het filmpje al in het Belgisch kanaal topic geplaatst.
Wat lul je :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')