Ohw, dat is balen. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee lukt niet... heb ook al de hele dag geen internet, zit via een wifispot.. bijna op..
ik ga te bedde maar
quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee lukt niet... heb ook al de hele dag geen internet, zit via een wifispot.. bijna op..
ik ga te bedde maar
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach er komt toch alleen maar gelul uit
Ja en babette wil er ook nog bij.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef Jippie het volgende:
Beeld op PC, zitten ze nou met zijn achten in de hottub?
Nog nooit gedaan. Eer ik dat uitgevogeld heb slapen ze allemaal. Kijk morgen maar de streams van dgkquote:
Oh ja, jij kan het, gewoon doen, is een beetje licht en degene zonder stream hebben liever iets dan niets.quote:
Deze site is ook veranderd, kan niet reageren? of het duurt minuten, ja dit heb ik ook gelezen nieuwe tieten en alles ikkke ikke.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
9 en 14 toen ze zich aanmeldde voor dit. En ik hoor haar er nooit over, alleen maar over dat ze nieuwe tieten wil.
Soms is het wat traag hier voordat het gepost wordt, alhoewel ik er weinig last van heb de laatste tijd, dus ik zou dan weer niet weten waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze site is ook veranderd, kan niet reageren? of het duurt minuten, ja dit heb ik ook gelezen nieuwe tieten en alles ikkke ikke.
Ok misschien is dat dan de oplossingquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Eer ik dat uitgevogeld heb slapen ze allemaal. Kijk morgen maar de streams van dgk
Jippie doet het al en anders dwing je mario maar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok misschien is dat dan de oplossing
ja maar videoland 1 stream 1 is komplett donkerquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij kan het, gewoon doen, is een beetje licht en degene zonder stream hebben liever iets dan niets.
Ik hoop dat je dit snapt wat ik tikte.
Ohw jij hebt ook zwart beeld, das kut ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar videoland 1 stream 1 is komplett donker
ik hoop je snapt wat ik zeg
Die is ook 1 op zwartquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jippie doet het al en anders dwing je mario maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |