Niet boos worden hoor.quote:
Ik word niet zo snel boos. Maar over welke track heb je het?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet boos worden hoor.
Waarom duurt dat intro zo lang?
Goede vraag,ik kreeg het van iemand.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boos. Maar over welke track heb je het?
Teleurstellendquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is Gen-X. Meneer Gen-X voor jou.
The Crossroads?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag,ik kreeg het van iemand.
Was het iets met Bos?
Heel stuk piano en op het einde pas beats.
Die ja.quote:
Jonkie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tja, bouwjaar 1977, daar had ik zelf ook geen invloed op.
Het intro is zo lang omdat het in principe geen intro is. Die track geeft weer wat me de afgelopen weken is overkomen. En gelukkig is de weg er naartoe langer dan de weg die ik nu ben ingeslagen. Ik besef dat dit wat cryptisch klinkt. The Crossroads is letterlijk wat het zegt, ik moest een keuze maken.quote:
Eerlijk gezegd dacht ik al zoiets.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het intro is zo lang omdat het in principe geen intro is. Die track geeft weer wat me de afgelopen weken is overkomen. En gelukkig is de weg er naartoe langer dan de weg die ik nu ben ingeslagen. Ik besef dat dit wat cryptisch klinkt. The Crossroads is letterlijk wat het zegt, ik moest een keuze maken.
Maar daarnaast denk ik nooit na over hoe tracks in elkaar zitten. Ik maak ze niet zoals 'het moet' zeg maar. Mijn hart zingt wat en mijn vingers vertalen het naar muziek via mijn keyboard. Klinkt zweverig, maar dat is hoe het gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik al zoiets.
'What doesn't kill you makes you stronger'quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wilde het even horen.Eenzaam maatje.
Snap ik wel.Als ik nu ga luisteren weet ik hoe.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar daarnaast denk ik nooit na over hoe tracks in elkaar zitten. Ik maak ze niet zoals 'het moet' zeg maar. Mijn hart zingt wat en mijn vingers vertalen het naar muziek via mijn keyboard. Klinkt zweverig, maar dat is hoe het gaat.
Ik ga me hier mateloos onpopulair mee maken, maar gezien voorgaand verhaal raakte dit nummer me bikkelhard en het is gewoon toepasselijk.quote:
Ik wist gewoon wel dat je iets wilde zeggen.Maar niet wat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
'What doesn't kill you makes you stronger'
Lekker slipe.quote:
Was ik vroeger helemaal gek van.quote:
Ik nog steeds haha. Al doet zijn nieuwste muziek me niets meer. Hij probeert teveel met zijn tijd mee te gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ik vroeger helemaal gek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |