Wou net foto van m'n grote teen uploaden. Dan laat maar.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moeten ze de SC fixen in JAA.
Ja Potver. Daar zat ik kei lang op te wachtenquote:Op donderdag 15 september 2022 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Wou net foto van m'n grote teen uploaden. Dan laat maar.
geluktquote:Op donderdag 15 september 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
mail to
manager@eenjaarvanjeleven.nl/martin
Ik wilde het doen, maar mij werd niets gevraagdquote:Op donderdag 15 september 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moeten ze de SC fixen in JAA.
Zijn het geen beelden van gisteren?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zijn nu al bezig met avondeten. Ze hebben net lunch op.
We gaan het nooit wetenquote:Op donderdag 15 september 2022 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn het geen beelden van gisteren?
oh man dat hij shelley stalkte weest ik nietquote:Op donderdag 15 september 2022 15:26 schreef Clasientje het volgende:
Die idioot van een Robert Donkers die Shelley van zetten van (Utopia) staakt is helaas weer op vrij voeten hij die continu Shelley van zetten stalkt. Echt een psychopaat is die Robert Donkers.
Opgeborgen moet hij worden en sleutel weggooien!
Missen er nog wel wat...quote:
Denk dat je in het verkeerde topic zitquote:Op donderdag 15 september 2022 15:26 schreef Clasientje het volgende:
Die idioot van een Robert Donkers die Shelley van zetten van (Utopia) stalkt is helaas weer op vrij voeten hij die continu Shelley van zetten stalkt. Echt een psychopaat is die Robert Donkers.
Opgeborgen moet hij worden en sleutel weggooien!
Ja die idioot is helemaal ontspoortquote:Op donderdag 15 september 2022 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh man dat hij shelley stalkte weest ik niet
wel dat het en vreemde idiot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |