Dit adviesquote:Op vrijdag 16 september 2022 10:11 schreef Erasmus het volgende:
Ga naar een fysieke winkel van Coolblue bij jou in de buurt en regel dit bij de klantenservice aldaar.
Mijn ervaring is dat je daar veel vlotter aan een oplossing geholpen wordt ipv de klantenservice.
Staat ook op de site van Coolblue dat je het product langs kan brengen..quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:11 schreef Erasmus het volgende:
Ga naar een fysieke winkel van Coolblue bij jou in de buurt en regel dit bij de klantenservice aldaar.
Mijn ervaring is dat je daar veel vlotter aan een oplossing geholpen wordt ipv de klantenservice.
Daarom hoor je ook een laptop van de zaak te hebben als het om dagelijkse werkzaamheden gaat. Dit is dan ook een consumentenprobleem (tenzij zakelijk aangekocht) en wordt ook als zodanig opgelost.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:35 schreef etuiedelapiel het volgende:
Beetje overdreven ook. Een maand kapot en dagelijks nodig hebben.
Waarom kunnen mensen dit niet zelf bedenken...quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:11 schreef Erasmus het volgende:
Ga naar een fysieke winkel van Coolblue bij jou in de buurt en regel dit bij de klantenservice aldaar.
Mijn ervaring is dat je daar veel vlotter aan een oplossing geholpen wordt ipv de klantenservice.
Ik probeer sinds vanmorgen te bedenken wat hier nou bedoeld wordt. Zwart beeld, maar verder? Scherm. Glas. Gesprongen. Waarvan?quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:07 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
nu is het scherm glas van het gesprongen (door het scherm iets naar achtere te duwen...)
Dat licht aan het product, de laptop wordt door een speciaal bedrijf gemaakt, dat alleen via ophalen werktquote:Op vrijdag 16 september 2022 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat ook op de site van Coolblue dat je het product langs kan brengen..
Misschien idee om via Coolblue reparatie formulier in te vullen
https://www.coolblue.nl/klantenservice/garantie-en-reparatie
Dat ga ik even proberen, want zo schiet het ook niet op. Maar ik mocht hem zelfs niet opsturen (gezien een speciaal bedrijf deze reparaties regelt). Daar zit hem waarschijnlijk ook het probleemquote:Op vrijdag 16 september 2022 10:11 schreef Erasmus het volgende:
Ga naar een fysieke winkel van Coolblue bij jou in de buurt en regel dit bij de klantenservice aldaar.
Mijn ervaring is dat je daar veel vlotter aan een oplossing geholpen wordt ipv de klantenservice.
Ben je al langs gegaan dan? Coolblue kennende regelen ze het gewoon voor je in de winkel.quote:Op maandag 19 september 2022 10:44 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Dat licht aan het product, de laptop wordt door een speciaal bedrijf gemaakt, dat alleen via ophalen werkt.
Wat is er zo vreemd aan een laptop dagelijks nodig hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:35 schreef etuiedelapiel het volgende:
Beetje overdreven ook. Een maand kapot en dagelijks nodig hebben.
Er is weer een nieuwe "Afspraak" gemaakt met de moneur..quote:Op maandag 19 september 2022 10:47 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ben je al langs gegaan dan? Coolblue kennende regelen ze het gewoon voor je in de winkel.
Als je t trouwens nu nog steeds niet geregeld hebt, valt het met die urgentie dus ook wel mee.
Bij het scherm een stukje naar achter duwen is er een kleine scheur in het glas van de scherm gekomen. Maar gezien dit een OLED is (waarschijnlijk) is het scherm meteen kapot/zwart.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:57 schreef baskick het volgende:
[..]
Ik probeer sinds vanmorgen te bedenken wat hier nou bedoeld wordt. Zwart beeld, maar verder? Scherm. Glas. Gesprongen. Waarvan?
Als je hem dagelijks nodig hebt en hij ligt al n maand in de hoek, dan heb je hem niet écht heel hard nodigquote:Op maandag 19 september 2022 10:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Wat is er zo vreemd aan een laptop dagelijks nodig hebben?
Maar waarom ben je niet gewoon naar de winkel gegaan?quote:Op maandag 19 september 2022 10:48 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe "Afspraak" gemaakt met de moneur..
Ik heb hem op afstand gekocht en wil gewoon dat het product op die manier gemaakt wordt. Daarbij volg ik gewoon de stappen die Coolblue zelf aangeeft (ik heb ook contact gehad met Samsung en die zeggen precies hetzelfde).quote:Op maandag 19 september 2022 10:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar waarom ben je niet gewoon naar de winkel gegaan?
Ja, dan heb je 'm gewoon niet zo heel hard nodig, als je op je strepen gaat staan voor wat betreft de manier waarop de laptop geretourneerd wordt. Dan is dat schijnbaar belangrijker dan dat je 'm elke dag nodig hebt.quote:Op maandag 19 september 2022 10:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik heb hem op afstand gekocht en wil gewoon dat het product op die manier gemaakt wordt. Daarbij volg ik gewoon de stappen die Coolblue zelf aangeeft (ik heb ook contact gehad met Samsung en die zeggen precies hetzelfde).
Als je zo star bent, dan moet je ook niet klagen dat t allemaal wat langer duurtquote:Op maandag 19 september 2022 10:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik heb hem op afstand gekocht en wil gewoon dat het product op die manier gemaakt wordt. Daarbij volg ik gewoon de stappen die Coolblue zelf aangeeft (ik heb ook contact gehad met Samsung en die zeggen precies hetzelfde).
En dit inderdaad. Het defect klinkt eerder als een pen tussen de laptop en het scherm bij het dichtklappenquote:Op maandag 19 september 2022 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Ben benieuwd wat de monteur gaat zeggen of dit door normaal gebruik komt.
Maar de bewijslast ligt bij de verkoper (mits "een paar maanden geleden" < 6 maanden is).quote:Op maandag 19 september 2022 11:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Als je zo star bent, dan moet je ook niet klagen dat t allemaal wat langer duurt
[..]
En dit inderdaad. Het defect klinkt eerder als een pen tussen de laptop en het scherm bij het dichtklappen
Nope. Breuk. Dus prijsopgave die waarschijnlijk hoger is dan aanschafprijs.quote:Op maandag 19 september 2022 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Ben benieuwd wat de monteur gaat zeggen of dit door normaal gebruik komt.
Beetje rare mening.quote:Op maandag 19 september 2022 11:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Als je zo star bent, dan moet je ook niet klagen dat t allemaal wat langer duurt
[..]
En dit inderdaad. Het defect klinkt eerder als een pen tussen de laptop en het scherm bij het dichtklappen
Daar geloof ik niets van. TS gaf zelf ook al aan dat hij het niet wíl, niet dat het geen optie is. Coolblue kennende is dat prima n optie.quote:Op maandag 19 september 2022 19:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Beetje rare mening.
Als coolblue zegt het moet zo, heb je bijzonder weinig keus.
Anders hadden ze wel de optie gegeven om bij een winkel langs te komen.
Blijkbaar is ook coolblue gebonden aan een contract met een of ander bedrijf wat dit uitvoert.
Hou je mond maar want aan aannames heb je niets. Heb je ook een bron?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:20 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij zijn de regels:
Product gaat kapot.
Verkoper moet het product vervangen of herstellen.
Doen ze dit niet (binnen een redelijke termijn) dan kan de koop ontbonden worden.
"Paar keer alles ingevuld bij zo'n bedrijf dat voor hun zou repareren, maar er gebeurd helemaal niets.."quote:Op maandag 19 september 2022 10:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik heb hem op afstand gekocht en wil gewoon dat het product op die manier gemaakt wordt. Daarbij volg ik gewoon de stappen die Coolblue zelf aangeeft (ik heb ook contact gehad met Samsung en die zeggen precies hetzelfde).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |