abonnement Unibet Coolblue
pi_205991714
Ik heb een kalknagel. :r
Al meerdere middeltjes uit drogist geprobeerd. Geen resultaat.

Hebben jullie ervaringen met middeltjes die wel helpen?
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  donderdag 15 september 2022 @ 23:20:54 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205991728
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 16 september 2022 @ 02:22:57 #3
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_205992711
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  vrijdag 16 september 2022 @ 13:06:33 #4
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205996065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:19 schreef Galvez het volgende:
Ik heb een kalknagel. :r
Al meerdere middeltjes uit drogist geprobeerd. Geen resultaat.

Hebben jullie ervaringen met middeltjes die wel helpen?
Inknippen tot op de gezonde nagel en behandelen met peroxide.
soooo, da's mooi!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 16 september 2022 @ 23:17:38 #5
485843 crew  Jippie
pi_206003041
Pedicure of huisarts om raad vragen als drogisterijmiddelen niet helpen?
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 14:52:40 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206007768
Mijn dochter had het ook en die heeft via de huisarts medicatie gekregen. Kostte een paar maanden. Nieuwe nagel groeide helemaal schoon aan en uiteindelijk kon het laatste stukje kalknagel worden weggeknipt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206050838
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:52 schreef Danny het volgende:
Mijn dochter had het ook en die heeft via de huisarts medicatie gekregen. Kostte een paar maanden. Nieuwe nagel groeide helemaal schoon aan en uiteindelijk kon het laatste stukje kalknagel worden weggeknipt.
Dit is inderdaad het enige dat werkt. Het medicijn heet Fluconazol. Mijn arts wilde het eerst niet voorschrijven, want het zou zwaar zijn voor je lever blabla. Na aandringen toch gekregen en het is nu heel netjes geworden. Moest het wel een paar maanden slikken. Lichamelijk verder niets gemerkt.
Daarvoor ook lopen kloten met allerlei smeerseltjes, maar dat werkt niet omdat het nooit onder je nagel kan komen.
pi_206242900
Nagel eraf laten halen en doorbehandelen met antischimmelmedicatie. Die pillen brengen leverschade toe . Dan ben je maar even zonder nagel. Liever dat dan leverbeschadigingen.
pi_209820314
Ik had 20 jaar kalknagels. Ik had een vermogen uitgegeven aan Nailner en andere kalknagel rommel. Ik zie die rotzooi als oplichtin. Het werd alleen maar erger. Medicatie van de huisarts gekregen en het knapte op. Helaas toen de medicatie periode was afgelopen kwam het weer terug. Mijn huisarts vertelde dat kalknagels door zwemmerseczeem ontstaat Toch had ik al jaren geen zwemmerseczeem meer. Desondanks zei mijn huisarts dat ik moest smeren met anti schimmercreme. Het zuur wat erin zit dood de schimmel. Het opknappen ging mij niet snel genoeg. De laatste maande heb ik de nagels dun geschuurd met een mini slijptolletje en gebruik ik iedere dag 1 tot 2x natuurazijn. Een wonder is aan het plaatsvinden. Het gaat nu eindelijk weg. Mijn nagel is weer mooi van kleur, het gele is weg en mijn nagel is al 5 mm weer helemaal als nieuw. 5 mm groeien duurt 5 maanden. Conclusie wat echt werkt:

- goed (en voorzichtig) weg slijpen

- 1 tot 2x per dag azijn gebruiken, na zwemmen of douchen sowieso altijd gebruiken

Succes iedereen. Deel je ervaring.
pi_209833360
Je weet ook dat je 20 jaar lang een besmettingsggevaar voor andere mensen bent geweest of nog steeds bent?
Nou dan bij deze.

Niet doorlopen met schimmels gewoon naar de huisarts gaan en laten behandelen.
  maandag 10 juli 2023 @ 17:52:43 #11
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_209842462
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:27 schreef DDBader het volgende:
Ik had 20 jaar kalknagels. Ik had een vermogen uitgegeven aan Nailner en andere kalknagel rommel. Ik zie die rotzooi als oplichtin. Het werd alleen maar erger. Medicatie van de huisarts gekregen en het knapte op. Helaas toen de medicatie periode was afgelopen kwam het weer terug. Mijn huisarts vertelde dat kalknagels door zwemmerseczeem ontstaat Toch had ik al jaren geen zwemmerseczeem meer. Desondanks zei mijn huisarts dat ik moest smeren met anti schimmercreme. Het zuur wat erin zit dood de schimmel. Het opknappen ging mij niet snel genoeg. De laatste maande heb ik de nagels dun geschuurd met een mini slijptolletje en gebruik ik iedere dag 1 tot 2x natuurazijn. Een wonder is aan het plaatsvinden. Het gaat nu eindelijk weg. Mijn nagel is weer mooi van kleur, het gele is weg en mijn nagel is al 5 mm weer helemaal als nieuw. 5 mm groeien duurt 5 maanden. Conclusie wat echt werkt:

- goed (en voorzichtig) weg slijpen

- 1 tot 2x per dag azijn gebruiken, na zwemmen of douchen sowieso altijd gebruiken

Succes iedereen. Deel je ervaring.
Hierbij een vingercondoom met azijn om je teen maakt het nog effectiever.
pi_209843387
Huismiddeltjes zijn TROEP!
Of je t in de chloor of in de azijn hangt het werkt niet. Alleen een beetje oppervlakkig. Zelf de nagel dun slijpen en doorgaan met azijn kan tijdelijk lijken te helpen maar onder woekert de schimmel vrolijk door. EN DAN BEN JE WEER 20 JAAR VERDER.

Daarom kan je het allerbeste naar de huisarts gaan en de middelen gebruiken die je op recept krijgt.
Die dringen wel door en blijven langer werkzaam. Ook zorgen deze ervoor dat je de schimmel niet verspreid naar andere mensen of andere plekken op je lijf ( afhankelijk van het type schimmel).
Voetschimmel of nagelschimmel kan ook in je liezen terechtkomen, in je handen, je hoofdhuid, achter de oren, allerlei huidplooien etc.
Go see the doctor!
pi_209849245
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 18:54 schreef quirina het volgende:
Huismiddeltjes zijn TROEP!
Of je t in de chloor of in de azijn hangt het werkt niet. Alleen een beetje oppervlakkig. Zelf de nagel dun slijpen en doorgaan met azijn kan tijdelijk lijken te helpen maar onder woekert de schimmel vrolijk door. EN DAN BEN JE WEER 20 JAAR VERDER.

Daarom kan je het allerbeste naar de huisarts gaan en de middelen gebruiken die je op recept krijgt.
Die dringen wel door en blijven langer werkzaam. Ook zorgen deze ervoor dat je de schimmel niet verspreid naar andere mensen of andere plekken op je lijf ( afhankelijk van het type schimmel).
Voetschimmel of nagelschimmel kan ook in je liezen terechtkomen, in je handen, je hoofdhuid, achter de oren, allerlei huidplooien etc.
Go see the doctor!
Zie: https://kalknagelbehandelen.nl/kalknagel-azijn/

"Bezoek aan huisarts" ik denk dat je eroverheen gelezen hebt dat ik dat gedaan heb. Reeds meerdere keren trouwens en medicatie gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')