abonnement Unibet Coolblue
pi_206000954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
De software dat je live beelden kan editen zonder dat je dit doorhebt of kan zien, is jaren geleden notabene hier in Nederland op de, meen, universiteit van Utrecht ontwikkeld.

Kwam destijds zelfs nog in het jeugdjournaal langs.
Ja. dus? Ik kan het ook. Zo gedaan in after effects. Geen speciale software voor nodig. Veranderd van de rest niks aan dat het wegshoppen nog steeds veel makkelijker is.

Een video met bewegend beeld zegt hoe dan ook als iets meer dan alleen een foto. Dus nou op basis van 1 foto meteen te zeggen dat westerse pro rusland media dit faked is ook weer zo wat.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:09:34 #152
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206000985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er is natuurlijk ook een heel aantal Aussiedler met Rusland-sympathie in Duitsland. Ik heb op reddit ook vrij grote pro-Rusland demonstraties in Duitsland voorbij zien komen, die zie je hier inderdaad ook niet.
Kick de Wolgadeutsche terug over de Wolga. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:10:10 #153
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206000993
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijker :P

volgens iemand die er op reageerde is de patch wel echt. Heeft het alleen niks met nazis te maken.

[ twitter ]

Niet dat ik de staats media van rusland wil verdedigen hoor :P Maar die video lijkt wel echt te zijn
dat geplak met photoshop begint me de keel uit te hangen

als er al NAZI's zijn dan zijn dat neonazis in Polen en Rusland en oost Duitsland maar dat heeft niets met deze oorlog te maken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206001029
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat geplak met photoshop begint me de keel uit te hangen

als er al NAZI's zijn dan zijn dat neonazis in Polen en Rusland en oost Duitsland maar dat heeft niets met deze oorlog te maken
[ afbeelding ]
Maar die patch daar weghalen in photoshop is toch 100x makkelijker dan een patch in bewegende beelden plakken of niet dan?

Anyway dit is wat iemand anders er over zegt:
twitter


Ik heb zelf geen idee. Geen idee wat die patch inhoud. Zeg alleen dat dit echt 0 goed bewijs is dat ze idd wel photoshoppen in dit geval
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206001033
Photoshop of niet, logisch nadenken kan ook. Dit zijn de elite soldaten die Zelenski beschermen. De man die alles eraan doet om bij de EU te mogen en wapens/geld probeert binnen te halen via de VS. Denk je nou echt dat hij het zou toestaan dat één van zijn elite soldaten met een Nazi symbool op zijn rug loopt? :')
pi_206001045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat geplak met photoshop begint me de keel uit te hangen

als er al NAZI's zijn dan zijn dat neonazis in Polen en Rusland en oost Duitsland maar dat heeft niets met deze oorlog te maken
[ afbeelding ]
Potverdomme op de 2e foto hebben ze hem snel weg gephotoshopt
Vakman pur sang
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:17:15 #157
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206001101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat geplak met photoshop begint me de keel uit te hangen

als er al NAZI's zijn dan zijn dat neonazis in Polen en Rusland en oost Duitsland maar dat heeft niets met deze oorlog te maken
[ afbeelding ]
Daarnaast heeft een doodshoofd op militaire kleding niks met nazisme te maken. Dat werd al ruim voor de 1e wereldoorlog gebruikt.

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:18:41 #158
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206001157


Tadaaa en nu heeft die een ss patch.
Dus ja het is makkelijk te photoshoppen. Maar het weghalen in die foto die nu als bewijs gebruikt wordt is zelfs nog makkelijker.

Dat is het punt wat ik probeerde te maken :P Het is gewoon geen goed bewijs. Geen goed bewijs dat ze het wel hebben gedaan en geen goed bewijs dat ze het niet gedaan hebben.

Je zou wat videos van verschillende kanten moeten hebben wil je het met wat meer zekerheid kunnen zeggen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:23:25 #160
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206001171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:17 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Daarnaast heeft een doodshoofd op
[ afbeelding ]
SS Totenkopf embleem is anders vrij goed te herkennen. IIg zou je de associatie niet aan moeten willen gaan.

Overigens begrijp ik uit een beeld hierboven dat het om een ander symbool gaat wat er toevallig veel op lijkt.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:24:33 #161
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206001181
Maargoed, we zijn weer terug bij de conclusie dat het met twitter en facebook de grootste bullshit oorlog aller tijden is. :P
pi_206001193
Edit, ik moet niet happen.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:27:50 #163
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206001205
Snap die obsessie met die symboliek niet zo goed, al gaat het hele land elke week in een soort veredelde
reenactment als SS-er door de staat marcheren, zolang ze zich maar niet als zodanig gaan gedragen of in die troep gaan geloven.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 20:30:08 #164
8781 crew  Frutsel
pi_206001224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:09 schreef polderturk het volgende:
Echt VRESELIJKE beelden uit de massagraven in Iziyum.

Niet kijken als je een zwakke maag hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaasd het je? Het zijn Russen. We staan er bij en kijken er naar en niemand doet ze wat. Nu niet en over 20 jaar niet.
pi_206001278
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef Simmertje het volgende:
Photoshop of niet, logisch nadenken kan ook. Dit zijn de elite soldaten die Zelenski beschermen. De man die alles eraan doet om bij de EU te mogen en wapens/geld probeert binnen te halen via de VS. Denk je nou echt dat hij het zou toestaan dat één van zijn elite soldaten met een Nazi symbool op zijn rug loopt? :')
Zelenksk heeft ook oudooms verloren in de Holocaust
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:36:46 #166
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206001287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:23 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
SS Totenkopf embleem is anders vrij goed te herkennen. IIg zou je de associatie niet aan moeten willen gaan.

Overigens begrijp ik uit een beeld hierboven dat het om een ander symbool gaat wat er toevallig veel op lijkt.
We moeten ook niet zo flauw doen om elk symbol wat de nazi's toevallig gebruikt hebben ineens puur te zien als een nazi symbool. Het doodshoofd werd onder andere gebruikt door Pruisische troepen onder Frederik de Grote, bij Waterloo, door Brunswijkse troepen tijdens de 5e alliantie oorlog, door een Spaanse dragonder regiment in de 18e eeuw, etc etc etc.
Het gaat hier met name om een gebrek aan kennis waardoor dit gebruikt wordt voor propaganda.

Engelse leger:


Spaanse leger:
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:37:05 #167
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206001290
Weer een massagraf, maar nu met russen die gewond waren en de boel maar ophielden, of niet verder wilde vechten, ofzo.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:42:17 #168
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206001340
Dus de nr 1 en 2 zijn omgekomen? Dan zal de organisatie wel onthoofd zijn en niet zo makkelijk meer herrijzen.

twitter
pi_206001400
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:37 schreef ExTec het volgende:
Weer een massagraf, maar nu met russen die gewond waren en de boel maar ophielden, of niet verder wilde vechten, ofzo.

[ twitter ]
Ik snap niet hoe die conclusie nu al getrokken kan worden. Weten zij veel waarom die Russen dood zijn?
pi_206001453
Wat is dat toch met dat gore Orthodoxe volk. Ook Serviërs, concentratiekampen en massagraven -verkrachtingen waren hun ook niet vreemd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:59:08 #171
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206001503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is dat toch met dat gore Orthodoxe volk. Ook Serviërs, concentratiekampen en massagraven -verkrachtingen waren hun ook niet vreemd.
Kan ieder land. Historisch gezien.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206001519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:48 schreef wpor het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe die conclusie nu al getrokken kan worden. Weten zij veel waarom die Russen dood zijn?
Eentje lijkt een nekschot te hebben gekregen.
pi_206001526
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is dat toch met dat gore Orthodoxe volk. Ook Serviërs, concentratiekampen en massagraven -verkrachtingen waren hun ook niet vreemd.
Mensen maken elkaar sinds het begin al af op gruwelijke wijze. Los van religie, kleur, ras of wat dan ook.

We zijn juist beschaafder geworden naarmate de tijd vordert.

Het is allemaal niets nieuws. Oorlog is 'gewoon' heel vies, haalt het slechtste naar boven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2022 21:02:52 ]
pi_206001567
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:01 schreef YStec het volgende:

[..]
Mensen maken elkaar sinds het begin al af op gruwelijke wijze. Los van religie, kleur, ras of wat dan ook.

We zijn juist beschaafder geworden naarmate de tijd vordert.

Het is allemaal niets nieuws. Oorlog is 'gewoon' heel vies, haalt het slechtste naar boven.
Ho, dit is geen oorlog hoor.

Het is een speciale militaire operatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')