Heeerlijk mensquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:44 schreef Whuzz het volgende:
Wendy: "Mijn kinderen? DIE KENNEN MIJ NIET ANDERS!"
Lol
Boeiend. Komen hoop Utopia referenties voorbij die ik niet snap, want nooit gekeken. Stoor me er niet aan. Dan BB refernties die ik wel snap en dat is leuk. Leven en laten leven.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon heel vervelend om in de COS van dit programma alsmaar dingen over een, al lang afgelopen, programma tegen te komen.
In opleiding...quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
Babette de psycholoog snapt het niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ze zit er al weer.quote:
Waarom? Dit is de Cos, bespreek dat dan fijn ergens anders.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeiend. Komen hoop Utopia referenties voorbij die ik niet snap, want nooit gekeken. Stoor me er niet aan. Dan BB refernties die ik wel snap en dat is leuk. Leven en laten leven.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:52 schreef Whuzz het volgende:
Dit is wel waarom wij mannen van vrouwen houden. Heeeeerlijk entertainment.lieve dingetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb jou letterlijk nog nooit iets gezelligs of leuks zien posten hier. Dus jouw mening mag je voortaan tegen mijn blocklijst vertellenquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom? Dit is de Cos, bespreek dat dan fijn ergens anders.
Dus dat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeiend. Komen hoop Utopia referenties voorbij die ik niet snap, want nooit gekeken. Stoor me er niet aan. Dan BB refernties die ik wel snap en dat is leuk. Leven en laten leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |