Geheimpje weten? Ik doe ook ander soortige muziek en dat doe ik bewust onder een andere naam. Zoals deze:quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ik vroeger helemaal gek van.
Vangelis vond ik ook super.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik nog steeds haha. Al doet zijn nieuwste muziek me niets meer. Hij probeert teveel met zijn tijd mee te gaan.
Mijn twee allergrootste voorbeelden. Ik vond overigens zijn eigen remake van Hymn nog mooier:quote:
Dit is wel heel knap gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geheimpje weten? Ik doe ook ander soortige muziek en dat doe ik bewust onder een andere naam. Zoals deze:
Mijn twee allergrootste voorbeelden. Ik vond overigens zijn eigen remake van Hymn nog mooier:quote:
Dank je! Een van mijn eerste bewuste muzikale herinneringen. Mijn vader had de vinyl single en ik draaide die (letterlijk) grijs op een pick-up. Op de B-side stond een gezongen versie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel heel knap gedaan.
Even stil,ben nu Crossroad aan het luisteren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:18 schreef B00STER het volgende:
Ging niet helemaal lekker met quoten.
Welke stamppot vindt jij lekker dan?quote:
Andyviestampotquote:Op zondag 18 september 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke stamppot vindt jij lekker dan?
Doe maar even hier, voordat er gezegd dat het offtopic is
Hoiquote:Op zondag 18 september 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
@:capuchon_jongen !! Zwaai!!!!
En ik doe het maar hier, anders wordt Dotteke weer beus
Weet het nog niet heel zeker of ik het ga volgen. Ben wel blij nat het via videoland is, scheelt weer VPN gedoe.quote:Op zondag 18 september 2022 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
trouwens, via rtlxl.nl schijnt nu een actie te zijn voor Videoland voor 0,99 p/m
Wel rauwe andijvie stamppot héquote:Op zondag 18 september 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Andyviestampotdaarna boerenkool
wortelstamp gaat ook nog wel.
Zuurkoolstamp![]()
En jij?
Kun je dat ook eerst koken en dan erdoor doen dan?quote:Op zondag 18 september 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel rauwe andijvie stamppot héOok boerenkool en hutspot
Ja maar wordt er vind ik zelf niet lekker op.. wat mijn zus doet die bakt even kort aan het boterquote:Op zondag 18 september 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je dat ook eerst koken en dan erdoor doen dan?
Oh dat kende ik niet eens. Verse andyviequote:Op zondag 18 september 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar wordt er vind ik zelf niet lekker op.. wat mijn zus doet die bakt even kort aan het boter
Mams maakt t net iets lekkerder zekerquote:Op zondag 18 september 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat kende ik niet eens. Verse andyvie
Maar moet ook bekennen dat ik het maar zelden zelf maak. Meestal ga ik daarvoor naar m'n ouders
Paps kookt beterquote:Op zondag 18 september 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mams maakt t net iets lekkerder zekerNet als soep
Die staat dus vaker in de keuken ..quote:Op zondag 18 september 2022 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Paps kookt beter![]()
Soep en salades is m'n moeder wel goed in ja.
Jaquote:Op zondag 18 september 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die staat dus vaker in de keuken ..
Ah ja dan heb je idd ook niet zoveel zin meer om nog te koken.. Nja de ene aardappels is ook sneller gaar dan anderequote:Op zondag 18 september 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
M'n moeder was meestal pas na half 6 thuis toen ik jong was. Dan had m'n pa al gekookt. En als m'n vader niet thuis was deed m'n moeder dat in 15 min.....keiharde piepers en dan lag dat aan het seizoen![]()
Later heeft ze wel toegegeven dat ze altijd veel te gehaast kookte
Ik vind een opdracht per week ook saai en weinig. Maar misschien doen ze dit zodat de bewoners elkaar de eerste weken kunnen leren kennen en de kijkers de bewoners ook leren kennen? Wellicht dat er binnenkort meer dingen gaan gebeuren?quote:Op maandag 19 september 2022 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met het verloop gaat. Een jaar is lang om het programma interessant te houden en nu is bijna 25% van de deelnemers al afgehaakt. Of ze moeten verwachten dat de rest niet snel gaat vertrekken, maar dan alsnog moet er meer gaan gebeuren dan die ene opdracht per week.
Klopt, daar vind ik niets aan.quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt liever nachtpuzzels?
Van Haasteren ben je geen fan van weet ik.
Doe ik je niet na.quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, daar vind ik niets aan.
Natuur puzzels vindt ik mooi.
Maar is soms ook ellende hoor als er sneeuw of veel bomen bij zijn.
Deze was ook best moeilijk ik dacht dat deze 2000 stukjes was
[ afbeelding ]
Onder het kijken van BB heb ik die toen gemaakt. Maar kreeg van BB dus niet veel mee omdat ik te geconcentreerd met de puzzel bezig wasquote:
Heb je ook weinig aan gemist hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder het kijken van BB heb ik die toen gemaakt. Maar kreeg van BB dus niet veel mee omdat ik te geconcentreerd met de puzzel bezig was
Merk wel dat ik niet meer zo fanatieke streamer ben als toen met Utopiaquote:Op dinsdag 20 september 2022 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook weinig aan gemist hoor.
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk wel dat ik niet meer zo fanatieke streamer ben als toen met Utopia
Ik kijk nu ook niet echt veel.
Trouwens ook te veel aan mijn hoofd om mij te concentreren hier op.
Lees wel mee hier, en kijk af en toe.
Voor ik straks straf krijgquote:
Maar het is zo stil hier dus vind het lastig in de scquote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef Ireth het volgende:
Oke, dit voelt eng, maar ook ik ben uit de COS.... zolang er geen streams zijn dan...
Zat al weer stiekem in de COS te lezenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het is zo stil hier dus vind het lastig in de sc
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat al weer stiekem in de COS te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |