Jawel, een paarquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt wel mensen met een iq boven de 90 in? Ik heb niet heel veel gekeken, maar tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar achterlijk geblaat eigenlijk.
Tuuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin volgens eigen zeggen russen 127 en 137 en Erik rond 135, dacht ik
Alicia ookquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha.. Mirthe...
Maar verder wel eens ja.
Martinquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin volgens eigen zeggen russen 127 en 137 en Erik rond 135, dacht ik
Ze hebben een IQ test gehad voordat ze het huis in gingen, ik geloof Erik wel, maar over Martin heb ik zo mijn twijfelsquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuuurlijk![]()
Die hebben zeker zo'n online test gedaan waar iedereen een Einstein is.
Engine heeft opgeletquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha.. Mirthe...
Maar verder wel eens ja.
Echt?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben een IQ test gehad voordat ze het huis in gingen, ...
Zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
Madeleine zou het er niet meer over hebben. Nu zitten ze in de hot tub over
Wendy te roddelen.
Vanmiddag ook de hele tijd. Madeleine is echt zo negatief. Onze tygoquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
Madeleine zou het er niet meer over hebben. Nu zitten ze in de hot tub over
Wendy te roddelen.
Ja geen idee, maar dit vertelden Martin en Erik gisteravondquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Waarom laten ze Zoe er dan toch in?
Voor het experiment? De kijkcijfers?
Wat is de ondergrens danquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Waarom laten ze Zoe er dan toch in?
Voor het experiment? De kijkcijfers?
Misschien was er geen grens, maar wilde ze gewoon een uitschieter naar oven, en eentje naar onderquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:41 schreef D. het volgende:
Voorspelling:
Zoe zegt dat haar verjaardag het leukst is, en Nadir het stomst
Eensquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Zoe's slechtste moment was de ruzie met Nadir, nog een slechtste moment is dat ze in een dal zat omdat mensen geen moeite doen om har te leren kennen.
Haar beste moment is dat ze gisteren is gegroeid door volwassen te worden tegen Wendy met haar marktkraamstem. Nog een beste moment is dat ze nu in plaats van te gaan schreeuwen te nu weg loopt en nog een beste moment is haar verjaardag, en dat mensen het beste met haar voor hebben en haar niet als doelwit zien.
En ze had nog meer beste momenten, maar gelukkig werd haar de mond gesnoerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef D. het volgende:
Typisch Zoe
3 slechtste momenten
4 beste momenten
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze had nog meer beste momenten, maar gelukkig werd haar de mond gesnoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |