abonnement Unibet Coolblue
pi_205997248
Als ik klachten heb test ik. En afgelopen maandag was het idd positief. -O-
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_205997301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:49 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Belgie ;)
Ah, ja, dan is het een ander verhaal.

Nou ja, als je denkt dat het iets voor je doet, kun je gaan. Als je er niet zoveel heil in ziet, laat je het voor nu achterwege. Kan altijd later nog als je het nodig vindt, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206061047
Ja, bij symptomen.
  donderdag 22 september 2022 @ 07:29:41 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206061120
Nee want het is een ploy van big pharma om meer testen te verkopen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206061308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee want het is een ploy van big pharma om meer testen te verkopen.
Je vergeet klaus , Bill en het wef te benoemen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 september 2022 @ 15:53:00 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206066177
Ja. Derhalve 2x negatief deze week... Wel koorts gehad. Inmiddels weer onderweg naar het land der levenden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 22 september 2022 @ 15:58:04 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_206066214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:36 schreef mrPanerai het volgende:
net een uitnodiging gehad voor volgende corona-prik... ben net 50, twijfel om het wel of niet te doen. Begin januari met Covid terug uit vakantie gekomen, ondanks dat ik in oktober een booster shot had gekregen, maar buiten moe geen symptomen
Dus je hebt amper symptomen gehad omdat je geboosterd was, maar nu twijfel je? Omdat je het ook een keer heftig wil hebben? Of waarom?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_206066220
Enkel bij uitzondering zou ik dat nog doen. Bijvoorbeeld omdat ik naar het ziekenhuis moet of dichtbij kwetsbare mensen moet zijn. En dan uiteraard alleen als ik klachten heb.

De afgelopen 2,5 jaar waren turbulent en ik begrijp dat er bij tijd en wijlen echt noodzaak tot testen was. Maar ondertussen ben ik van mening dat Omikron en mogelijke latere varianten er niet meer zo toe doen, niveau griep.
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:46:55 #34
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_206073620
Nog?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 27 september 2022 @ 10:44:36 #35
189961 ex
aperture science
pi_206116440
Ja, zaterdag nog.. Helaas voor het eerst positief :( goed ziek van ook.
The cake is a lie!
pi_206270921
Die thuistesten werken voor geen meter. We hebben hier allebei Covid opgelopen en die thuistesten gaven niks aan. Ze bieden schijnveiligheid.
pi_206270964
Ja, ik werk in de zorg.
Dus is ook protocol
Maar laat mij gelijk testen bij de ggd
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_206271036
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 02:07 schreef Mirre het volgende:
Die thuistesten werken voor geen meter. We hebben hier allebei Covid opgelopen en die thuistesten gaven niks aan. Ze bieden schijnveiligheid.
of je gebruikt ze verkeerd

en ja ik test omwille van collega's nog bij klachten
  maandag 10 oktober 2022 @ 07:13:18 #39
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206271119
Ik heb geen testen meer thuis en ik moet wel enorme klachten hebben om ze weer te gaan kopen.
pi_206273234
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 06:40 schreef mschol het volgende:

[..]
of je gebruikt ze verkeerd

en ja ik test omwille van collega's nog bij klachten
Wat kan ik meer doen dan testen zoals in de handleiding aangegeven staat, met een goedgekeurde thuistest?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirre op 10-10-2022 11:31:58 (Edit typo..) ]
pi_206273820
Mijn zoon heeft laatst van zich uit getest, wij hadden nog tests thuis van vorig schooljaar. Ik ga geen tests kopen. De test was negatief.
Maar in zijn klas (basisschool) hadden twee kinderen onlangs weer Corona, alleen dat hoor je niet meer via school...laatst zei de directeur nog dat ze nog geen problemen hadden ook niet bij de leerkrachten.

Mijn zoon was wat verkouden met een hoestje, voor Corona had ik hem ook niet van school gehouden...Misschien dat ze elkaar op school erop aanspreken, dat hij daarom een test wou doen.

Verder hoor je zo af en toe van mensen die positief zijn, ook uit zijn voetbalteam, of je staat in de lift met buren die opeens een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten.

Er is wel veel gehoest en gepruts op dit moment, ik probeer afstand te houden waar het kan, maar verder wordt er denk ik niet zo veel meer getest. Zijn ze überhaupt nog de koop in de supermarkt? Daar zijn wel weer meer spatschermen terug.
pi_206274073
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 02:07 schreef Mirre het volgende:
Die thuistesten werken voor geen meter. We hebben hier allebei Covid opgelopen en die thuistesten gaven niks aan. Ze bieden schijnveiligheid.
Bij mij was ie de eerste dag ook nog negatief. Daarbij had ik de keel ook niet meegeschraapt. Volgende ochtend wel keel meegeschraapt en die was positief (bij klachten ook).
Tap tap tap
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:43:12 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206274124
zodra ik meer heb dan een snotneus wil ik het nog weleens doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206274884
Ik test me wekelijks voor opleiding en wanneer ik zwaar verkouden ben. Ik werk met patiënten dus vind dat ik sowieso verplicht ben dat te doen. Ook al is het voor vrijwel iedereen een matige ziekte. Dat de opleiding die dingen gratis aanlevert helpt wel mee eerlijk gezegd (al zijn de percentages als preventief iets, dus zonder en nauwelijks klachten, om te huilen (rond de 10% kans de ziekte eruit te halen en wanneer je goed ziek bent ook nog rond de 10% vals negatief hebt).
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  Vis een optie? maandag 10 oktober 2022 @ 13:57:30 #45
70532 loveli
N
pi_206274986
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 02:07 schreef Mirre het volgende:
Die thuistesten werken voor geen meter. We hebben hier allebei Covid opgelopen en die thuistesten gaven niks aan. Ze bieden schijnveiligheid.
Ze werken prima, als de test positief is, heb je corona.

