Ik ga 'm inruilen tegen GTA Vice City bij de Free
De besturing is best redelijk, maar niet zo goed als Max Payne. De graphics zijn ongeveer gelijk aan Max Payne. Niks mis mee natuurlijk. Alleen zijn de systeemeisen veel hoger.
Het belangrijkste: De gameplay is wat magertjes in mijn ogen. In het begin is het cool om in slowmotion je opponent met een coole traptechniek te vloeren of al duikend lood af te vuren. Uiteindelijk verveelt het gewoon. De levels zijn saai en je doet constant het zelfde. Lopen en mensen horizontaal brengen. Ok, er zijn wat apparte levels, maar ook die vind ik weinig uitdaging bieden.
Het is eigelijk ook jammer dat er in zo'n spel sluikreclame gestopt moet worden. Ben "Pentium 4", "nVIDIA" en "Samsung" al tegengekomen. Hopelijk wordt dit geen traditie. Zou jammer zijn...
De filmfragmenten maken 't nog een beetje goed. Maar niet goed genoeg voor mij iig.
De PC versie is gewoon een goedkope port van (waarschijnlijk) de x-box versie.
Ik kreeg zelfs een "TIP" over een target lock key.. die er niet eens is !
de muis is te gebruiken, maar je kunt zowat beter zonder spelen. in 3rd person is het nog wel redelijk, maar voor 1st person moet je de sensitivity helemaal laag zetten want anders is de besturing veeel te snel.
maw: x-box is kut.. krijg je dus slechte PC ports van :S
Vind dat autorijden vaag stuurt voor geen meter
Misschien later nog eens een keer.
quote:Indd ga ik ook doen, ik ga m wel eens huren ofzo...
Op vrijdag 16 mei 2003 15:50 schreef Zooi het volgende:
Ik ga deze titel toch maar laten schieten..
Te veel toppers, te veel nog liggen, te weinig tijd.Misschien later nog eens een keer.
quote:Idd.. De bulletime van MaxPayne was nog beter uitgewerkt..
Op vrijdag 16 mei 2003 16:29 schreef Smots het volgende:
Nadat ik dit spel vandaag effe (een uur of drie) heb zitten te spelen kan ik maar één ding zeggen: de PC-versie van Enter The Matrix is een pijnlijk geval van "cool idee, waardeloze uitwerking".
quote:LOL
Op vrijdag 16 mei 2003 16:32 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Idd.. De bulletime van MaxPayne was nog beter uitgewerkt..
Je vliegt 9 van de 10 keer zo'n kutravijn in door die besturing
weet iemand waaraan dit ligt??
quote:heb je em wel legaal gekocht????
Op vrijdag 16 mei 2003 19:53 schreef trance_fan het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=120896weet iemand waaraan dit ligt??
quote:nee een feit, heb heel vaak een gun gehoord bij CounterStrike en Battlefield.
Op donderdag 15 mei 2003 22:50 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Spreek je nu uit ervaring?
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-05-2003 16:50]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-05-2003 16:50]
Ik ben helaas geen nerd, dus kan het antwoord op jou vraag niet beantwoorden. (kijk anders naar de support voor ETM)
srry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |