quote:je had wel voor een gedeelte gelijk... het heeft wel met de nieuwe film te maken maar het IS wel een nieuw verhaal!!!
Op dinsdag 8 april 2003 09:48 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar het klopt in ieder geval niet , er zitten gewoon hele verhalen en stukken van beide films in , ga maar eens effe de trailer van the Matrix Reloaded kijken en daarna de Gamespot preview dan zal je het zien en horen.
quote:Bron: http://www.3dgamers.com/games/entermatrix/
Enter the Matrix is the story-within-the-story. It features awesome gunplay and spectacular martial arts that bend the rules of the Matrix, as well as insane driving and stunts, and the chance to pilot the fastest hovercraft in the fleet. This game isn't just set in the Matrix universe - it's an integral part of the entire Matrix experience, weaving in and out of the highly anticipated 2nd installment in the film trilogy, The Matrix Reloaded.Enter the Matrix was developed under the creative direction of the Matrix filmmakers Larry and Andy Wachowski. The unprecedented level of collaboration between Hollywood's hottest filmmakers and the award-winning Shiny Entertainment team promises to make Enter the Matrix a truly unique gaming experience.
edit: en dr zitten idd stukjes van de film in zie ik net
quote:Maakt niet uit ... als er iemand iets van de Matrix afweet ben ik het wel
Op dinsdag 8 april 2003 10:40 schreef apengek het volgende:[..]
je had wel voor een gedeelte gelijk... het heeft wel met de nieuwe film te maken maar het IS wel een nieuw verhaal!!!
[..]Bron: http://www.3dgamers.com/games/entermatrix/
edit: en dr zitten idd stukjes van de film in zie ik net
quote:ja ik zie het
Op dinsdag 8 april 2003 10:50 schreef Takemenow het volgende:[..]
Maakt niet uit ... als er iemand iets van de Matrix afweet ben ik het wel
Maar ik ben dan ook wel die hard fan he !! Check me sig enzow maar
Hack je console of PC voor extra geheimen
Tart met de natuurwetten in "Bullet Time"
Laat de Agents maar eens zien wie de baas is
Bestuur de Logos, de snelste hovercrafts van de Zion vloot
Developer Shiny bracht maanden op de filmset in Sidney en Alameda (Californië) rond om zoveel mogelijk aspecten van de film in de game te verwerken
Dik 1500 martial arts moves, allen gemaakt met motion capture voor vloeiende animaties
Zeer veel bonusmateriaal in de vorm van film footage
15/25 uur om de game snel te spelen, 50 uur om alles eruit te halen
Bullet Time
Ren door muren
En.....GUNS, LOTS OF GUNS!
Dat moet toch wel een cool spel zijn.
quote:Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/17336
Zes cd's voor PC-versie Enter The MatrixOver Enter The Matrix, Shiny Entertainment's lang verwachte matrix-game, zijn vandaag meer details bekend over de verschijning van het spel in de winkels.
Zo zullen de GameCube, PlayStation 2 en Xbox versies op twee cd's uitkomen maar zullen de PC-gamers met zes cd's aan de slag moeten. Zes! Waarom Infogrames dan niet voor een aparte dvd-release gekozen heeft is ons een raadsel. Daarnaast zal, door de zes cd's, de pc-versie van Enter The Matrix ook nog eens relatief meer gaan kosten dan de consoleversies van het spel. Enter The Matrix zal wereldwijd op 15 mei in de winkels liggen. Meer informatie over Enter The Matrix is hier te vinden.
quote:Nu dus ook niet meer voor mij.
Op woensdag 16 april 2003 18:28 schreef Djaser het volgende:Geen Maxtric voor mij dat snap je wel
quote:Klinkt goed
Op woensdag 9 april 2003 10:43 schreef gijsje79 het volgende:[..]
En.....GUNS, LOTS OF GUNS!
Dat moet toch wel een cool spel zijn.
quote:hmz op gamer.nl zeiden ze 6 cds d8 ik maar nog veel :s
Op dinsdag 8 april 2003 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las op gaming-age dat de PC versie uit 7 CD's gaat bestaan, en de Gamecube versie uit 3 mini-DVD's.....
Ik heb zelf geen idee hoe cool dit spel gaat worden maar volgens de bladen moet dit toch wel "het" zijn. Ik heb het persoonlijk nooit zo op movie videgames. Apart is dat de makers van The Matrix zelf veel te maken hebben gehad met het spel en ook beweren dat je niet alles van de Matrix zult weten en zien als je het spel niet gespeeld hebt. Hier wat screens, de high resolution trailer en de features.
Features
Merciless Agents stalk your every move. You defy gravity and break all the rules. How far down does the rabbit hole go? Are you ready to find out? Are you ready to Enter The Matrix?
Enter The Matrix is the story-within-the-story. It features awesome gunplay and spectacular martial arts that bend the rules of the Matrix, as well as insane driving and stunts, and the chance to pilot the fastest hovercraft in the fleet. This game isnt just set in the Matrix universe its an integral part of the entire Matrix experience, weaving in and out of the highly anticipated 2nd installment in the film trilogy, The Matrix Reloaded .
Enter The Matrix was developed under the creative direction of the Matrix filmmakers Larry and Andy Wachowski. The unprecedented level of collaboration between Hollywoods hottest filmmakers and the award-winning Shiny Entertainment team promises to make Enter The Matrix a truly unique gaming experience.
* The story-within-the-story -- without the game, you wont see the entire Matrix Reloaded story
* Incredible Kung Fu, directed by the Matrix fight scene choreographer Yuen Wo Ping
* Car chases and stunts that take you right to the hard line, Hollywood style.
* Hack into your gaming console
* Defy gravity and bend the rules in Bullet Time
* Take on Agents in intense action sequences
* Pilot the Logos, the fastest hovercraft in the Zion fleet
* Learn from the Oracle how you can help save mankind.
Screenshots en game trailer
Trailer: ftp://ftp.infogrames.net/movies/enterthematrixgame/ETM_tr_640_dl.zip (60 MB)

Environments en lokaties van "Enter the Matrix"

De Pontiac Firebird
Hiermee race je menig levels door het spel. Ook zul je door de sewers moeten reizen met dat vliegende spaceship ding.

Characters
Hier een aantal speelbare en secundaire characters van het spel

Extra's en muurpapier

The original cyberscan of Jada Pinkett Smith - scanning laser records every detail of Jada Pinkett Smith's face
Keanu Reeves praat over videogames:
http://www.enterthematrixgame.com/movies/reeves.zip
Making off "Enter the Matrix" (Let op ,... 82 MB )
ftp://ftp.infogrames.net/movies/enterthematrixgame/etm_new_640_dl.zip
quote:Ontzettend is een groot woord, tis idd geen Doom3, maar hey, het draait om de gameplay in dit geval
Op vrijdag 25 april 2003 22:07 schreef Djaser het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het nou niet ontzettend lelijk gemaakt
quote:Geen idee,... vind het er wel ok uit zien eerlijk gezegd. Niet denderend, maar het gaat me meer om de gameplay. GTA3 bv is ook niet echt mooi ofzo
Op vrijdag 25 april 2003 22:07 schreef Djaser het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het nou niet ontzettend lelijk gemaakt
.holy, fucking whow, wat lekker!
.
quote:Alle bovenstaande shots zijn ook van de PS2, dus ik verwacht het nog wat mooier voor Xbox.... vind het ook wel een Xbox titel
Op vrijdag 25 april 2003 22:53 schreef Zooi het volgende:
Gisteren demomovie gezien op de nieuwe OXM disk, en kan maar één ding ervan zeggen: [afbeelding].holy, fucking whow, wat lekker! [afbeelding].
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Enter the Matrix Multiconsole release mei 2003.
Extra's en muurpapier![]()
De ps2 zag er echt bagger uit echt
lelijk,
DE PC zag ik er mooi uit, maar volgens mij kan het mooier
DE X-box en de gamecube zagen er precies alle bij even
uit
Echt mooi,
quote:Ik vind het ook een Xbox titel met al dat groen
Op vrijdag 25 april 2003 23:08 schreef HomerJ het volgende:
Ik zag laatst een vergelijking op de consoles en pc,De ps2 zag er echt bagger uit echt
lelijk,
DE PC zag ik er mooi uit, maar volgens mij kan het mooier
DE X-box en de gamecube zagen er precies alle bij even
uit
Echt mooi,
quote:Dit kan heeeeel cool worden ja
Op vrijdag 25 april 2003 22:57 schreef gijsje79 het volgende:[..]
quote:Zeker weer en spel voor de X-Box.
Op vrijdag 25 april 2003 23:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind het ook een Xbox titel met al dat groen
Mijn PS2 is alleen voor exclusive games zoals FF en andere games die niet op andere consoles zijn. Ik kon alleen geen pics van de Xbox versie vinden
Nu sta ik toch zwaar te twijfelen wat ik eerst moet halen.
Moto Gp 2 of Enter the Matrix.
Weet het niet meer.
quote:Euhm.... allebei?
Op vrijdag 25 april 2003 23:18 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Zeker weer en spel voor de X-Box.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Nu sta ik toch zwaar te twijfelen wat ik eerst moet halen.
Moto Gp 2 of Enter the Matrix.
Weet het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |