abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 september 2022 @ 19:53:57 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206010353
Of op je bed, of in een fauteuil.
Je zou zelfs op de keukentafel kunnen hangen, al lijkt dat me nog best onpraktisch.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_206010854
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, fijn niet enige te zijn. O+

En dan maak ik me nog druk wat mensen er van vinden als ik schitter van afwezigheid. :') Kom ik nooit vanaf . :')
Ik ben er wel wat gemakkelijker in geworden.
Vanavond zouden we naar een verjaardag van een dochter van vrienden moeten.
Ze is vorig weekend 25 geworden en woont al een tijdje niet meer thuis.
Ja doeg |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 17 september 2022 @ 23:20:20 #153
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206013125
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
Is dat voor jullie herkenbaar? Na een drukke week?

Heb er vandaag een feestje door laten schieten.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 18 september 2022 @ 00:24:27 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206013702
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:20 schreef Meke het volgende:

[..]
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_206014483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:20 schreef Meke het volgende:

[..]
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206014631
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:20 schreef Meke het volgende:

[..]
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel normale reactie toch? Ik begrijp ook nooit zo goed waarom er zo veel bedrijven zijn die de dringende behoefte hebben om hun personeel dingen te laten doen die dit soort onnodige risico’s geven. En onder groepsdruk doen velen dan ook dingen die ze helemaal niet kunnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 18 september 2022 @ 10:42:55 #157
39237 crew  H_T
2733
pi_206015874
Tussen mijn vertrek thuis en aankomst op het station is mijn trein geschrapt |:)

En nu gaat het regenen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 18 september 2022 @ 10:48:32 #158
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206015947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:20 schreef Meke het volgende:

[..]
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot gelijk :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 18 september 2022 @ 10:50:34 #159
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206015971
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:42 schreef H_T het volgende:
Tussen mijn vertrek thuis en aankomst op het station is mijn trein geschrapt |:)

En nu gaat het regenen
Ah, weer een klassiek H_T #treinleven :D

Maar serieus, wel balen ;( .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 18 september 2022 @ 10:55:51 #160
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206016030
Ik dacht, waarom is Hema nou trending op Twitter :?
Bekrompen Nederland heeft Twitter weer gevonden hoor ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206016112
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
Groot gelijk :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 18 september 2022 @ 11:05:18 #162
39237 crew  H_T
2733
pi_206016117
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:50 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ah, weer een klassiek H_T #treinleven :D

Maar serieus, wel balen ;( .
Het ging een paar keer goed. Vorige week zelfs nog een overstap gehaald die volgens de NS niet kon!

Voorlopig lijkt de pech beperkt, maar ik moet nog langs een paar grote stations. Totale ontregeling is dus nog mogelijk!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206016132
Er kan ook weer gestemd worden voor de lijst der lijsten. Het ultieme overzicht van de beste muziek ooit gemaakt. De hitparade waarin alleen de grootste sterren allertijden schitteren.

Ik heb het uiteraard over de Nederlandstalige Top 1000 van Sterren.nl!

https://stem.sterrennl.nporadio5.nl/nederlandstalige-top-1000/1

Ik zal zo even wat ESF-sterren van de nul helpen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206016192
quote:
Jouw stemlijst
Stemlijst van Fred_B

Lenny Kuhr
De troubadour (1969)


Ruth Jacott
Vrede


Edsilia Rombley
Hemel en aarde


Mouth & MacNeal
Ik zie een ster (1974)


Maggie MacNeal
Amsterdam (1980)

Maximaal vijf plaatjes inderdaad. De aandachtsspanne van de gemiddelde Sterren.nl-luisteraar om zoiets in te vullen is waarschijnlijk één sjekkie lang.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206016662
Ik ben de remake van Heartbreak High aan het kijken. Het is min of meer een kopie van Sex Education en soms te overdreven inclusief, maar het is best onderhoudend.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 12:18:10 #166
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206016794
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:55 schreef Arizona het volgende:
Ik dacht, waarom is Hema nou trending op Twitter :?
Bekrompen Nederland heeft Twitter weer gevonden hoor ;(
Zijn ook echt van die accounts die elke keer schuimbekkend over dit soort dingen. Die vonden het een paar dagen geleden nog belachelijk dat er ophef was over die ON uitzending weer :+
  zondag 18 september 2022 @ 12:25:46 #167
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206016866
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2022 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 08:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 08:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Heel normale reactie toch? Ik begrijp ook nooit zo goed waarom er zo veel bedrijven zijn die de dringende behoefte hebben om hun personeel dingen te laten doen die dit soort onnodige risico’s geven. En onder groepsdruk doen velen dan ook dingen die ze helemaal niet kunnen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
Groot gelijk :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na al jullie ervaringen extra blij dat ik deze keuze heb gemaakt _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 18 september 2022 @ 13:17:44 #168
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206017489
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:05 schreef H_T het volgende:

[..]
Het ging een paar keer goed. Vorige week zelfs nog een overstap gehaald die volgens de NS niet kon!

Voorlopig lijkt de pech beperkt, maar ik moet nog langs een paar grote stations. Totale ontregeling is dus nog mogelijk!
Nu begrijp ik die stakingen ook wat beter. Ze hebben gewoon per ongeluk jou een paar keer probleemloos laten reizen en hebben toen maar ter compensatie het hele land een paar dagen platgegooid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_206017891
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Zijn ook echt van die accounts die elke keer schuimbekkend over dit soort dingen. Die vonden het een paar dagen geleden nog belachelijk dat er ophef was over die ON uitzending weer :+
Maar wokeness is het grote probleem. Niet deze ultrarechtse echokamer die elke vorm van realiteitszin kwijt is.
pi_206018334
Hoevaak is de Hema ondertussen door diezelfde lui al gecanceld _O- ze gaan voor de honderdste keer nooit meer naar de Hema zeker.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 18 september 2022 @ 15:14:37 #171
39237 crew  H_T
2733
pi_206019005
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2022 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Nu begrijp ik die stakingen ook wat beter. Ze hebben gewoon per ongeluk jou een paar keer probleemloos laten reizen en hebben toen maar ter compensatie het hele land een paar dagen platgegooid.
Bij aankomst op het eindstation werd omgeroepen dat er een kapotte bovenleiding is op de route die ik terug moet nemen, dus het is weer als vanouds :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 18 september 2022 @ 15:33:05 #172
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206019223
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 14:27 schreef Em31 het volgende:
Hoevaak is de Hema ondertussen door diezelfde lui al gecanceld _O- ze gaan voor de honderdste keer nooit meer naar de Hema zeker.
Mijn klacht over die Hema-folder is dat hij zo onoverzichtelijk geworden is, ik vond de oude opzet veel duidelijker. Deze geeft een minder goed beeld over de producten. Je ziet nog maar heel weinig van de kleding. Het ligt op een hoop of je ziet maar een deel van het kledingstuk. De BH-sectie is nu net het deel dat nog wél een beetje duidelijk is :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 18 september 2022 @ 15:33:48 #173
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206019232
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 15:14 schreef H_T het volgende:

[..]
Bij aankomst op het eindstation werd omgeroepen dat er een kapotte bovenleiding is op de route die ik terug moet nemen, dus het is weer als vanouds :)
Toch fijn om te weten dat er altijd constante factoren in dit leven zijn O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206019921
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2022 15:33 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mijn klacht over die Hema-folder is dat hij zo onoverzichtelijk geworden is, ik vond de oude opzet veel duidelijker. Deze geeft een minder goed beeld over de producten. Je ziet nog maar heel weinig van de kleding. Het ligt op een hoop of je ziet maar een deel van het kledingstuk. De BH-sectie is nu net het deel dat nog wél een beetje duidelijk is :D
Kijk dat zijn pas echte problemen :Y Net zoals dit, gaat echt te ver :{w :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206019927
Jeetje PSV-Feyenoord _O- gekkenhuis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')