abonnement Unibet Coolblue
pi_205983929
Hoi allemaal,

misschien hebben jullie de ultieme tip! Wij hebben een inductie kookplaat, maar als wij dat schoonmaken met " speciale keukenreiniger" (Detol / Marcel's soap enz) dan krijgen wij bij opdrogen strepen op de kookplaat. Mijn man irriteert zich daar kapot aan (mij maakt het weinig uit maar goed) :D

Hebben jullie een tip om dit streeploos te krijgen?

Alvast bedankt!
pi_205983961
Pella doekjes.
Protège moi de mes désirs.
pi_205983974
Bij mij is het eigenlijk altijd sowieso streeploos. Altijd eindigen met een vochtige, dus echt heel goed uitgewrongen, vaatdoek. Ongeacht wat ik ervoor heb gedaan om het schoon te maken.

Eventueel kun je van Mr. Muscle Cerafix gebruiken om het zo nu en dan nog een beetje extra schoon te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205984205
Dasty voor spiegels er op spuiten en dan met een droge microvezeldoek afdrogen. _O_
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 september 2022 @ 13:07:35 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205984360
Even wat schoonmaakmiddel erop spuiten (dat is hier een plantenspuit water met een druppeltje Dreft), met een schone doek de boel schoonmaken en dan met een droge microvezeldoek de boel droogmaken. Beetje in cirkels enzo. Werkt hier in elk geval :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205985266
Ik spuit er meestal allesreiniger op uit een spuitbus en dan met een ietwat natte microvezel doek schoon maken en eventueel met cerafix en gewoon jif als het erg vies is en dan goed afnemen.
Na wrijven met een droge microvezel doek helpt ook. Bij de action verkopen ze microvezel doekjes met leuke opdruk zoals vogels en bloemen, die zijn fijner van structuur als de normale maar niet zo glad als die voor ramen en die gebruik ik altijd voor na wrijven.
pi_205986880
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:53 schreef valentijn101 het volgende:
Dasty voor spiegels er op spuiten en dan met een droge microvezeldoek afdrogen. _O_
Oeps, ik gebruik hem ook voor spiegels maar het wordt verkocht als spray voor ramen. Deze -> https://www.wibra.be/nl/assortiment/dasty-ruitenreiniger-roze/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 23:27:12 #8
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206231578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Even wat schoonmaakmiddel erop spuiten (dat is hier een plantenspuit water met een druppeltje Dreft), met een schone doek de boel schoonmaken en dan met een droge microvezeldoek de boel droogmaken. Beetje in cirkels enzo. Werkt hier in elk geval :+
Dit. En na wrijven met keukenrol.
With love :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')