abonnement Unibet Coolblue
  roze vrijdag 16 september 2022 @ 11:11:00 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205994704
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wel fijn. Vertelde ie ook waar hij je gezien had?
Ja mijn werk
Your beauty never ever scared me.
pi_205994709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is dat je dan zelf ook veel schade hebt aan je eigen auto en dat is dan toch zonde. ;(
Precies, als het nou een gebakje van 250 euro was, dan gewoon rammen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205994723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mijn ouders ook, die staan tegen bedrijfsbusjes aan te kijken want die parkeren vlak voor het raam :')
Hoe is het met jouw parkeercrisis
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:12:11 #79
357044 Budapestenaar
pi_205994738
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan die bussen.
Het kutte is, die mensen hebben allemaal een carport. Maar die hebben ze dichtgemaakt zodat ze daar ‘s zomers biertjes kunnen wegtikken en stukken vlees kunnen verkolen. En dan hebben ze vaak twee auto’s én een bus. En dat moet allemaal ergens staan. Liefst direct voor de deur natuurlijk :')
pi_205994740
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Hoe is het met jouw parkeercrisis
Ja was weer leuk van de week. Voordeel is wel dat ik steeds beter word in achteruit inparkeren. Nu m'n buurvrouw nog.
Tap tap tap
pi_205994744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Het kutte is, die mensen hebben allemaal een carport. Maar die hebben ze dichtgemaakt zodat ze daar ‘s zomers biertjes kunnen wegtikken en stukken vlees kunnen verkolen. En dan hebben ze vaak twee auto’s én een bus. En dat moet allemaal ergens staan. Liefst direct voor de deur natuurlijk :')
Klacht indienen
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_205994746
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja was weer leuk van de week. Voordeel is wel dat ik steeds beter word in achteruit inparkeren. Nu m'n buurvrouw nog.
Is die aanhanger al weg
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_205994747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mijn vader in de wijk heb je tegenwoordig ook een paar van dat soort types. Die vinden dat een rijtje parkeerplaatsen bedoeld is voor hun aannemersbussen. Staan je ook zo }:| aan te kijken als je daar gaat staan.

Maar de groeten met ze ^p^
Whaha, wat denken mensen wel niet?

De buurvrouw van mn moeder (zijn gelukkig verhuisd) wilde niet dat mijn moeder haar kleine autootje voor hun raam zette, want dan kon ze de straat niet zien (Peugot 107, echt een supergrote auto), maar zelf zetten ze hun caravan wel lekker 2 weken voor de deur neer.

Dus elke keer als ik op bezoek kwam, zette ik mijn auto voor de buren neer. ^p^

Wat een gejank zeg.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205994755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Het kutte is, die mensen hebben allemaal een carport. Maar die hebben ze dichtgemaakt zodat ze daar ‘s zomers biertjes kunnen wegtikken en stukken vlees kunnen verkolen. En dan hebben ze vaak twee auto’s én een bus. En dat moet allemaal ergens staan. Liefst direct voor de deur natuurlijk :')
Heerlijke arbeiderswijk
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:13:36 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205994756
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Het kutte is, die mensen hebben allemaal een carport. Maar die hebben ze dichtgemaakt zodat ze daar ‘s zomers biertjes kunnen wegtikken en stukken vlees kunnen verkolen. En dan hebben ze vaak twee auto’s én een bus. En dat moet allemaal ergens staan. Liefst direct voor de deur natuurlijk :')
Maar die bus moet natuurlijk niet voor je eigen raam staan, want anders kunnen ze niks meer zien, dus die zetten we bij de buren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205994761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Het kutte is, die mensen hebben allemaal een carport. Maar die hebben ze dichtgemaakt zodat ze daar ‘s zomers biertjes kunnen wegtikken en stukken vlees kunnen verkolen. En dan hebben ze vaak twee auto’s én een bus. En dat moet allemaal ergens staan. Liefst direct voor de deur natuurlijk :')
Het is ook overal hetzelfde :') De meeste mensen bij m'n ouders in de straat hebben gewoon een garage met een oprit, en het is een flinke garage waar twee kleine auto's in passen. Dus eigenlijk drie auto's op eigen terrein. maar dan hebben ze de garage in gebruik voor eigen bedrijf, oké, kan gebeuren. Maar dan willen ze de oprit dus vrijhouden voor klanten of voor zichtbaarheid/bereikbaarheid. Dus dan zetten ze hun privéauto en die van de vrouw en die van hun kind aan de weg en de bus bij m'n ouders aan de zijkant. Ik snap ook niet hoe ze dat doen, want ze hebben tegenwoordig parkeervergunningen en je krijgt er maar 1 per huishouden, plus een of twee tijdelijke.
Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:14:24 #87
357044 Budapestenaar
pi_205994764
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Klacht indienen
Nou ja, ik kom daar gemiddeld eens per week, dus het zal mij verder jeuken. Ik maak me eerder druk om de chaos hier in de stad. De hele binnenstad is nu één grote omleiding _O-
pi_205994765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar die bus moet natuurlijk niet voor je eigen raam staan, want anders kunnen ze niks meer zien, dus die zetten we bij de buren.
Wegslepen dat ding, snachts. :W
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_205994767
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Is die aanhanger al weg
Ja die was uiteindelijk weg na een paar dagen, er hadden meer mensen geklaagd :D
Tap tap tap
pi_205994774
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Nou ja, ik kom daar gemiddeld eens per week, dus het zal mij verder jeuken. Ik maak me eerder druk om de chaos hier in de stad. De hele binnenstad is nu één grote omleiding _O-
:7 mij niet bellen. :D


Wel laat bijna iemand dood gereden daar bij het station. Wat een Mongolen daar. En die busstrook richting de Dirk vind ik ook zo kut. Was vroeger veel beter
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:15:34 #91
357044 Budapestenaar
pi_205994775
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Whaha, wat denken mensen wel niet?

De buurvrouw van mn moeder (zijn gelukkig verhuisd) wilde niet dat mijn moeder haar kleine autootje voor hun raam zette, want dan kon ze de straat niet zien (Peugot 107, echt een supergrote auto), maar zelf zetten ze hun caravan wel lekker 2 weken voor de deur neer.

Dus elke keer als ik op bezoek kwam, zette ik mijn auto voor de buren neer. ^p^

Wat een gejank zeg.
Echt, mensen :') Vreselijke apensoort.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:16:59 #92
357044 Budapestenaar
pi_205994791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is ook overal hetzelfde :') De meeste mensen bij m'n ouders in de straat hebben gewoon een garage met een oprit, en het is een flinke garage waar twee kleine auto's in passen. Dus eigenlijk drie auto's op eigen terrein. maar dan hebben ze de garage in gebruik voor eigen bedrijf, oké, kan gebeuren. Maar dan willen ze de oprit dus vrijhouden voor klanten of voor zichtbaarheid/bereikbaarheid. Dus dan zetten ze hun privéauto en die van de vrouw en die van hun kind aan de weg en de bus bij m'n ouders aan de zijkant. Ik snap ook niet hoe ze dat doen, want ze hebben tegenwoordig parkeervergunningen en je krijgt er maar 1 per huishouden, plus een of twee tijdelijke.
Het is echt bizar. En ze hebben bij mijn vader ik weet niet hoeveel extra parkeerplaatsen aangelegd, maar het is nog niet te doen af en toe. :')
pi_205994793
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Echt, mensen :') Vreselijke apensoort.
Wij moesten ook zachtjes de trap oplopen van ze.

Nou mooi niet dus: RAMBAMBAMBAMBAM de trap af :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:17:52 #94
442397 UitStraling
pi_205994802
Dorkere lucht en stormwolken hier ineens.
pi_205994808
Parkeerstruggles. O+

Wel blij met m'n huidige wijkje, da's uiteraard ook gekloot met iedereen 2 auto's, maar het is wel de norm om in ieder geval één van de auto's op eigen terrein of daar vlak voor neer te zetten (in het geval waarbij ze de parkeerplek-aan-huis hebben vertuind). De parkeerhaventjes aan de zijkanten blijven daardoor tenminste bereikbaar. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 11:18:42 #96
45833 crew  Fogel
pi_205994812
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Dorkere lucht en stormwolken hier ineens.
Hier regent het al de hele dag (en gister ook) zoveel dat ik overweeg om een bouwpakket voor een ark te bestellen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:19:25 #97
357044 Budapestenaar
pi_205994821
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
:7 mij niet bellen. :D


Wel laat bijna iemand dood gereden daar bij het station. Wat een Mongolen daar. En die busstrook richting de Dirk vind ik ook zo kut. Was vroeger veel beter
Jup. Bij het station heb je continu dat mensen willen keren omdat die kruising bij de Singel weg is, wat bizarre situaties oplevert. En dan gaat straks de Spuiboulevard dicht want dat moet allemaal verkeersluw worden. Ben benieuwd :D
pi_205994824
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Dorkere lucht en stormwolken hier ineens.
DORK!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205994828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Het is echt bizar. En ze hebben bij mijn vader ik weet niet hoeveel extra parkeerplaatsen aangelegd, maar het is nog niet te doen af en toe. :')
Bij m'n ouders zou ook zat plek moeten zijn, maar die hebben er ook bedrijven omheen zitten waardoor er veel mensen parkeerden die er niet hoorden, vandaar de parkeervergunningen. Dat lijkt wel te helpen. Alleen is er ook een appartementengebouw met meer appartementen dan parkeerplaatsen in de garage eronder, dus er zijn best wat mensen zonder eigen parkeerplek en die krijgen maar één parkeervergunning of zelfs geen 'want dan moet je maar een plek a 15000 euro in de garage kopen', die er dus niet is. Fantastisch geregeld. Ze kunnen de auto ook niet bij de supermarkt neerzetten want die werkt met een blauwe schijf om te voorkomen dat bioscoopgangers de auto daar neer zetten. Genieten.
Nu is er een paar jaar terug weer een gebouw tussen gepropt met appartementen en restaurants en daarachter zit wat betaald parkeren, maar ja dan moet je dokken.
Tap tap tap
pi_205994835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Jup. Bij het station heb je continu dat mensen willen keren omdat die kruising bij de Singel weg is, wat bizarre situaties oplevert. En dan gaat straks de Spuiboulevard dicht want dat moet allemaal verkeersluw worden. Ben benieuwd :D
Ik ga echt niet lopen :(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')