abonnement Unibet Coolblue
pi_206009455
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Heb je de rest van mijn post ook gelezen?
Jazeker..

Ik vind dat niet zo fraai staan (heb al geklungeld met het lampje van de airco wat mijn slaapkamer verlicht).
Maar het is een mogelijke oplossing.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_206009908
Ik was me net aan het afvragen wat voor lamp in eens moest bedenken op de overloop zonder wcds voor kinderen die's nachts moeten plassen.
Hebben jullie vast 2 lampjes voor me gelinkt waar ik nog even uit moet kiezen ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206010727
Hang een nest Protect op op batterijen, daar zit een nachtlampje in die aangaat bij beweging. En je hebt meteen brandmelder en co melder.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:01:05 #54
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206012045
Glow in the dark voetstap stickers.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:02:18 #55
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206012056
Nachtkijker.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:04:32 #56
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206012090
Knijpkat.
pi_206013023
Ik heb een UniFi accesspoint op de overloop hangen, het blauwe lampje daarin geeft genoeg licht om 's nachts te zien waar je loopt.

En het zorgt ook nog eens voor prima wifi ontvangst.
pi_206014540
https://www.action.com/nl-nl/p/deurlamp-met-sensor/
Is dit niet wat? 35 lumen, op batterijen en kan boven een deur gemonteerd worden.
pi_206014638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:09 schreef XanderH het volgende:
Ik heb een UniFi accesspoint op de overloop hangen, het blauwe lampje daarin geeft genoeg licht om 's nachts te zien waar je loopt.

En het zorgt ook nog eens voor prima wifi ontvangst.
Ik heb eerder gekeken of ik de draadloze ontvanger van de Tado thermostaat daar op kon hangen (hangt nu in de wasmachinekast, zou er dan buiten komen). 2 ledjes, veel te veel licht helaas.

Wifi is geen probleem hier, oud huis (houten vloeren).

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 08:18 schreef Charlie_Brown het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/deurlamp-met-sensor/
Is dit niet wat? 35 lumen, op batterijen en kan boven een deur gemonteerd worden.
Die hoeveelheid lumen is onwaarschijnlijk laag. Voor 3 Euro een poging waard.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_206046407
Wij hebben Philips hue lampen op de overloop, met een bewegingssensor. Voordeel is, je kan die zo instellen dat hij tot een bepaalde tijd fel licht geeft bij beweging, en in de nacht op de laagste stand.

Vind ik een ideale oplossing, maar is natuurlijk alleen praktisch als je al Philips hue hebt.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_206048035
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 08:36 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb eerder gekeken of ik de draadloze ontvanger van de Tado thermostaat daar op kon hangen (hangt nu in de wasmachinekast, zou er dan buiten komen). 2 ledjes, veel te veel licht helaas.

Daar hebben ze de viltstift voor uitgevonden. Met stipjes op de leds kan je prima de lichtopbrengst regelen. Deed ik in de jaren tachtig al met mijn boomblaster. Of maak er een kastje omheen met een opaal plexiglas ruitje. Of zo plaatsen dat het licht alleen tegen het plafond of een muur schijnt. enz...
pi_206055193
Gewoon Hue lampen plaatsen. In de hal heb ik dat altijd, inclusief bewegingssensor. Je loopt er immers alleen maar door en blijft nooit een uur in de hal staan. Je kan dan instellen dat 's nachts de lamp minder fel brandt dan overdag (of overdag helemaal niet bij beweging als er genoeg licht is). Prrrrrrrima.

edit: oh zegt iemand hierboven ook haha, ben niet de enige die het perfect vindt werken.
Facts don't care about your feelings
pi_206055263
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon Hue lampen plaatsen. In de hal heb ik dat altijd, inclusief bewegingssensor. Je loopt er immers alleen maar door en blijft nooit een uur in de hal staan. Je kan dan instellen dat 's nachts de lamp minder fel brandt dan overdag (of overdag helemaal niet bij beweging als er genoeg licht is). Prrrrrrrima.