Alleen is het afhankelijk van de hoeveelheid virus of de drempelwaarde wordt gehaald om een positieve test te krijgen. Een negatieve test zegt vooral dat er niet voldoende materiaal is om de aanwezigheid van het virus te bevestigen.

Soms hangt het er ook vanaf hoe dik de test is geprint. Een test die met een verse cartridge wordt geprint, heeft mogelijk een duidelijkere streep dan eentje aan het levenseinde van die cartridge. Die dingen worden heel simpel geproduceerd. Paar strepen printen, papier op maat snijden, plastic huls eromheen, klaar.
crap in = crap out
pi_206276651
Ja en ik zet ook gelijk een mondkapje op natuurlijk!
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206286062
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:57 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze werken prima, als de test positief is, heb je corona.

Alleen is het afhankelijk van de hoeveelheid virus of de drempelwaarde wordt gehaald om een positieve test te krijgen. Een negatieve test zegt vooral dat er niet voldoende materiaal is om de aanwezigheid van het virus te bevestigen.

Soms hangt het er ook vanaf hoe dik de test is geprint. Een test die met een verse cartridge wordt geprint, heeft mogelijk een duidelijkere streep dan eentje aan het levenseinde van die cartridge. Die dingen worden heel simpel geproduceerd. Paar strepen printen, papier op maat snijden, plastic huls eromheen, klaar.
Ik vind 10% foutmarge al te veel eerlijk gezegd, zeker als je dan al goed ziek bent en al aan het verspreiden bent geweest (die overheidsdingen die we geleverd krijgen). Als preventiemiddel (vroegsignalering) is het gewoon niet bruikbaar.

Ik kan de lijst niet vinden die specificeert in afkappunt, de site is verwijderd vreemd genoeg bij rki.de en het paul ehrlich institute. Er wordt nu verwezen naar een EU site die alleen de gemiddelde sensitiviteit bij cq<25 opgeeft. Daar heb je maar weinig aan, want dan kun je net zo goed officieel testen bij de ggd. Jammer weer dit.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_206379481
Ik test niet te pas en te onpas. Maar afgelopen week contact gehad met iemand die besmet is en inmiddels al een paar keer (negatief) getest. Sinds vandaag wat verkoudheidsklachten erbij dus zo maar weer eens testen. Heb wel al de herhaalprik binnen (ruim een week), dus gelukkig een goede bescherming opgebouwd.
pi_206379504
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:17 schreef Zana het volgende:
Mijn zoon heeft laatst van zich uit getest, wij hadden nog tests thuis van vorig schooljaar. Ik ga geen tests kopen. De test was negatief.
Maar in zijn klas (basisschool) hadden twee kinderen onlangs weer Corona, alleen dat hoor je niet meer via school...laatst zei de directeur nog dat ze nog geen problemen hadden ook niet bij de leerkrachten.

Mijn zoon was wat verkouden met een hoestje, voor Corona had ik hem ook niet van school gehouden...Misschien dat ze elkaar op school erop aanspreken, dat hij daarom een test wou doen.

Verder hoor je zo af en toe van mensen die positief zijn, ook uit zijn voetbalteam, of je staat in de lift met buren die opeens een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten.

Er is wel veel gehoest en gepruts op dit moment, ik probeer afstand te houden waar het kan, maar verder wordt er denk ik niet zo veel meer getest. Zijn ze überhaupt nog de koop in de supermarkt? Daar zijn wel weer meer spatschermen terug.
Ja ik heb van de week nog gehaald bij Albert Heijn.
pi_206380910
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef DoubleDip het volgende:
Ik test niet te pas en te onpas. Maar afgelopen week contact gehad met iemand die besmet is en inmiddels al een paar keer (negatief) getest. Sinds vandaag wat verkoudheidsklachten erbij dus zo maar weer eens testen. Heb wel al de herhaalprik binnen (ruim een week), dus gelukkig een goede bescherming opgebouwd.
Nou net getest en wat denk je, gelijk al hartstikke positief. :') :{
De 15 minuten zijn nog niet eens voorbij maar dat gaat natuurlijk niet meer veranderen. Blij dat de herhaalprik er al even in zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')