Dacht het niet hoor. Geen contact met de buitenwereld dus ook niet met familie.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OP stream 1 vertelde Wendy net.
Het gesprek ging over de gesprekken met de psych en coaches vandaag.
Toen opperde ze dat ze mss wel info krijgen over wat er gezegd is door familie.
Iemand anders (dacht Janet) had ook iemand opgegeven die daar bij aanwezig zou zijn.
Denk ook niet dat ze info krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor. Geen contact met de buitenwereld dus ook niet met familie.
Ja familie onderling maar niet met de deelnemers ga ik vanuit.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze info krijgen.
Maar familie/naasten hebben blijkbaar wel een meeting achter gehad.
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja familie onderling maar niet met de deelnemers ga ik vanuit.
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Zo werd het ook gebracht
Ik bedank heel vriendelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Platbrood met zure stroop
[ afbeelding ]
Vergis je je in,de elite eet buiten.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gemeenschappelijke eetplicht lijkt het wel
[ afbeelding ]
Ah ik miste er idd een paarquote:Op donderdag 15 september 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergis je je in,de elite eet buiten.
Appelstroop tochquote:Op donderdag 15 september 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup met zure stroop met stroop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Rinse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |