Enneh, hij heeft wel in de halve finale met boksen gestaan hè! Maar dat deed niet terzakequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat is soms moeilijk om doorheen te prikken, het is intimiderend en het accent maakt het niet makkelijker. Maar luister goed naar de inhoud, je hoort dan een boos kind in een volwassen lichaam.
En verschillende missies in het buitenland, in het leger.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Enneh, hij heeft wel in de halve finale met niksen gestaan hè! Maar dat deed niet terzake
Maar even he, als je die dakbedekking zo omhoog kunt trekken, heb je toch geen blad nodig om een lekkage te krijgen??quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wel makkelijk want de dakbedekking trok je zo omhoog.
Even wat natte bladeren eronder vegen
Hoe was het ?quote:
Leuk.quote:
Heb het inmiddels gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen die opportunistische buurman van dat kerkje durfde niet meer mee te werken terwijl hij nog wel doorging met pesterijen in de vorm van hondendrollen leggen op de plek waar wordt geparkeerd.
Hehe ja dat zegt al genoeg. Vervelende buurman.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen die opportunistische buurman van dat kerkje durfde niet meer mee te werken terwijl hij nog wel doorging met pesterijen in de vorm van hondendrollen leggen op de plek waar wordt geparkeerd.
Nou hij had toentertijd wel gelijk met dat het hek verkeerd stond en over de ramen tot de erfgrens.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Hehe ja dat zegt al genoeg. Vervelende buurman.
Maar als tegenpartij weet je toch vooral dat je mis zit denk ik dan? Waarom doe je dan mee
Je bent me voor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb haar voor kankerwijf uitgemaakt nadat zij mij voor zeikwijf had uitgemaakt
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef JanGroen het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat er echt heel erg goed op het naleven van de uitspraak wordt gelet, gezien de buurman die de schutting niet hoog genoeg had gemaakt. Waarom wordt dat niet gecontroleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |