quote:Op donderdag 15 september 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
En SlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eindelijk.Dikke feli.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Net als bij augurkenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moeten ze op het potje zetten.. zoet zure en zure zure
Nu mag hij shinen.quote:
Van wie ?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vraag me af of hun excuses gemeend zijn.
Sorry Moeraskat.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vraag me af of hun excuses gemeend zijn.
Geeft niet, schatjequote:
Waarvoorquote:Op donderdag 15 september 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... als het oprechte excuses waren, zouden ze die SLs niet meer doen....
Deze zijn toch wel heel erg niet oprecht:quote:Op donderdag 15 september 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarvoor
Laat me niet in spanning.
Jawelquote:Op donderdag 15 september 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarvoor
Laat me niet in spanning.
quote:Op donderdag 15 september 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze zijn toch wel heel erg niet oprecht:
[ afbeelding ]
Ja daar ging het over.quote:
En toch vergeef ik ze iedere keer weerquote:Op donderdag 15 september 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze zijn toch wel heel erg niet oprecht:
[ afbeelding ]
Moet zo weer wegquote:Op donderdag 15 september 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daar ging het over.let nou eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |