wat mij betreft hebben ze groot gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:00 schreef mootie het volgende:
Het gros vindt het gedrag van Wendy dus geen porum, maar niemand durft het tegen haar te zeggen.
Ja, mee eens.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gekrijs gaat ook nergens over
dan laat je je wel heel erg kennen
Donald? That you!?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:01 schreef Korak het volgende:
Zoë vermomt zich snel door haar gezicht oranje te poederen, slim!
ze zitten met 35 manquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, mee eens.
Kijk, zolang alles vrijwillig gebeurt, boeit het mij niks wie zijn tong allemaal waarin steekt. Allemaal leuk en gezellig. Ieder zijn ding en dat is niemand's business. Daar heeft Wendy gelijk in.
Maar als ze ongevraagd (zoals net bij Berend) tegen mensen op gaat rijden, dan is dat een ander verhaal.
Als Zoe haar roddelsmoel had gehouden was er niks aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat mij betreft hebben ze groot gelijk
volwassen vrouw die zo tekeer moet gaan omdat ze zelf teveel heeft gedronken
Eensquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, mee eens.
Kijk, zolang alles vrijwillig gebeurt, boeit het mij niks wie zijn tong allemaal waarin steekt. Allemaal leuk en gezellig. Ieder zijn ding en dat is niemand's business. Daar heeft Wendy gelijk in.
Maar als ze ongevraagd (zoals net bij Berend) tegen mensen op gaat rijden, dan is dat een ander verhaal.
Sorry.quote:
dan was er een ander geweest die het had besprokenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Zoe haar roddelsmoel had gehouden was er niks aan de hand geweest.
Daarom. Febo-eleminatie opdracht tussen Zoe en Wendy. Winnaar mag kiezen wie ze eleminerenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
Van mij mag Zoe er ook uit
maar vind het gedrag van Wendy walgelijk
Echt asociaalquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ze gedraagt zich nu erger dan gisteravond met wijn op
Ruimt wel op op deze manierquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:02 schreef Sestra666 het volgende:
bab: ik ga eruit, heb hier geen zin in
moddergevechtquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daarom. Febo-eleminatie opdracht tussen Zoe en Wendy. Winnaar mag kiezen wie ze elemineren
Don't stick your tongue in crazy?quote:
mooi man, gaat nergens overquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan was er een ander geweest die het had besproken
Madeleine was er ook de hele tijd al over bezig
Van mij mag Zoe er ook uit
maar vind het gedrag van Wendy walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |