quote:
quote:
AND HE PRAYS!quote:
Homosekspenseelquote:
And I saidquote:
Hahahahahahahaha goed topic weer, vogeltjesdans. Ik hoop niet dat je dit serieus hebt gehoord.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
And I said
Heyaa hey hey
Heyaa hey
Whats going on
quote:
quote:
And I saidquote:Op donderdag 15 september 2022 19:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha goed topic weer, vogeltjesdans. Ik hoop niet dat je dit serieus hebt gehoord.
Jij gaat elke dag met de auto, geen lichaamsbeweging, geen mogelijkheid te ontspannen, etc?quote:
Want niet met de trein gaan betekent dat je verder ook totaal geen beweging kunt hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij gaat elke dag met de auto, geen lichaamsbeweging, geen mogelijkheid te ontspannen, etc?
Trein betekent dat je doorgaans veel meer loopt (naar station/halte <--> kantoor), je kan de reistijd gebruiken om te ontspannen, etc. Ik ga zoveel mogelijk lopend en klein stukje met OV naar het werk, auto blijft lekker thuis in de garage. Bevalt me veel beter dan zitten in de auto - file - zitten op kantoor - sportschool ter compensatie.
Alternatieven zijn altijd mogelijk. Maar wanneer je van mening bent dat auto per definitie beter is dan benenwagen/fiets/OV, dan loop je daarmee wel een mooie kans op dagelijkse beweging mis.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Want niet met de trein gaan betekent dat je verder ook totaal geen beweging kunt hebben?
Of Erika.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:07 schreef Sapstengel het volgende:
Niet het Horst Wessel lied als ringtone hebben
Ik heb alleen gesteld dat reizen met de trein een minderwaardige vorm van vervoer is. Iets wat niet heel erg vreemd is om te constateren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alternatieven zijn altijd mogelijk. Maar wanneer je van mening bent dat auto per definitie beter is dan benenwagen/fiets/OV, dan loop je daarmee wel een mooie kans op dagelijkse beweging mis.
Wanneer jij niet zo iemand bent die de auto verheerlijkt en als "cool" ziet, dan heb ik niks gezegd
Zegt degene die nooit in een trein zit omdat hij dat niet kan betalen en ergens in themiddleoffuckerije woontquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen gesteld dat reizen met de trein een minderwaardige vorm van vervoer is. Iets wat niet heel erg vreemd is om te constateren.
Aldus iemand uit limburgquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt degene die nooit in een trein zit omdat hij dat niet kan betalen en ergens in themiddleoffuckerije woont
Daar rijden tenminste wel treinen, die ik bovendien kan betalenquote:
Oké dat kan. Maar minderwaardig t.o.v. wat? En waarom? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen gesteld dat reizen met de trein een minderwaardige vorm van vervoer is. Iets wat niet heel erg vreemd is om te constateren.
In Limburg wonen en met de trein reizen. En dan denken dat een ander de pauper is. Klassieke GTWVquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar rijden tenminste wel treinen, die ik bovendien kan betalen
Jij woont op een plek waar zondag niet eens een buurtbus komtDe enige trein die in de buurt hebt is die over het viaduct waar je onder woont
Dat je vaak onnodig lang onderweg bent voor onevenredig hoge kosten en dan ook nog eens tussen figuren als vogeltjesdans zit.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oké dat kan. Maar minderwaardig t.o.v. wat? En waarom? Ben ik wel benieuwd naar.
Hahahaaaquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:51 schreef very het volgende:
Ooit ook in een trein gezeten. Toen waren mobieltjes nog relatief nieuw, hip and happening.
Was er een kerel die zat echt dikke verhalen op te hangen aan zijn telefoon, over dat hij ging ivesteren, dikke auto's had, veel kon reizen etc etc, maar hij had dan nog geen vriendin waarmee die dat kon delen.
Midden in zijn gesprek gaat opeens zijn ringtone af
Opeens moest meneer snel met het schaamrood op zijn kaken naar het toilet en heb ik hem niet meer terug zien komen. Wat een droeftoeter
quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In Limburg wonen en met de trein reizen. En dan denken dat een ander de pauper is. Klassieke GTWV
U jelly?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat je vaak onnodig lang onderweg bent voor onevenredig hoge kosten en dan ook nog eens tussen figuren als vogeltjesdans zit.
Dat is ook een rare manier om zo met plompzakker kennis te maken zegquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:51 schreef very het volgende:
Ooit ook in een trein gezeten. Toen waren mobieltjes nog relatief nieuw, hip and happening.
Was er een kerel die zat echt dikke verhalen op te hangen aan zijn telefoon, over dat hij ging ivesteren, dikke auto's had, veel kon reizen etc etc, maar hij had dan nog geen vriendin waarmee die dat kon delen.
Midden in zijn gesprek gaat opeens zijn ringtone af
Opeens moest meneer snel met het schaamrood op zijn kaken naar het toilet en heb ik hem niet meer terug zien komen. Wat een droeftoeter
Nee gek, kijk hierquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ik heb em serieus
https://www.veed.io/view/d98c0671-2f3e-4c6f-8603-d23d6aefd756
Oke, hier heb je een goed puntquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat je vaak onnodig lang onderweg bent voor onevenredig hoge kosten en dan ook nog eens tussen figuren als vogeltjesdans zit.
Dat is nogal oud en tevens niet leuk zonder video.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee gek, kijk hier
[ afbeelding ]
Dat is niet eens meer 'middle-of-the-road, dat is gewoon roadkill.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
And I said
Heyaa hey hey
Heyaa hey
Whats going on
Nou, die ringtone dus. Dat is gewoon de allerbeste ringtone ooit. Stel je eens voor dat je in de trein zit en alle telefoons gaan ineens af met deze ringtone, dat is toch gewoon geweldig?
Heyaa hey hey, heyaa hey, whats going on?
Klacht: mensen die niet heyaa heyaa op hun telefoon hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |