abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205990616
Moest 10 nieuw pannen hebben, en omdat ik hoogtevrees heb, heb ik een dakdekker gebeld die dezelfde pannen kon leveren en ook even plaatsen.

Hij was klaar binnen 10 minuten, en heb hem toen uitgenodigd voor een tas koffie binnen, waar hij met vettige poten over mijn vloer liep.

Ik zei hem toen, stuur die factuur maar op. En toen werd de beste man minder aardig opeens, en best opgeregen. Nee, hij wou het contant ter plekke. Ik vertelde hem dat ik geen contanten heb, en deze vent bedreigde me, en zei de pannen er weer af te halen, kapot te smijten op de oprit en me evengoed laten betalen.

Toen zei ik, doe maar. (geen verwijzing naar Henny Vrienten). Ver kwam hij niet.

Klacht: Wat moet ik doen met een tering dakdekker in de kruipruimte?
Antiklacht: De pannen liggen nog, niet betaald, zowel contact als digitaal niet _O_
pi_205990684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:54 schreef Sfancta het volgende:
De pijpleiding van de wc afkoppelen en afbuigen naar zijn werkomgeving in de kruipruimte, naar het toilet gaan voor een grote boodschap en later vragen of hij kan wennen aan jouw inwendige lichaamsgeur
KLB / Rimverslaafd en chronische diarree

Dan heb je er een gedeelde hobbyist bij.
Google is your friend, abuse your friends
pi_205990876
Hoeveel is jouw tasgeld dawg?
Hallo
pi_205990930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
Hoeveel is jouw tasgeld dawg?
¤10,50
pi_205991336
Deze dekker heeft gister met zijn 45cm ook nog een bezoekje gebracht aan de kruipruimte van je zus. Nadien kon ze alleen nog maar kruipen ook.
pi_205991455
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:20 schreef Sfancta het volgende:

[..]
¤10,50
Is toch niks man, kun je tegenwoordig 1 tasje voor halen niet meer. Step up your game dawg
Hallo
pi_205991857
Ik ben geen dakdekker, maar volgens mij hoort een dakdekker niet in de kruipruimte.
pi_205992235
Ok weer een verzonnen verhaaltje van TS
I will do what i must !!
pi_205992250

Kruip terug in je moeders kruipruimte
I will do what i must !!
pi_205993028
Gewoon vanuit je witte tuinstoel je hont op Pjotr afsturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')