abonnement Unibet Coolblue
pi_206070385
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
kad heeft 9 levens, toch nog 4500 euro :o
Ohja. :+
pi_206070386
Wat een pech, kat weg
pi_206070391
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef Tinos85 het volgende:
Maar als je die kat een paar keer goed nat spuit komt ie niet meer terug toch?
Of van die verschrikkelijk irritante piep dingen. Die oude zeikers lijken mij verschrikkelijke mensen.


Ik vind het een bijzondere uitspraak. Hoe kun je nou vaststellen dat een kat de oorzaak was van het overlijden van een oude kip? Dat is echt onmogelijk, tenzij je het geheel op beeld hebt staan ofzo.
pi_206070393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:28 schreef Isane het volgende:
:') wat een uitspraak
Volkomen terechte uitspraak ^O^
Snap ook niet dat die kat daar nog een paar maanden rond mag hangen.
A mind with a heart of it's own
pi_206070405
En dan nog de ander voor egoIst uitmaken terwijl je eigen kat hun dieren uitmoordt?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_206070412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:29 schreef DrMarten het volgende:
"Met jullie egoisme" Nee kut, jouw kat zorgt voor overlast, niet hun kip |:(
Mijn buren hebben ook kippen, die maken meer herrie en stank dan de katten van mn andere buren.
pi_206070413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ook weer de omgekeerde wereld. Ze moeten gewoon dat beest bij zich houden ipv dat de ander actie moet ondernemen om dat beest uit de tuin te houden.
Katten kunnen en mogen nou eenmaal vrij rondlopen.

Wel weer goed voor de overlast van ongedierte.
pi_206070435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:30 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Of van die verschrikkelijk irritante piep dingen. Die oude zeikers lijken mij verschrikkelijke mensen.

Die vrouw voornamelijk. Die vind binnen drie maanden wel weer iets anders om over te zeiken.
pi_206070457
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:31 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Katten kunnen en mogen nou eenmaal vrij rondlopen.

Wel weer goed voor de overlast van ongedierte.
Behalve als ze overlast veroorzaken dus, wat hier aan de hand is.

Ik snap deze idioterie nooit. Als het een hond was geweest zou dat beest binnen de kortste keren aan een korte lijn lopen met een muilkorf om, maar als het een kat betreft is het ineens zielig.
A mind with a heart of it's own
pi_206070474
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Die vrouw voornamelijk. Die vind binnen drie maanden wel weer iets anders om over te zeiken.
Volgend jaar, dan hebben ze een muizenplaag
  donderdag 22 september 2022 @ 21:37:46 #101
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_206070516
quote:
3s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:34 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Volgend jaar, dan hebben ze een muizenplaag
Losgelaten door de overburen :D
pi_206070526
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:37 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Losgelaten door de overburen :D
De ultieme wraak.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:44:23 #103
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206070585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:30 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Of van die verschrikkelijk irritante piep dingen. Die oude zeikers lijken mij verschrikkelijke mensen.

Ik vind het een bijzondere uitspraak. Hoe kun je nou vaststellen dat een kat de oorzaak was van het overlijden van een oude kip? Dat is echt onmogelijk, tenzij je het geheel op beeld hebt staan ofzo.
Ik heb zelf twee katten, maar als ze anderen zo tot last zouden zijn zou ik toch maatregelen nemen. Terechte uitspraak wat mij betreft. Mijn buren hoeven niet onder mijn katten te lijden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:25:48 #104
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206074675
Ik sta een beetje perplex over de uitsprak. Dat ze gewoon kunnen eisen dat je je kat - voor veel mensen toch bijna een van je kinderen - weg moet doen. Sneu voor deze familie. :{
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_206076116
Terecht dat wordt ingegrepen door meester Visser. Je kan niet zomaar voor overlast zorgen in iemands anders tuin.

Ik vind het wel apart dat zonder enig bewijs wordt vastgesteld dat de kat de kip heeft vermoord onder andere. Ook vind ik de maatregel verstrekkend, ik zou alsnog de kraag hebben verplicht als eerste poging. Daar ben je rechter voor toch, om mensen dingen op te leggen? Niet om te zeggen, nou ze klinkt niet enthousiast dus laat maar zitten.

Maar ja, evengoed een rechtvaardig besluit. De panterbazin nam het allemaal niet serieus en daardoor is dit besloten ipv de kraag.

De overburen lijken me nare, racistische mensen, maar ze hadden gewoon gelijk.
Hotapnyc
pi_206076148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:25 schreef 4-elements het volgende:
Ik sta een beetje perplex over de uitsprak. Dat ze gewoon kunnen eisen dat je je kat - voor veel mensen toch bijna een van je kinderen - weg moet doen. Sneu voor deze familie. :{
Je kind laat je ook vrij, zonder toezicht, door de buurt sjouwen, bij anderen in de tuin schijten en beesten pakken?
Dan komt jeugdzorg ook wel even langs om te kijken of je wel voor je kind kunt zorgen.

Als ze dat beest gewoon in toom hadden gehouden had ie ook niet weg gehoeven.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:59:33 #107
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206076267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Je kind laat je ook vrij, zonder toezicht, door de buurt sjouwen, bij anderen in de tuin schijten en beesten pakken?
Dan komt jeugdzorg ook wel even langs om te kijken of je wel voor je kind kunt zorgen.

Als ze dat beest gewoon in toom hadden gehouden had ie ook niet weg gehoeven.
Een kind is geen kat. Kat liep daar blijkbaar al jaren rond, nu is het een probleem. Uiteraard heel lullig voor die (toch al vrij oude) kip, is ook heel sneu om die te verliezen. Daarentegen hadden ze ook een beter hok kunnen bouwen, want daar in Loosduinen lopen ook wel eens vossen.

Daarnaast vind ik het bewijs niet al te overtuigend, dus ik hoop dat de rechter toch wat betere bewijzen gezien heeft dan wij op televisie.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_206076409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:59 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Een kind is geen kat. Kat liep daar blijkbaar al jaren rond, nu is het een probleem. Uiteraard heel lullig voor die (toch al vrij oude) kip, is ook heel sneu om die te verliezen. Daarentegen hadden ze ook een beter hok kunnen bouwen, want daar in Loosduinen lopen ook wel eens vossen.

Daarnaast vind ik het bewijs niet al te overtuigend, dus ik hoop dat de rechter toch wat betere bewijzen gezien heeft dan wij op televisie.
En weer de verantwoordelijkheid bij de ander leggen :')
Als die kat daar niet komt is er geen probleem.

En al had die kat die kip niet hebben gepakt, dan nog zou het niet nodig moeten zijn om andermans dieren maar in je tuin te moeten accepteren.
Als ik een kat in mijn tuin wil, dan neem ik er zelf wel een.
Wat is de volgende stap? Een paard door de tuin van de buren laten sjouwen?

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMarten op 23-09-2022 14:21:41 ]
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:31:41 #109
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206076558
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]
En weer de verantwoordelijkheid bij de ander leggen :')
Als die kat daar niet komt is er geen probleem.

En al had die kat die kip niet hebben gepakt, dan nog zou het niet nodig moeten zijn om andermans dieren maar in je tuin te moeten accepteren.
Als ik een kat in mijn tuin wil, dan neem ik er zelf wel een.
Wat is de volgende stap? Een paard door de tuin van de buren laten sjouwen?
Vanwaar die haat tegen katten? Ooit zelf een buitenkat gehad? Dan is het verdomd moeilijk om die binnen te houden. En het is een illusie dat je die dan buiten de tuin kunt houden.

Als de kat vanaf het begin gewend is binnen te zitten, dan is het allemaal een stuk makkelijker.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_206076602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:31 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Vanwaar die haat tegen katten? Ooit zelf een buitenkat gehad? Dan is het verdomd moeilijk om die binnen te houden. En het is een illusie dat je die dan buiten de tuin kunt houden.

Als de kat vanaf het begin gewend is binnen te zitten, dan is het allemaal een stuk makkelijker.
Ik heb geen haat aan katten, ik heb haat aan katten in mijn tuin en aan katteneigenaren die vinden dat iedereen hun kat maar in de tuin moet accepteren omdat het nou eenmaal een buitenkat is.

En hoezo is het moeilijk om die kat binnen te houden? Gewoon de deur dicht doen. Of je schermt je eigen tuin zodanig af dat je kat je eigen tuin in kan en daar niet uit kan.
A mind with a heart of it's own
pi_206077089
Ik kijk het net terug. Ik vind het een terechte uitspraak, alhoewel hele vervelende buren en ik absoluut meevoel met de eigenaren van de kat. Een buitenkat hoort mijn inziens eigenlijk niet in een drukke stad, die hoort lekker op een boerenerf rond te struinen. Opsluiten binnen vind ik dan ook geen diervriendelijke optie.

Mijn persoonlijke ergernis is dat ik echt overal de poep van mijn hond opruim (ook op ruiterpaden waar kilo’s paardepoep ligt :') )
Maar dat ik ondertussen ook de kak van de kat van de achterburen uit mijn tuin moet opruimen.
Alius aliud dicit
pi_206077111
Die mensen hadden geen hekel aan katten want andere katten die in hun tuin kwamen daar hadden zij geen moeite mee, die kwamen alleen op visite en deden voor de rest niets volgens hun.
Die Giovanni joeg op de vissen, vogels, eendjes, oude kippetjes. Volgens de kattendeskundige heeft de ene kat nu eenmaal meer een jagers instinct als de andere kat.
Als die Italiaanse mevrouw niet meteen afwijzend had gestaan tegenover die kraag dan had Mr. Visser vast dat als eerste probeersel aangedragen, maar aangezien Mevr. er meteen al afwijzend tegenover stond moest Mr. Visser wel de doe de kat weg uitspraak doen.
pi_206077402
Dat onderste plaatje :o
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206077413
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:25 schreef 4-elements het volgende:
Ik sta een beetje perplex over de uitsprak. Dat ze gewoon kunnen eisen dat je je kat - voor veel mensen toch bijna een van je kinderen - weg moet doen. Sneu voor deze familie. :{
Vanwaar die haat tegen katten? Niet je tuin af zetten en je kat op eigen terrein houden in de stad is nogal risicovol en min of meer spelen met hun leven.

Katten hebben geen benul van het concept verkeer om maar iets te noemen. Mag hopen dat je met je kind wat zorgvuldiger omgaat. :{
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 23 september 2022 @ 16:21:41 #115
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206077519
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Vanwaar die haat tegen katten? Niet je tuin af zetten en je kat op eigen terrein houden in de stad is nogal risicovol en min of meer spelen met hun leven.

Katten hebben geen benul van het concept verkeer om maar iets te noemen. Mag hopen dat je met je kind wat zorgvuldiger omgaat. :{
Wat een onzin. Ik heb altijd in de stad gewoond en toen ik nog thuis woonde hebben we altijd katten gehad. En die gingen toch echt naar buiten. Nooit wat mee gebeurd. Katten weten juist heel goed auto's te ontwijken.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_206078120
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:21 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Wat een onzin. Ik heb altijd in de stad gewoond en toen ik nog thuis woonde hebben we altijd katten gehad. En die gingen toch echt naar buiten. Nooit wat mee gebeurd. Katten weten juist heel goed auto's te ontwijken.
"mijn oma rookte haar hele leven een pakje sigaretten per dag en is 110 jaar oud geworden, roken is juist heel gezond!"
pi_206078366
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:25 schreef 4-elements het volgende:
Ik sta een beetje perplex over de uitsprak. Dat ze gewoon kunnen eisen dat je je kat - voor veel mensen toch bijna een van je kinderen - weg moet doen. Sneu voor deze familie. :{
Als ze een iets behulpzamere opstelling hadden aangenomen had die kat gerust kunnen blijven. Maat als je met alles de deur dicht gooit geef je ook uiteindelijk bar weinig om je kat.
pi_206078442
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als ze een iets behulpzamere opstelling hadden aangenomen had die kat gerust kunnen blijven. Maat als je met alles de deur dicht gooit geef je ook uiteindelijk bar weinig om je kat.
Nou dit inderdaad. En dan de buurvrouw ook nog bestempelen als egoïst. Ik hoop dat Giovanni nu lekker op een groot erf rondstruint en geniet van de vrijheid.
Alius aliud dicit
pi_206083314
Die mensen van die kat stonden toch ook nergens voor open, die vonden gewoon dat de buren niet moesten zeiken, daarom snap ik de uitspraak wel.

Wat een bende trouwens in dat huis, afschuwelijk. Dat je zo op tv wil komen.
  dinsdag 27 september 2022 @ 23:12:37 #120
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_206124414
Dit was een zeer sterke uitspraak van mijnheer Visser. Dit zijn toch ook wel de betere uitzendingen. Eindelijk weer eens een pittig en harde uitspraak. Zo'n kat kan je toch ook op een veel betere plek onderbrengen. Eigenlijk alleen maar winnaars in dit verhaal, alleen kan die vrouw het uiteraard niet uitstaan dat de tegenpartij gelijk heeft gekregen. Dat is best te begrijpen, want verliezen is moeilijk, maar dan moet je gewoon even op de blaren zitten tot je beseft dat dit voor de kat ook het best is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')