abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205992775
Dus ik zo wandelen en kwam een groepje kinderen tegen, stuk of zeven. Of ik een kunstje wilde zien en dat kostte dan 20 of 50 cent. Dus ik denk van ja maar inflatie wtf gaan jullie doen met 20 cent hier hebben jullie vijf euro. Dus ik krijg een heel spektakel van kunstjes te zien het was echt heel leuk.

Flikflaks, eenwielers, ze maakten zo’n toren door op elkaar te zitten en staan enzo, hele happening. Heb echt genoten, had beetje een mindere dag en dit maakte heel eventjes veel goed... Dus ik zo ja Hoeveel hebben jullie al en wel iets van kopen wat jullie kunnen delen hè.

“Nee mevrouw het is voor Oekraïne”
“Oh… -O-
“En u bent de eerste van iedereen die we gevraagd hebben. Iemand zei net dat 1 euro al teveel is voor Oekraïne.”

Ja en vijf euro al helemaal gvd. Dit kan bovenop de gasrekening. 😡 Heb gezegd dat ze goed bezig zijn om hun onschuldige kinderzielen niet al te verpesten maar ze sterk aangeraden om er gewoon snoep van te halen en wat ze over hielden dan aan Oekraïne konden schenken.

Oplichters.
pi_205992896
Terechte klacht.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205992915
TS zit om 3u 's nachts naar kinderen te kijken :')
Radar.
pi_205992926
Putin propageert graag een goede werkethiek onder werkende Westerse kinderen. Luisteren naar propaganda is daar een belangrijk onderdeel van (in het Westen noemen we dit 'reclame').

Over 10 jaar is hier toch alles Russisch, dus een juiste werkethiek voor ze dienstplichtig worden voor ons rode leger is wel aan te raden.

4D Chess *O*

OK OK, genoeg gelachen.
TS is stiekem teleurgesteld dat hij niet 2 gelkogeltjes in de ogen heeft gekeken en zo verlost zou zijn van de spiegel.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205993207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 05:58 schreef Linkesoep het volgende:
TS zit om 3u 's nachts naar kinderen te kijken :')
:Y) :9
pi_205993264
Nachtbraker
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_205993366
TS kijkt 's nachts naar kinderen die kunstjes doen. Een grote -1 voor dit akelige verhaal, denk aan een anonieme melding.
pi_205994789
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:14 schreef Solotovski het volgende:
Nachtbraker
:D

Ik lag er wakker van. VIJF EUROS!
pi_205994816
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Azula2.0 op 16-09-2022 11:19:29 ]
  vrijdag 16 september 2022 @ 13:12:28 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205996117
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:16 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
:D

Ik lag er wakker van. VIJF EUROS!
Op je muil gauw!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')