abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2022 @ 16:16:24 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205998121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is persoonlijk jammer voor em dat ie zo'n toernooitje niet mee zou doen, maar 1e keeper werd ie sowieso niet.
Hopelijk gaat ie nu beetje getergd keepen en weer ff wat punten pakken.
Tot eind vorig seizoen dacht ik dat wel eigenlijk. Die blessure en afmelding heeft hem echt genekt
pi_205998208
twitter
Dat zou toch wel jammer zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_205998326
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Dat zou toch wel jammer zijn
Lekker boeiend wat ze daar in Eindhoven doen.

Getuigd wel van fantastisch langetermijndenken daar om je TD eruit te gooien en een bijna 66-jarige oudgediende die nog niet 100% fit is terug te halen.

Makkelijke 2e de aankomende jaren dus.
  vrijdag 16 september 2022 @ 16:52:49 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205998487
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Dat zou toch wel jammer zijn
Hele goede TD maar dit getuigt toch ook niet van heel veel visie bij PSV hè

Halve pensionado die terugkomt van een zware ziekte en dat is de man die ze willen? Of is ie een pleister en gaan ze de komende tijd op zoek naar een andere TD?
pi_205998568
Moet ie gozert niet ff aan z'n gezondheid werken?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_205998610
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hele goede TD maar dit getuigt toch ook niet van heel veel visie bij PSV hè

Halve pensionado die terugkomt van een zware ziekte en dat is de man die ze willen? Of is ie een pleister en gaan ze de komende tijd op zoek naar een andere TD?
Mwah, hij heeft bij Feyenoord anders snel de boel naar zijn hand gezet.
Ik vind het wel een opvallende stap dat hij zo snel weer bij een andere club aan de slag gaat, omdat juist zijn gezondheid werd opgevoerd als de reden om te stoppen met elkaar.
#12 is not for sale!
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:07:46 #207
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205998673
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:36 schreef Pistolero het volgende:
Makkelijke 2e de aankomende jaren dus.
Nooit verwacht een positieve Pistolero hier te zien.

Het matige beleid van PSV de afgelopen jaren dreigt ze (eindelijk) wel te achterhalen. Zondag wordt een leuk potje. Benieuwd of we het gevoelsmatige verschil op het veld kunnen uitdrukken.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:10:08 #208
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205998699
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Mwah, hij heeft bij Feyenoord anders snel de boel naar zijn hand gezet.
Ik vind het wel een opvallende stap dat hij zo snel weer bij een andere club aan de slag gaat, omdat juist zijn gezondheid werd opgevoerd als de reden om te stoppen met elkaar.
Het leek me wel duidelijk dat hij het zelf prima had gevonden om wél door te gaan. Ben er nog steeds van overtuigd dat zijn vertrek niet puur door gezondheid kwam maar ook door een kleine koerswijziging die Feyenoord wil en hij waarschijnlijk niet.
pi_205998848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het leek me wel duidelijk dat hij het zelf prima had gevonden om wél door te gaan. Ben er nog steeds van overtuigd dat zijn vertrek niet puur door gezondheid kwam maar ook door een kleine koerswijziging die Feyenoord wil en hij waarschijnlijk niet.
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:36:37 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205999049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.
Ja, dat bedoel ik
pi_205999219
Voor Feyenoord sowieso niet geheel irrelevant met PSV uit op het programma:

https://www.vi.nl/nieuws/afscheid-john-de-jong-bij-psv-aanstaande

Financiële problemen in Eindhoven, zou deze cover dan eindelijk werkelijkheid gaan worden? Heb het idee dat het verschil sinds 2017 niet zo klein is geweest en Feyenoord misschien zelfs wel een kleine voorsprong heeft.

Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:58:21 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205999305
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voor Feyenoord sowieso niet geheel irrelevant met PSV uit op het programma:

https://www.vi.nl/nieuws/afscheid-john-de-jong-bij-psv-aanstaande

Financiële problemen in Eindhoven, zou deze cover dan eindelijk werkelijkheid gaan worden? Heb het idee dat het verschil sinds 2017 niet zo klein is geweest en Feyenoord misschien zelfs wel een kleine voorsprong heeft.

[ afbeelding ]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.

Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
pi_205999645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.

Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
Is het volgend seizoen nog voorronde of zijn de eerste 2 gelijk geplaatst?
BFF met GGMM
pi_205999707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Is het volgend seizoen nog voorronde of zijn de eerste 2 gelijk geplaatst?
Volgend seizoen nog voorronde.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205999731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.

Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
Denk dat het minimaal zo belangrijk is dat Feyenoord dit jaar weer gewoon een goed Europees seizoen draait. Als Feyenoord in Europa én in de Eredivisie beter presteert dan zijn een aantal Feyenoordspelers minimaal net zoveel waard als Sangaré en Gakpo na dit seizoen.

Voordeel is ook nog eens dat Feyenoord door de nieuwe selectie heel veel langlopende contracten heeft nu. Geen gekloot meer met dure verlengingen enzo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206000180
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgend seizoen nog voorronde.
Ok, thanks
BFF met GGMM
pi_206000315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:19 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Onder Rutten speelden we op een gegeven moment ook erg leuk voetbal, vind ik. Al was dat van korte duur: begon met GAE uit en eindigde meteen na de winterstop, dus we hebben er hooguit een maandje of 2-3 van kunnen genieten.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:20 schreef H.FR het volgende:

[..]
Het was echt heel goed toen ja. Maar niet structureel helaas. En op gegeven moment zakte het in elkaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Ja, ze hielden het steeds maar 10 minuten vol en moesten dan aan de beademing. :')
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw. :') ) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.

Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip. :')

Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.

Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206002242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw. :') ) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.

Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip. :')

Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.

Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.
Dat weet ik, er werd gewoon niet gescoord, maar de combinaties waren snel en schitterend. :')
BFF met GGMM
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:24:18 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206002272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw. :') ) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.

Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip. :')

Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.

Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.
Het veldspel was heel goed. Zoals we toen met name tegen Sevilla en Standard Luik speelden, maar ook in wedstrijden die qua uitslag wat minder waren, heb ik niet meer gezien tot Slot
pi_206002321
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het veldspel was heel goed. Zoals we toen met name tegen Sevilla en Standard Luik speelden, maar ook in wedstrijden die qua uitslag wat minder waren, heb ik niet meer gezien tot Slot
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206002363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Gast, doe eens niet zo wantrouwend... :')
BFF met GGMM
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:30:32 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206002369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Porto was puur geluk, die hadden gewoon moeten winnen toen :D

Ik kan me geen precieze wedstrijden herinneren, maar volgens mij was bijna elke wedstrijd vanaf die 0-4 tot de winterstop goed.
pi_206002711
Volgens mij speelden we onder Fred toen ook de Klassieker waarin we Ajax de eerste helft helemaal dronken speelden en drie keer de lat geraakt werd. Plots kreeg Van Rhijn een toeval en die besloot voor het eerst in zijn carrière een vrije trap te nemen die er uiteraard in plofte.
In de eerste seizoenshelft zaten toen echt erg goede wedstrijden. Ook Europese overwintering, volgens mij zelfs als groepshoofd boven Sevilla. En dat is knap als je bedenkt dat Luke Wilkshire, destijds alleen in zijn gezicht al drie kilo te zwaar, uit pure ellende een keer als rechtsbuiten moest opdraven.
  vrijdag 16 september 2022 @ 23:30:21 #224
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206003166
Fredsj is een bekend verhaal. De eerste wedstrijden dat seizoen werkte hij met een belachelijk slechte spelersgroep. Toen hij er versterkingen bij kreeg werd het voetbal veel beter, het was verzorgd en we leken zelfs een serieuze bedreiging te gaan vormen voor Ajax en PSV alhoewel die ongelukkige 4-3 nederlaag bij PSV in december (met een hoop arbitrale dwalingen in ons nadeel) het einde van die aspiraties betekende. Echter was die periode écht goed.

Tweede seizoenshelft was minder, en omdat Rutte een controlfreak was die nooit rouleerde stortte de boel op het einde (na een 1-4 zege bij AZ) compleet in waardoor we vierde eindigden.

Uitgezonderd de eerste en laatste vijf wedstrijden was het voetbal dat seizoen echt prima, en Feyenoord was vaak ongelukkig in hoe de score uitviel dat seizoen. Volgens de xG (lol) hadden we dat seizoen op één punt van PSV tweede moeten eindigen terwijl het verschil dertig punten was ofzo.
Makkelijk tweede.
pi_206003311
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Gast flikker op en ga AZ kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')