abonnement Unibet Coolblue
pi_206008058
Nu zit ik met een probleem.

ik heb een grote garage die nog lang niet vol is en ik wil daar een grote koelkast in plaatsen.
Het liefst een Amerikaanse koelkast, maar ik zou eventueel ook zo'n grote combinatie vriezer willen.

het is niet dat ik kan leven zonder zo'n ding want ik heb een inbouw koelkast in mijn keuken maar ik zou soms weleens een grotere willen.

maar nu het probleem.

Een grote Amerikaanse koelkast is pas echt Amerikaans als die vol staat met coca cola toch?

Sinds een jaar drink ik eigenlijk bijna geen cola meer, ben niet volledig afgekickt maar wel sterk geminderd.
Vroeger dronk ik zo'n 6 a 7 blikjes cola per dag en nu alleen nog maar af en toe in het weekend.

Ik ben bang dat ik door het kopen van zo'n koelkast er uit ellende maar blikjes cola in ga stoppen omdat ik m anders niet gevuld krijg en weer in mijn oude patroon ga vallen.

Iemand een oplossing?
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 17 september 2022 @ 15:42:13 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_206008144
Nogal een nutteloze aankoop waar je alleen maar onnodig energie mee verbruikt. Als je een grotere koelkast wilt vervang je je huidige koelkast toch gewoon met een Amerikaanse
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:44:09 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206008164
Misschien kun je je ego er in bewaren.
pi_206008190
Zet er lege dozen in
pi_206008227
Geld teveel ts..
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:58:21 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206008259
Hoechst merkwaardig probleem.
pi_206008273
Neem 2x gewone koelkast met vriezer. Met aa++

Ben je beter af dan Amerikaanse shit. En je kan nog altijd 1 koelkast uitschakelen..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_206008802
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
Neem 2x gewone koelkast met vriezer. Met aa++

Ben je beter af dan Amerikaanse shit. En je kan nog altijd 1 koelkast uitschakelen..
Tegenwoordig zijn al die A++++ of +++ labels veranderd in gewoon b of c of d.
pi_206008815
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
Neem 2x gewone koelkast met vriezer. Met aa++

Ben je beter af dan Amerikaanse shit. En je kan nog altijd 1 koelkast uitschakelen..
Tegenwoordig zijn al die A++++ of +++ labels veranderd in gewoon b of c of d.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Nogal een nutteloze aankoop waar je alleen maar onnodig energie mee verbruikt. Als je een grotere koelkast wilt vervang je je huidige koelkast toch gewoon met een Amerikaanse
Gaat niet echt.
Die zit echt in mn keuken gebouwd.
pi_206009499
Het kan aan mij liggen, maar ik snap de hele OP niet.
pi_206009677
Waarom wil je een tweede koelkast? Voor de heb? Je straalt uit dat je net niet nodig hebt. Waarom wil je dan zo'n joekel en dan ook nog op een plek waar je niet handig bij kunt.
pi_206011665
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:30 schreef hoechst het volgende:.

Ik ben bang dat ik door het kopen van zo'n koelkast er uit ellende maar blikjes cola in ga stoppen omdat ik m anders niet gevuld krijg en weer in mijn oude patroon ga vallen.

Iemand een oplossing?
Dan koop je geen tweede koelkast, opgelost.
Of schopje naar ONZ.
pi_206011811
"Help, m'n garage is niet vol!"

Jezus christus :')



Niet je garage vol met mining-troep hebben en zo je huis warm stoken én geld verdienen. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:45:00 #14
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206012722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:30 schreef hoechst het volgende:
Nu zit ik met een probleem.

ik heb een grote garage die nog lang niet vol is en ik wil daar een grote koelkast in plaatsen.
Het liefst een Amerikaanse koelkast, maar ik zou eventueel ook zo'n grote combinatie vriezer willen.

het is niet dat ik kan leven zonder zo'n ding want ik heb een inbouw koelkast in mijn keuken maar ik zou soms weleens een grotere willen.

maar nu het probleem.

Een grote Amerikaanse koelkast is pas echt Amerikaans als die vol staat met coca cola toch?

Sinds een jaar drink ik eigenlijk bijna geen cola meer, ben niet volledig afgekickt maar wel sterk geminderd.
Vroeger dronk ik zo'n 6 a 7 blikjes cola per dag en nu alleen nog maar af en toe in het weekend.

Ik ben bang dat ik door het kopen van zo'n koelkast er uit ellende maar blikjes cola in ga stoppen omdat ik m anders niet gevuld krijg en weer in mijn oude patroon ga vallen.

Iemand een oplossing?
Bier en voer voor een klein wild zwijntje. Zoals wortels, regenwormen, knollen en twijgen @Id_do_her
pi_206015016
Sorry het probleem is al opgelost...

Ik dacht dat mijn huidige koelkast in de garage kapot aan het gaan was maar er zat gewoon een krekel achter xD
  Beste/leukste mod 2022 zondag 18 september 2022 @ 10:29:38 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_206015744
K
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')