abonnement Unibet Coolblue
pi_206006927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:38 schreef Seeburg54 het volgende:
Zolangzamerhand kots ik op lieden die na de bewezen Russische walgelijkheden toch weer naar Oekraïne wijzen die ze vervolgens betichten van dezelfde gruwelen." Ja maar zullie".. En die vuile rat van een Baudet met zijn sneue volgelingen is ook om te kotsen. Wat een zeldzaam smerig volk loopt er toch rond.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206006928
quote:
83s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:28 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel een goed initiatief. Weet ik meteen welke wappie-toko’s ik moet mijden.
pi_206006967
quote:
84s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daar staat niet in dat Oekraine meer oorlogsmisdrijven begaat dan de Russen.
Idd en oorlog voeren is niet bepaald gezellig thee drinken, het doel is winnen.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:54:28 #104
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206006982
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:44 schreef zalkc het volgende:

[..]
Als je leest over het inkwartieren van soldaten in de tweede wereldoorlog in Nederland gingen beide kanten daar ook redelijk netjes mee om. Aan het oostfront was het anders.
Ja, we hadden 'relatief' geluk, omdat de duitsers ons min of meer als 'broedervolk' beschouwde.
&lt;signature here&gt;.
pi_206006995
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, we hadden 'relatief' geluk, omdat de duitsers ons min of meer als 'broedervolk' beschouwde.
Ariers ^O^
Vakman pur sang
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:56:31 #106
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206007001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:45 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja dat is toch bizar? Wat moet die schijtbak nog in onze politiek. Weg met die gast.
Dit is aan de ene kant, dat gekozen volksvertegenwoordigers aanpakken een bizar precedent zet,

Aan de andere kant ligt het er wel zo dik bovenop, dat je je idd afvraagt: waarom doen we hier niks aan.
&lt;signature here&gt;.
pi_206007014
quote:
84s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
Hep op FvD Feesboek gestaan.
pi_206007025
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dit is aan de ene kant, dat gekozen volksvertegenwoordigers aanpakken een bizar precedent zet,

Aan de andere kant ligt het er wel zo dik bovenop, dat je je idd afvraagt: waarom doen we hier niks aan.
Dat zou betekenen dat Baudet niks meer is dan een spion. Dan mag je er toch vanuit gaan dat hij elk geval goed in de smiezen wordt gehouden.
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:04:56 #109
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:06:00 #110
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:10:25 #111
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206007110
quote:
Na de opmerking dat maar 30% aankwam uitgezet.

Want die vrijwilliger die dit opmerkte, is daar daarna hard op terug gekomen.
&lt;signature here&gt;.
pi_206007171
https://forumvoordemocratie.hire.trakstar.com/jobs/fk0u4f4/

Ik zou hier serieus op willen solliciteren en dan achterdeurtjes inbouwen naar het ledenbestand met alle beschikbare persoonsgegevens _O_
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:21:25 #113
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206007180
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
Na de opmerking dat maar 30% aankwam uitgezet.

Want die vrijwilliger die dit opmerkte, is daar daarna hard op terug gekomen.
Is ook lastig om zo'n HIMARS af te romen, ook training in het buitenland is lastig af te romen. Meeste hulp is van fysieke aard, er zal wel over nagedacht zijn.

En daarnaast is oorlogvoeren nooit heel erg bonnetjes vriendelijk.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206007196
quote:
What the heck just happened, how did it happen, and what does that mean for the war to come?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206007217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:45 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja dat is toch bizar? Wat moet die schijtbak nog in onze politiek. Weg met die gast.
ja, behoorlijk bizar. je zou toch denken dat we na de NSB het wel geleerd zouden hebben, maar helaas :-(
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:30:21 #116
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206007221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:21 schreef zalkc het volgende:

[..]
Is ook lastig om zo'n HIMARS af te romen, ook training in het buitenland is lastig af te romen. Meeste hulp is van fysieke aard, er zal wel over nagedacht zijn.

En daarnaast is oorlogvoeren nooit heel erg bonnetjes vriendelijk.
Ja, en geld gedoneerd is overweldigend in girale vorm.

Dan kan iemand die het jat het overschrijven naar andere rekening, maar dat valt dan achteraf te traceren.

En gewoon ff naar de bank gaan en 10 MLN cash in USD op proberen te halen, denk dat dat een beetje in de gaten loopt.

Ik denk dat fondsen overweldigend wel daar landen waar ze voor bedoeld zijn.

Geld bedoeld voor militaire aankopen, ontvangt de oekrainse schatkist niet eens. Dat staat bij de donor op een rekening, en die betaalt whatever Zelensky in de catalogus aanwijst.
&lt;signature here&gt;.
pi_206007235
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:19 schreef kale_gehaktbal het volgende:
https://forumvoordemocratie.hire.trakstar.com/jobs/fk0u4f4/

Ik zou hier serieus op willen solliciteren en dan achterdeurtjes inbouwen naar het ledenbestand met alle beschikbare persoonsgegevens _O_
Ik wil dat niet op mijn CV
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:40:03 #118
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206007256
quote:
Wat krijg je?

Een prima salaris
...
Laptop van de organisatie
Een 'prima' salaris. Uh huh.

En een laptop van de zaak, wat, denken ze daar nog dat het 1990 is ofzo, toen dat privé nog toegevoegde waarde had?
&lt;signature here&gt;.
pi_206007271
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Een 'prima' salaris. Uh huh.

En een laptop van de zaak, wat, denken ze daar nog dat het 1990 is ofzo, toen dat privé nog toegevoegde waarde had?
Een laptop vol met Russische spyware waarschijnlijk.
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:44:18 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206007283
'Rusland bouwt nieuwe verdedigingslinie in Oekraïne'

Westerse functionarissen en analisten zien tekenen van de bouw van een nieuwe Russische verdedigingslinie in het noordoosten van Oekraïne. Door een uitgebreid tegenoffensief zijn de Oekraïense troepen door de vorige verdedigingslinie heen gebroken en probeerden ze ook verder op te rukken in het oosten van het land. In het tegenoffensief heeft Oekraïne grote gebieden heroverd in de regio Charkov, wat grenst aan Rusland.

Het Britse ministerie van Defensie zei in zijn inlichtingenrapport dat Russische troepen een nieuwe verdedigingslinie hebben opgezet tussen de rivier de Oskil en de stad Svatove, ongeveer 150 kilometer ten zuidoosten van de op een na grootste stad van Oekraïne, Kharkiv.

Het offensief van het Oekraïense leger in het noordoosten gaat door. Moskou vindt het waarschijnlijk belangrijk om de controle over deze zone te behouden, omdat daar een belangrijke Russische bevoorradingsroute loopt. Het is waarschijnlijk dat Rusland het gebied hardnekkig zal verdedigen, maar het blijft onduidelijk of de Russen een nieuwe gezamenlijke aanval van Oekraïne daar zouden kunnen weerstaan.

Bovendien ligt deze lijn op de grens met de Donbass-regio van Luhansk, wiens "bevrijding" Rusland tot primair oorlogsdoel had verklaard. "Elk substantieel verlies van grondgebied in Luhansk zal ongetwijfeld de strategie van Rusland ondermijnen."

Het in Washington gevestigde denktank Institute for War Studies zei dat Oekraïense troepen de rivier de Oskil in de regio Kharkiv blijvenn oversteken om nog meer door Rusland bezet gebied te heroveren. Na het bekijken van satelietbeelden, suggereerde ISW dat het Oekraïense leger de rivier op de oostelijke oever bij Kupyansk overstak om daar artillerie te plaatsen.
pi_206007314
Dat je trots op tv kenbaar maakt dat je een genocide uitvoert...

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:51:56 #122
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206007347
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:47 schreef Slayage het volgende:
Dat je trots op tv kenbaar maakt dat je een genocide uitvoert...

[ twitter ]
Verder hebben ze niet echt iets om trots op te zijn, dus dan moet je de beperkte "skills" natuurlijk wel uitmelken.
pi_206007371
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:47 schreef Slayage het volgende:
Dat je trots op tv kenbaar maakt dat je een genocide uitvoert...

[ twitter ]
Dat die hele Russische federatie maar uit elkaar mag donderen en dat Rusland zelf maar mag eindigen als Noord Korea 2.0. Ben er wel klaar mee. Iedere Rus met een beetje gezond verstand en een moreel kompas zou er goed aan doen om die schurkenstaat te verlaten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206007496
En zodra die kutrussen Oekraïne uitgetrapt zijn zet de hele grens vol met artillerie en whatnot, met de mededeling dat iedere eenheid van Russische militairen groter dan 10 man een granaat of raket gaat koppen. Forceer je eigen DMZ.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')