Ik heb dit niet gejinxed.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt het wel gejinxed @:Koemleit
Kijk ik dan zo scheef? Overal waar ik kijk zie ik juist het aantal opnames per week al weken dalen (sinds begin oktober ongeveer).quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:30 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gejinxed.
Dit kon gewoon niet anders, als de opnames (week op week) stijgen, dan gaat de bezetting ook stijgen.
Verder (denk ik) niet echt iets aan de hand, want waar het om gaat (de IC) komt ook in hoge golven nog nauwelijks omhoog.
https://twitter.com/mzelst/status/1596145938002763777/photo/1quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kijk ik dan zo scheef? Overal waar ik kijk zie ik juist het aantal opnames per week al weken dalen (sinds begin oktober ongeveer).
Bijvoorbeeld bij BDDataplan:
[ afbeelding ]
Ik had ook al dat idee jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kijk ik dan zo scheef? Overal waar ik kijk zie ik juist het aantal opnames per week al weken dalen (sinds begin oktober ongeveer).
Bijvoorbeeld bij BDDataplan:
[ afbeelding ]
Die had ik niet gezien, dank. Lijkt echt iets van de laatste paar dagen te zijn, benieuwd of het een serieuze trend is of een opleving cq. opnames met ipv door Corona.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
https://twitter.com/mzelst/status/1596145938002763777/photo/1
Forse stap in reproductie, maar dat is gelukkig een getal van 2 weken geleden. Laatste week is het volgens mij weer aardig aan het afnemen allemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
In totaal zijn vandaag 814 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 156 minder dan afgelopen dinsdag. Het aantal besmettingen ligt boven het zevendaags gemiddelde, van 738. Het percentage positieve tests is gelijk gebleven, op 49,5. Het reproductiegetal is gestegen, van 0,87 naar 1,00.
nergens gebaseerd, de instroom is week op week nog steeds hoger.quote:Op maandag 28 november 2022 14:14 schreef GereDathan het volgende:
We blijven een trapje lager op de verpleeg, IC nog steeds stabiel. Gezien de laatste dalingen verwacht ik dat de IC ook langzaam richting de 25 gaat zakken de komende dagen.
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:26 schreef Oliver23 het volgende:
Complimenten hoor @:Federer-fan, nog steeds dagelijks de cijfertjes blijven plaatsen
Ben wel blij dat het Twitteraccount van Ollie de Cijfertjesman nu wel echt definitief verwijderd kan worden
Alles gaat uitstekend. Heb dit topic tot op de dag van vandaag stilletjes in de gaten gehouden, maar dankzij @Federer-fan die de cijfertjes lekker laagt hield kon ik van mijn rust blijven genietenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kijk eens wie we daar hebben!
Alles goed cijfertjesman?
Ja de tijden zijn weer heel snel veranderd. Ik zat van het weekend eens op te zoeken hoe we er in 2020 en 2021 bijzaten, als je dan ziet hoeveel maatregelen er van kracht waren. En bedenk ook even dat bijna een jaar geleden (rond half december) de overheid in paniek ineens alles dichtgooide. Wij riepen hier toen al dat Omikron de life saver zou worden, en moet je eens zien hoe goed dat uitgepakt heeft!quote:Op zaterdag 3 december 2022 07:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Alles gaat uitstekend. Heb dit topic tot op de dag van vandaag stilletjes in de gaten gehouden, maar dankzij @:Federer-fan die de cijfertjes lekker laagt hield kon ik van mijn rust blijven genieten
Denk nog weleens terug aan 1 a 2 jaar geleden, dat ik wekelijks met een positief praatje kwam d.m.v. te vertellen dat er bijvoorbeeld al signalen waren in Zuid-Afrika en Portugal dat het allemaal de goede kant op zou gaan.
Gelukkig liggen die tijden achter ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |