abonnement Unibet Coolblue
pi_206083518
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:20 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij zijn de regels:
Product gaat kapot.
Verkoper moet het product vervangen of herstellen.
Doen ze dit niet (binnen een redelijke termijn) dan kan de koop ontbonden worden.
Hou je mond maar want aan aannames heb je niets. Heb je ook een bron?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_206084153
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik heb hem op afstand gekocht en wil gewoon dat het product op die manier gemaakt wordt. Daarbij volg ik gewoon de stappen die Coolblue zelf aangeeft (ik heb ook contact gehad met Samsung en die zeggen precies hetzelfde).
"Paar keer alles ingevuld bij zo'n bedrijf dat voor hun zou repareren, maar er gebeurd helemaal niets.."

Wat is nu de status dan?
"en wil gewoon dat het product op die manier gemaakt wordt." Op afstand kopen+geleverd krijgen=Pickup+Op afstand gemaakt worden+retourgeleverd krijgen. Als dat Repair-service-bedrijf niks laat horen, ga je bij CB klagen toch? Of wil je direct een nieuwe in je handen gedrukt krijgen?

(even los van de garantievraag)

Moeilijk gedoe om niks.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206090679
Volgens mij heeft TO dezelfde 'repair 'monteurs als dat bij mij over de vloer is geweest. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')