Dit jaquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je lichaam is heel goed in alles verbranden (alleen duurt omschakelen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten even, waardoor je je een uurtje slap kunt voelen).
Uiteraard is de verdeling belangrijk, maar veel meer voor je gezondheid (voedingsstoffen, vitaminen, enz) en voor je spiermassa/vet verhouding dan voor je gewicht an sich.
Wanneer je wilt afvallen, zul je toch echt minder kalorieën moeten eten dan je verbrand. No way around it. En je kunt nóg zo gezond eten, als je te weinig kalorieën eet blijf je afvallen.
ik mag zoquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, weer terug van het voetbalveld... Helemaal klaar nu om de verjaardag van Zoe te vieren!!
Ja net zoals Zoëquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Die verdeling van het haar van Kim is vreemd. Zou ze extensies hebben hangen in haar nek?
die kan ook niks anders zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : 'Ik heb niks fout gedaan, dus mensen hebben respect voor mij dat ik me zo volwassen heb gedragen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |