Maar als die nu ineens sneller gaat moet hij over al die rode mannetjes heen. Dan moeten die ook allemaal nog uitvaarten hebben en dat zou ook maar weer zo lang duren. Beter maar even rustig aan doen.quote:Op maandag 19 september 2022 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
De kist is nog steeds niet op de laatste rustplaats. Terwijl die toch echt achterin een Jaguar ligt nu, dus dat moet een stuk sneller kunnen
Nou ja, ik wil de bestuurder niet de schuld geven nu. Er lopen belachelijk veel voetgangers in de wegquote:Op maandag 19 september 2022 16:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zit duidelijk weer zo'n bejaarde achter het stuur. Weet niet waar het gaspedaal zit
Die gaan vanzelf wel aan de kant als je gas geeft!quote:Op maandag 19 september 2022 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil de bestuurder niet de schuld geven nu. Er lopen belachelijk veel voetgangers in de weg
Het scheelt nog meer benzine als de rode mannetjes gaan duwen en dan lopen ze ook meteen niet meer in de wegquote:Op maandag 19 september 2022 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als die nu ineens sneller gaat moet hij over al die rode mannetjes heen. Dan moeten die ook allemaal nog uitvaarten hebben en dat zou ook maar weer zo lang duren. Beter maar even rustig aan doen.
Daarbij is dit heuvelopwaarts, sneller gaan kost alleen maar veel extra benzine.
Mijn moeder heeft daar opgestemd omdat John de Bever dan een tattoo gaan zetten van Johan Derksen. Want ja, wie moet er anders winnen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
In een normale situatie zou je toch denken van wel, maar zie wel mensen voor de lol dan op De Bevers stemmen.
Maar waar moeten ze dan intussen hun geweer laten?quote:Op maandag 19 september 2022 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Het scheelt nog meer benzine als de rode mannetjes gaan duwen en dan lopen ze ook meteen niet meer in de weg
Er is nog wel wat ruimte in de kofferbakquote:Op maandag 19 september 2022 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar waar moeten ze dan intussen hun geweer laten?
Dat dacht die bestuurder van die vrachtwagen ook toen met die Duitse kerstmarkt, blijkt vies tegen te vallen en die man heeft nu een aanslag op zijn naam staan.quote:Op maandag 19 september 2022 16:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die gaan vanzelf wel aan de kant als je gas geeft!
Ik weet het niet, het zijn best veel geweren.quote:Op maandag 19 september 2022 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is nog wel wat ruimte in de kofferbak
Ze zijn er inmiddels. Die wissel organiseren kost natuurlijk ook wat tijd, dus dit heeft vast niet heel veel langer geduurdquote:Op maandag 19 september 2022 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het zijn best veel geweren.
Misschien als je er nog een paar in die doos gooit die onder dat laken lijkt te staan.
Bijna Sanremo-iaanse toestanden.quote:Op maandag 19 september 2022 17:56 schreef H_T het volgende:
Volgend jaar sla ik de begrafenis van de Britse koningin over, dit duurt toch wel erg lang
Ik heb die laatst ook eigenlijk pas wat beter leren waarderen. In elk geval een stuk beter dan ik toen in 2018 deed voor mij persoonlijkquote:Op maandag 19 september 2022 16:22 schreef NailQueen het volgende:
Onderweg heb ik nog even de spotifylijst van Best of the Decade aangezet @:koffieleuk
En herondekt hoe goed Higher Ground van Rasmussen wel niet is. Wat is dat nummer goed gemaakt
Was heel prettigquote:Op maandag 19 september 2022 18:46 schreef Em31 het volgende:
Trouwens wat een verademing was de BBC, werd gewoon bijna niet gepraat
quote:
Ik blijf hier om lachen. Ook niet dat hij doet alsof hij haar nu herkent, maar gewoon zo suf zegt: "I am just told this is Liz Truss"quote:
Inderdaad dat had makkelijk gekund omdat je haar eerst nog van een afstand zagquote:Op maandag 19 september 2022 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachen. Ook niet dat hij doet alsof hij haar nu herkent, maar gewoon zo suf zegt: "I am just told this is Liz Truss"
Als Camilla nou volgend jaar doodgaat hè, heb jij het gejinxedquote:Op maandag 19 september 2022 17:56 schreef H_T het volgende:
Volgend jaar sla ik de begrafenis van de Britse koningin over, dit duurt toch wel erg lang
Bij deze wil ik alvast even melden dat ik geen papparazzo benquote:Op maandag 19 september 2022 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Als Camilla nou volgend jaar doodgaat hè, heb jij het gejinxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |