bvd.
ontopic:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROFLMAOPIMP!!!!
o w8 ik had je reactie nog niet gezien..ik denk eigk ook dat gewoon wat vet is ..tvoelt echt vaag aan
[Dit bericht is gewijzigd door vincenr8 op 06-02-2003 21:22]
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef The_Wanderer het volgende:
en als t niet weggaat kun je altijd nog ff naar de garage gaan om t uit te laten deuken.
ik heb ooit een een fiets ongeluk gehad waarbij ik met mijn beide schenen tegen een stoeprand aanknalde, maar dat is nu weer helemaal goed.
alleen op me scheen is me huid wat zachter op dat gedeelte... me scheen voelt daar niet hard meer aan.
quote:Bij mij was het na 2 weken weer weg.
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef vincenr8 het volgende:
please ff serieus antwoord...ik moet er niet aan denken als het strx weer zomer is en ik op het strand loop met een deuk in mn poot
On Topic.
Misschien moet je gewoon langs je dokter gaan als je het echt wilt weten. het kan ook gewoon wat weefselzijn dat uit z'n fatsoen is geduwd en straks gewoon weer normaal zit als het over is.
quote:hahahahah
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef Terence_Hill het volgende:
Heb ik ook gehad toen ik wat kleiner was dan nu. Ik had het al geaccepteerd, maar nu ik nog eens voel (12 jaar later) is het inderdaad weg. Maak je niet druk om een deukje, moet je eens naar de rest van de mensen op het strand kijken, wat die wel niet hebben!
quote:wada .. schijnt de zon in de deuk ????
ik moet er niet aan denken als het strx weer zomer is . ..
quote:krijg je zon rare schaduwplek
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Flierp het volgende:[..]
wada .. schijnt de zon in de deuk ????
moehehahahahahah
quote:Ohwh sorry Flierp (
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Flierp het volgende:[..]
wada .. schijnt de zon in de deuk ????
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk he iemand belachelijk maken.. Dan voel je je ook echt toppie verscholen achter je beeldschermpje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |