Zo kijk ik ook inderdaad, met firefox. Mobiel heb ik nog steeds niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef Jippie het volgende:
Ik kijk nu via firefox op mijn PC, Op mobiel internet lukt het niet dan wordt ik naar de app verwezen
Ik zie tot nu toe veel 2 klopt dat? Wel super fijn!!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht allebei. Gewoon ff kijken.
Wissel het een beetje af, tot 9 uur stream 1, daarna stream 2.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht allebei. Gewoon ff kijken.
2 inderdaad zeker en 1 misschien later dan, is ook nog bezig op 1 natuurlijk. Zal vast goed komen. En is heel fijn ja, zeker met zwarte streams nu.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe veel 2 klopt dat? Wel super fijn!!
Ah kijk. Heb jij nu wel beeld op 1 want 2 is nu niets meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wissel het een beetje af, tot 9 uur stream 1, daarna stream 2.
Het is ook veel werk om beide te doen. Bedankt voor de moeite!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wissel het een beetje af, tot 9 uur stream 1, daarna stream 2.
Spannend ...?quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
Kim staat ff en roept 20 keer CENTRAAL
Oh ze wil doen durf of waarheid doen.
Kijk, fantastisch, kunnen de mensen met pech morgen kijken, ook al missen ze niet veel hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 werkt perfect hier en opname loopt ...
Spek en bonen stream, zo apart.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanaf 2400 uur is stream 2 meestal waardeloos, slaapkamer stream ....
Nee, dronken mensen die willen weten van elkaar wie ze leuk vinden of met wie ze uit willen gaan.quote:
Ah ok ...quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dronken mensen die willen weten van elkaar wie ze leuk vinden of met wie ze uit willen gaan.
Boeit toch verder niemandquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
Er zitten er inmiddels wel 10 in de hottub. Denk als ze eruit gaan dat ie gelijk half leeg is. Blijft overstromen.
Dat is VERBOTEN.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:23 schreef Silves het volgende:
Sorry het lukt me wel om te posten, maar niet om te reageren..eens kijken zonder adblocker aan te zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |