Met of zonder Berend?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Volgens mij gaan ze testen hoeveel mensen er tegelijk in een hottub passen
Momenteel 7 stuks en een paar stukken pizza.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Volgens mij gaan ze testen hoeveel mensen er tegelijk in een hottub passen
Jij denkt niet dat ze zelf zo bijdehand zijn om badkleding mee te nemen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:17 schreef D. het volgende:
Zou badkleding op de lijst gestaan hebben van zaken die ze mee moesten nemen?
Daar moet alcohol inquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef Sestra666 het volgende:
wendy niet in de hottub.. die is me te rustig
Ik neem badkleding doorgaans alleen mee als het op de uitnodiging staatquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ze zelf zo bijdehand zijn om badkleding mee te nemen?
En als je wordt thuis gebracht?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem badkleding doorgaans alleen mee als het op de uitnodiging staat
Maar zal ook wel om preuts te douchen zijn
Voor hen die hun ondergoed niet gelijktijdig willen wassen
En dat was mijn colaatjequote:Op zaterdag 17 september 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem badkleding doorgaans alleen mee als het op de uitnodiging staat
Maar zal ook wel om preuts te douchen zijn
Voor hen die hun ondergoed niet gelijktijdig willen wassen
Met een zakje snoep.quote:
Ze snappen niet dat er dan 14 benen in de hottub bungelen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:23 schreef D. het volgende:
7 stel benen in de hottub
Ze snappen niet hoe het werkt
Ze snappen niet dat het geen benenbungelbad isquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat er dan 14 benen in de hottub bungelen?
Ik vind ze luid genoegquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Er moet een microfoon boven de hottub geplaatst worden
Ze snappen wel meer nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat het geen benenbungelbad is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |