quote:Op zondag 18 september 2022 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas echte problemenNet zoals dit, gaat echt te ver
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je naast je collega zit en je afvraagt wat je nou precies ruikt
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
De Belgische HEMA heeft geen rookworsten. Dat is pas echt schandaligquote:Op zondag 18 september 2022 15:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn klacht over die Hema-folder is dat hij zo onoverzichtelijk geworden is, ik vond de oude opzet veel duidelijker. Deze geeft een minder goed beeld over de producten. Je ziet nog maar heel weinig van de kleding. Het ligt op een hoop of je ziet maar een deel van het kledingstuk. De BH-sectie is nu net het deel dat nog wl een beetje duidelijk is
quote:Op zondag 18 september 2022 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas echte problemenNet zoals dit, gaat echt te ver
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
WAT?quote:Op zondag 18 september 2022 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Belgische HEMA heeft geen rookworsten. Dat is pas echt schandalig
Maar ze zijn in Den Haag dan nu ein-de-lijk wakker dat er misschien ingegrepen moet worden. Marktmeester spelen, of op zn minst aanwezig zijn als marktmeester.quote:
Gaaf land!quote:Op zondag 18 september 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ze zijn in Den Haag dan nu ein-de-lijk wakker dat er misschien ingegrepen moet worden. Marktmeester spelen, of op zn minst aanwezig zijn als marktmeester.
2 hele dagen voor Prinsjesdag.
Alleen als je geld hebt is vrijheid niet duur.quote:
Volgens mij is aan de begrafenis toch helemaal niets aan? Kerkdienst met hymnes en een hoop toeters en mensen maar volgens mij komt er geen Elton een liedje zingen of zo. Ik zie de samenvatting vanavond wel.quote:Op maandag 19 september 2022 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit wordt zo'n werkdag dat je amper iets doet want je wil niks missen van de begrafenis van de Britse queen
Ik zet het straks wel aan op de achtergrond om er met een half oog naar te kijken. Ik verwacht niet dat het een groot actiespektakel gaat worden, dus dat moet dan wel genoeg zijn om het goed te kunnen volgenquote:Op maandag 19 september 2022 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is aan de begrafenis toch helemaal niets aan? Kerkdienst met hymnes en een hoop toeters en mensen maar volgens mij komt er geen Elton een liedje zingen of zo. Ik zie de samenvatting vanavond wel.
Ik vond zelfs de royal weddings best kil daarquote:Op maandag 19 september 2022 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is aan de begrafenis toch helemaal niets aan? Kerkdienst met hymnes en een hoop toeters en mensen maar volgens mij komt er geen Elton een liedje zingen of zo. Ik zie de samenvatting vanavond wel.
De dienst zal redelijk standaard zijn met liederen en gebeden, geen persoonlijk woordje ofzo.quote:Op maandag 19 september 2022 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |