Hoe was het ?quote:
Leuk.quote:
Heb het inmiddels gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen die opportunistische buurman van dat kerkje durfde niet meer mee te werken terwijl hij nog wel doorging met pesterijen in de vorm van hondendrollen leggen op de plek waar wordt geparkeerd.
Hehe ja dat zegt al genoeg. Vervelende buurman.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen die opportunistische buurman van dat kerkje durfde niet meer mee te werken terwijl hij nog wel doorging met pesterijen in de vorm van hondendrollen leggen op de plek waar wordt geparkeerd.
Nou hij had toentertijd wel gelijk met dat het hek verkeerd stond en over de ramen tot de erfgrens.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Hehe ja dat zegt al genoeg. Vervelende buurman.
Maar als tegenpartij weet je toch vooral dat je mis zit denk ik dan? Waarom doe je dan mee
Je bent me voor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb haar voor kankerwijf uitgemaakt nadat zij mij voor zeikwijf had uitgemaakt
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef JanGroen het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat er echt heel erg goed op het naleven van de uitspraak wordt gelet, gezien de buurman die de schutting niet hoog genoeg had gemaakt. Waarom wordt dat niet gecontroleerd?
Ik keek van de week een paar afleveringen terug. Daar werd gezegd dat ze nog hulp hadden van de secretaris van meester Visser.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef JanGroen het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat er echt heel erg goed op het naleven van de uitspraak wordt gelet, gezien de buurman die de schutting niet hoog genoeg had gemaakt. Waarom wordt dat niet gecontroleerd?
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:40 schreef Ole het volgende:
Die vrouw heeft echt wel een eetprobleem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |