Idioot wijf.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jeffrey de sokken aan het aantrekken was tijdens het centraal
dat hij als enige nooit luistert en met andere dingen bezig is
ff een dikke steek
Nee. Wel cigarettenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze ook hoestdrank besteld?? Moraima (oid) blijft er zo in??
Ik heb nog wel een ander linkje.Met leuk spul.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die, filmpje is helaas voorgoed verdwenen .....
eigenlijk doet hij dat ook wel, dat geeft hij ook toe. hij zit de figuurtjes in het kleed te volgenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jeffrey de sokken aan het aantrekken was tijdens het centraal
dat hij als enige nooit luistert en met andere dingen bezig is
ff een dikke steek
Sorry, ik kijk alleen live naar de streams en verder lees ik hier wel bijquote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteren staat compleet online, helaas kijkt er (nog) bijna niemand naar ....![]()
DM voor linkje, eerste uren van vandaag volgen zo ....
Maatje,komt goed.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteren staat compleet online, helaas kijkt er (nog) bijna niemand naar ....![]()
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:40 schreef Whuzz het volgende:
Erik heeft al zijn haartjes getrimd. Baard, neus oren.
Helaas, geen nieuws over zijn okselhaar.
Ik heb gekekenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
je blijft gewoon hele dagen opnemen?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was inderdaad iets te optimistisch gedacht van degene die dat zei, ik meen Mexx.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmentje gevonden waar ze het gisteravond hadden over de live stremas en dat we kunnen terugspoelen (...),
ga dat zo even apart monteren ...
Moet nog even wennen aan al die namen, maar ik denk Mexx inderdaad ....quote:Op donderdag 15 september 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was inderdaad iets te optimistisch gedacht van degene die dat zei, ik meen Mexx.
Nou ja, hij leeft nog steeds...quote:Op donderdag 15 september 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Omg Gert-Jan die kookt 1x per jaar. De rest afhaal en kant en klaar
Anders eet hij bij z’n ouders of zussen.
En toch vind ik hem wel een leuke jongenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, hij leeft nog steeds...
Ja, is wel een spraakmakend figuur.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En toch vind ik hem wel een leuke jongen
En als hij komt te weten dat ze ook bezorgen zal die ene keer er ook niet van komen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Omg Gert-Jan die kookt 1x per jaar. De rest afhaal en kant en klaar
Anders eet hij bij z’n ouders of zussen.
Zekerquote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, is wel een spraakmakend figuur.
Ik zou best een keer met het hem naar Jonny Boer willen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En toch vind ik hem wel een leuke jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |