abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206041362
DeSantis bij Fox News over de migrantendump in Martha's Vineyard:

twitter

Afgezien van het feit dat de migranten geen engels spraken laat staan konden lezen:

twitter

Oh en DeSantis plant een nieuwe dumpvlucht?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 september 2022 @ 19:05:20 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206042819
twitter

Nou, dat gaat Special Master Dearie (Zit ik trouwens in SM kelder of zo?) echt waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 september 2022 @ 20:35:25 #78
3928 Ulx
pi_206044221
Uiteraard.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 september 2022 @ 20:41:21 #79
3928 Ulx
pi_206044258
twitter
pi_206046815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:41 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Precies! Het is niet de taak van van rechterlijke macht om te bepalen of een document geclassificeerd is of niet, dat is nou juist de taak van de uitvoerende macht. Een rechter moet markeringen op geclassificeerde documenten als bewijs accepteren.

'Prima facie'-bewijs heet dat blijkbaar :7

twitter

Als Trump bewijs van het tegendeel heeft moet hij dat leveren door aan te geven welke documenten hij gedeclassificeerd heeft.

Artikel over de hearing:

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2022 00:15:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206047021
MAGA-Republikein Cathy Latham heeft onder ede gelogen over haar betrokkenheid bij het kopieren van stemmachines-data in Georgia:

twitter

quote:
On Jan. 7, 2021, a group of forensics experts working for lawyers allied with President Donald Trump spent eight hours at a county elections office in southern Georgia, copying sensitive software and data from its voting machines.

Under questioning last month for a civil lawsuit, a former Georgia Republican Party official named Cathy Latham said in sworn testimony that she briefly stopped by the office in Coffee County that afternoon. She said she stayed in the foyer and spoke with a junior official about an unrelated matter at the front desk.

“I didn’t go into the office,” Latham said, according to a transcript of her deposition filed in court. She said she had seen in passing a pro-Trump businessman who was working with the experts. She said they chatted for “five minutes at most” — she could not remember the topic — and she left soon after for an early dinner with her husband.

Surveillance video footage reviewed by The Washington Post shows that Latham visited the elections office twice that day, staying for more than four hours in total. She greeted the businessman, Scott Hall, when he arrived and led him into a back area to meet the experts and local officials, the video shows. Over the course of the day, it shows, she moved in and out of an area where the experts from the data forensics firm, SullivanStrickler, were working, a part of that building that was not visible to the surveillance camera.

She took a selfie with one of the forensics experts before heading out at 6:19 p.m.

A Post examination found that elements of the account Latham gave in her deposition on the events of Jan. 6 and 7, 2021, appear to diverge from the footage and other evidence, including depositions and text messages. Many of those records, including Latham’s Aug. 8 deposition, were filed in a long-running federal civil court case involving election security in Georgia.

During the 2020 election and its aftermath, Latham was a member of the Georgia Republican Party’s executive committee and sat on its election confidence task force. She was also chairwoman of the Coffee County Republican Party. She was one of the “fake electors” who signed unauthorized certificates in a bid to keep Trump in power after his 2020 election defeat.

In response to questions from The Post, Latham’s lawyers said, “Failing to accurately remember the details of events from almost two years ago is not lying.” They have said she did not take part in the copying or in anything improper or illegal.

Her attorneys Robert D. Cheeley and Holly A. Pierson wrote in a court filing last week that the alleged security breach was “actually less of a breach or criminal undertaking and more of a permissible exercise of the County Elections Board’s authority.”

They wrote that “the parties involved plainly believed that they had the authority to authorize it and the authority to do it, and that belief seems to be at least reasonable and likely accurate, which negates any possible criminal intent.”

The surveillance footage shows that Latham appeared to introduce the SullivanStrickler team to local officials when they arrived that day. She then watched as they began looking at county voting equipment, it shows.
pi_206047245
Bij Alex Jones' poging zich failliet te laten verklaren (met het oog op de miljoenen schadevergoeding die hij moet gaan betalen aan de ouders van Sandy Hook slachtoffers) heeft de rechter zijn advocaat en chief restructuring officer de laan uitgestuurd wegens gebrek aan transparantie.

Draadje:

twitter

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2022 05:31:31 ]
pi_206047287
twitter

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2022 05:50:19 ]
pi_206048920
quote:
81s.gif Op woensdag 21 september 2022 00:46 schreef Kijkertje het volgende:
MAGA-Republikein Cathy Latham heeft onder ede gelogen over haar betrokkenheid bij het kopieren van stemmachines-data in Georgia:
Maar zij en haar companen hadden geen toestemming van de plaatselijke autoriteiten ?
Die wisten er niks van ?
pi_206052423
Wat mij betreft:
twitter
pi_206052633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Maar zij en haar companen hadden geen toestemming van de plaatselijke autoriteiten ?
Die wisten er niks van ?
Ze was destijds zelf de plaatselijke autoriteit: voorzitter van de Republikeinse partij in Coffee County. Daarom had ze ook de sleutel waarmee ze de mensen binnenliet die de data gekopieerd hebben op zoek naar de fraude die de Democraten gepleegd zouden hebben.

Ze is n van de fake electors die Mike Pence op J6 in het Capitool bij het certificeren van de stemmen had moeten erkennen van Trump.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2022 16:14:10 ]
pi_206053604
quote:
81s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:44 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis bij Fox News over de migrantendump in Martha's Vineyard:

[ twitter ]
Afgezien van het feit dat de migranten geen engels spraken laat staan konden lezen:

[ twitter ]
Oh en DeSantis plant een nieuwe dumpvlucht?

[ twitter ]
Update van DeSantis' geplande dumpvlucht in de achtertuin van Biden: het vliegtuig was leeg. Case of cold feet?

twitter
pi_206053847
Cold feet.
Grote bek en cold feet. Nu putin nog.
pi_206054212
En hoppa
twitter
pi_206054282
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 18:19:27 #91
3928 Ulx
pi_206054661
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Update van DeSantis' geplande dumpvlucht in de achtertuin van Biden: het vliegtuig was leeg. Case of cold feet?

[ twitter ]
Zou DeSantis doorhebben dat er veel advocaten wonen in die rijke gebieden waar hij de migranten dumpt?
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 18:20:39 #92
3928 Ulx
pi_206054674
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:37 schreef AnneX het volgende:
En hoppa
[ twitter ]
Nice. En dat ze probeert de Trumpclan NY uit te trappen is wel erg nomnomnom.
pi_206054866
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:37 schreef AnneX het volgende:
En hoppa
[ twitter ]
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 19:33:36 #94
3928 Ulx
pi_206055581
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 19:39:45 #95
3928 Ulx
pi_206055671
Draadje van AG James zelf:

twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 20:40:04 #96
3928 Ulx
pi_206056771
enne......

twitter

~O> ~O> ~O> _O- :W
  woensdag 21 september 2022 @ 20:53:20 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( DJ11)
pi_206057084
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij al die rechtszaken wel aardig de draad kwijt raak.
Maar ik neem aan dat ik het wel al mag hebben over de Special Master Disaster?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:12:58 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_206057432
250 miljoen dollar schade is het minimumbedrag, nice.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 21:14:00 #99
3928 Ulx
pi_206057455
Dit is misschien een dingetje waar James nat op kan gaan.

twitter

Hoeveel waren de staatsgeheimen waard? Als Trump zegt dat dat handelswaar was en dat hij offertes had van Rusland en Saoedi-Arabi dan zou je misschien kunnen zeggen dat het bij Mar-a-Lago hoorde.
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 21:49:17 #100
3928 Ulx
pi_206058305
twitter

Ja, tuurlijk. Van die arme bloedjes van kindertjes kun je dat niet verwachten. De kleine guitjes zijn allemaal rond de veertig, dus net van de kleuterschool. Nee, die kun je toch niet aanpakken als waren het grote kinderen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')