edit: oh zegt iemand hierboven ook haha, ben niet de enige die het perfect vindt werken.
Ik weet niet wat het instelbereik van een Heu is maar een aan/uit ledje van de thermostaat is al te veel licht begrijp ik van TS.
pi_206055298
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:56 schreef Sometimes het volgende:
Heb voor nu van die glow in the dark tape besteld. Kijken of dat werkt.
Is die bestelde luminescent tape al besteld en binnen?
(of was dat sowieso geen permanente oplossing?)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206064582
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Is die bestelde luminescent tape al besteld en binnen?
(of was dat sowieso geen permanente oplossing?)
Ligt in de brievenbus heb ik begrepen.
Vanavond plakken.

Of het permanent is weet ik nog niet, hangt er vanaf hoe het bevalt / of het werkt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_206064863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:26 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Ligt in de brievenbus heb ik begrepen.
Vanavond plakken.

Of het permanent is weet ik nog niet, hangt er vanaf hoe het bevalt / of het werkt.
Als je nu alleen een randje over de ledjes van je thermostaat plakt hoef je niet je hele hal in te tapen en dan heeft het misschien juist het gewenste effect. Of het nu beter is eet ik niet maar de rol die ik al tien jaar heb liggen gloeit hooguit een tien minuten na, daarna zakt het vlot in.
pi_206066366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Als je nu alleen een randje over de ledjes van je thermostaat plakt hoef je niet je hele hal in te tapen en dan heeft het misschien juist het gewenste effect. Of het nu beter is eet ik niet maar de rol die ik al tien jaar heb liggen gloeit hooguit een tien minuten na, daarna zakt het vlot in.
Dat is niet hoopgevend.

Met die thermostaat is niet zo simpel geregeld, die hangt in de CV / wasmachine kast.

Ik moet dan eerst een gat maken in de muur boven de deur van die kast.
Geldt ook voor het aanleggen van een wcd daar.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_206067058
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:08 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik weet niet wat het instelbereik van een Heu is maar een aan/uit ledje van de thermostaat is al te veel licht begrijp ik van TS.
Als je de nachtlampje instelling selecteert en die op 1% instelt is dat heel dof en zacht licht.

En de snelste en makkelijkste optie qua installeren
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206121430
De lichtgevende tape werkte niet. Nauwelijks zichtbaar 's nachts. Troep om er weer vanaf te krijgen, zelfs na 1 dag.

Naar de Action gegaan voor het lampje uit de link van Charlie_Brown, al hadden ze volgens de site ook een iets andere versie met 12 lumen. Die was niet in de lokale winkel, dus de witte van 35 lumen meegenomen.

Gisteravond opgehangen met behulp van het meegeleverde stukje 3M tape. Kwam na een uur alweer met een rotklap naar beneden. Vanmorgen met schroefjes opgehangen op de houten koof van de schuifdeur. Werkt goed en de felheid ga ik nog wel te lijf met iets om mee af te plakken. Godallemachtig wat een bak licht.

Hij was niet voor mezelf, maar best handig dat het lampje aan gaat wanneer ik mijn slaapkamer in het donker uit kom (de lichtschakelaar zit dan nog een paar meter verder).
Benieuwd hoe lang die het volhoudt op 4 AA batterijen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:34:38 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206121608
Ik heb het per ongeluk gecombineerd met de verplichting van rookmelders in huis. Heb de nest dingen gekocht (op netstroom want batterijen zij aids in die dingen) en die hebben de bijkomende functie in hele subtiele verlichting als je in de buurt komt. Echt zoiets wat je niet nodig denkt te hebben tot je het hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206132023
quote:
Fraaiste oplossing die ik gezien heb.
Zou in mijn situatie niet werken (wcd komt hoog en zou verder niet gebruikt worden).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')