Was een challenge.quote:
Even doorzetten,dan gaat het leuk worden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:29 schreef lonneberga het volgende:
Probeer het steeds maar ik blijf hetvinden
quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat heb je de hele week al voor ontbijt lunch en avond eten volgens mij?
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hot tub streams van afgelopen nacht staan allemaal online, smullen ...
40+ en Digquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:30 schreef just me het volgende:
Stel dat Eric een fokker was, in welk topic zou hij dan zitten ?
ik denk dat hij daar niet op zijn plaats zou zijn, ik vind de sfeer daar niet altijd optimaalquote:
Meen je? Ik heb daar weinig last van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar niet op zijn plaats zou zijn, ik vind de sfeer daar niet altijd optimaal
Ja, dat meen ik, maar het is al lang geleden dat ik daar was, maar ik weet wel dat ik daar niet zal terugkomen. Zal ook aan mij liggen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je? Ik heb daar weinig last van eerlijk gezegd.
wel een vraag die oprecht is en hij weet aan wie hij de vraag steltquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Martin: Hoe vind jij dat ik het doe Erik
Erik: Ik vind dat jij eh.... wel aan het leren ben, in het begin deed je het niet goed
Inderdaad, recht door zee opquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het mooi dat Erik gewoon eerlijk antwoord geeft.
Martin kan van Erik een eerlijk antwoord verwachten, en hij vraagt het toch.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
wel een vraag die oprecht is en hij weet aan wie hij de vraag stelt
Ik zit ervan te genieten, gewoon een eerlijk gesprekquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:36 schreef itsme46 het volgende:
Martin heeft goede vragen en Eric geeft eerlijke antwoorden. Heerlijk gesprek.
Jammer.Je bent altijd welkom toch @Deisyy ?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik, maar het is al lang geleden dat ik daar was, maar ik weet wel dat ik daar niet zal terugkomen. Zal ook aan mij liggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |